Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
vlada 53
Toliko pričaju o EU i tu se nameće pitanje zbog čega se ne primeni model saobraćaja kako je to regulisano u Londonu,Bazelu,Rimu,Bonu ili Zagrebu.Ovako smišljaju način kako da uzmu od građana što više novca.
Cone
Bus Plus je po meni lepo osmisljen, nema potrebe bilo sta dodati ni oduzeti, ako hocete da narod placa karte smanjite cenu, previiise je stvarno. Bolje da milion ljudi dnevno kupi kartu od 30din, nego 50 hiljada ljudi da kupi kartu od 73din. Dodatni prihod neka budu reklame u busu, i spolja na njemu, kao i stanice.
snena45
I posto se vise nece zvati Bus plus, ajte, ovce, menjajte opet povlastice, trebaju nam pare. Ista stvar kao sa pasosim, licnim kartama i vozackim dozvolama. Ne razumem sta nedostaje ovom sistemu, kao sistemu, pa se zakacili za tu temu. Druga prica je cena karata, ali dosta mi je vise kretanja ispocetka sa svakom vladom. Dosta, bre, ajmo napred !