Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Cone
Da su karte 35din kuuupovao bih svaki dan, bez problema, ali da dam preko 70din za jednu kartu ne pada mi na pamet, a i nemam odakle...Kao da je meni fino sto ne mogu da sednem i da se vozim kao covek i da ne strepim da l' ce me izbaciti
Bet
Dzaba im ja opet necu da kupujem kartu!šverc,šverc,šverc :)
Pera
Ma 'ajde vise, ovo prevazilazi sve mere. Sad ce da menjaju ime, pa opet mora da se menjaju kartice, pa ce opet da izmisle poskupljenje goriva i podici cene karata... i tako sve u krug. Treba da pukne vise Beograd, imaju najjeftiniji gradski prevoz u Srbiji i opet ne valja. Meni je busplus bio skroz u redu. Kad indijance ne mozes da prevaspitas i naucis na koja se vrata ulazi, a na koja izlazi sta onda da ocekujes. 'ajde sto ovde vlada nepismenost, to je jasno, al' zatucanost svake godine raste.