Meni je smesno kad vidim koliko neki komentarisu a ne znaju o cemu pricaju. CENE karata odredjuje direkcija za gradski prevoz kao i da li ce se uvesti nedeljna karta itd. BusPlus samo vrsi uslugu naplate karata i sprecava manipulaciju sa gorivom i ostalim stvarima u GSPu. Ocigledno je da to nekome smeta.
Evo ja kao vozac koji je radio i pre i nakon uvodjenja ovog sistema mogu odgovorno da tvrdim da su kradje prestale cim je ova firma uvela BusPlus sistem. Plasim se da bi vracanje u okrilje grada dovelo do ponovne kradje u gspu.
Ne bih nista ostavio drzavno jer im nista ne verujem!!! Dakle, jedino resenje je da ova kompanija nastavi da vodi naplatu, a drzava neka svoje gradjane dovede u red i kontolise sistem kao i do sad. To je to.
Sigurno nam ne treba sistem koji ce biti vracen GSPu jer smo svi svedoci sta su radili pre uvodjenja BusPlusa. Pa pobogu, gorivo su nosili kucama svojim!
Ništa nije neodrživo. Ako ćemo pravo, neodrživ je bio stari sistem sa onim praistorijskim poništivačima. Sumnjam u intencije ovog privremnog veća, sa druge strane Apex je sve izneo konkretno.
Ma problem ste vi, koje je Đilas uveo na mala vrata i pružio vam mogućnost da radite. A šta radite, ne znate ni sami. Ali je činjenica da ste vrlo uspešni. Uostalom u pitanju je "koncern", nije šala.
penzioneri sve placaju,izdrzavaju decu i unucad a kada treba kod lekara placaj dahijama punu cenu ta bi svoje g....e tovili mali,djilsi etc.sve vas treba na kolac
Vratite stare papirne karte i bušače i sve će da se sredi. Sada prvo kupiš karticu ( pare u ne poznati dzep) pa tek onda kartu za vožnju. Ona uđeš u vozilo na zadnja vrata a jedini ispravan ,,validator,, je na prednjim vratima, svaki bušač uvek radi, a povrh svega pare od sadašnjeg sistema idu ko zna gde .......
A zasto ne kazeta kako se ti kontrolori ponasju kad fizicki nasrcu na putnike o tome ni rec,to se ne sme reci,ali kad je obrnuta situacija 10 dana se tupi o tome...
Da se nije slucajno neko setio da pogleda kako funkcionise javni prevoz u Pragu, malo tehnologija malo niske cene, malo dobar model I gle cuda, svi placaju karte. Kupis jednu koja vazi pola sata, a ne placas sto dindzi za jednu stanicu...
Najvise bih voleo da kontrolori budu policajci od sada pa neka njega udaraju ovi sto nece da plate i odmah u zatvor zbog kradje (hoces da se vozis, a neces da platis) i napada na sluzbeno lice. Naravno nikad nece tako biti, ali muka mi je vise od ovih sto kukaju kako im je skupa karta i kako nece da placaju tamo nekom(sad je to apeks, kad vude grad onda nece hteti da placaju onim "lopovima") i onda napadaju mucene kontrolore koji taj posao sigurno ne rade jer ga mnogo vole vec da bi imali od cega da zive.
Penzioneri plaćaju 400 dinara godišnje? Zašto ne kažete da se to odnosi na penzionere koji su stariji od 75 godina (oni su verovatno veoma vitalni pa se često voze). Penzionerska mesečna karta je 1140.00 dinara mesečno. Nemojte lagati.
Problem je cena za zaposlene!! Zaista je nerealno da neko ko prima platu 25.000 dinara plati prevoz 3.000! Kada bi bilo upola jeftinije vrlo rado bih placao svakog meseca i vozio se bez blama i ponizenja jer nemam pare za kartu!
Ma divno, sve što je problematično prebaciti na grad, a vi ćete da budete firma sa 5 zaposlenih koja će lepo da uzima 7% prihoda od karata, a prostorije će vam biti u nekoj garaži. Super.
smeshotresno
Meni je smesno kad vidim koliko neki komentarisu a ne znaju o cemu pricaju. CENE karata odredjuje direkcija za gradski prevoz kao i da li ce se uvesti nedeljna karta itd. BusPlus samo vrsi uslugu naplate karata i sprecava manipulaciju sa gorivom i ostalim stvarima u GSPu. Ocigledno je da to nekome smeta.
Podelite komentar
Lopovi
Znamo svi ko je lopov bio u celoj ovoj prici od pre uvodjenja BusPlus sistema, a to je GSP. Pa sad razmislite sta bi trebalo uraditi.
Podelite komentar
GSP Vozac
Evo ja kao vozac koji je radio i pre i nakon uvodjenja ovog sistema mogu odgovorno da tvrdim da su kradje prestale cim je ova firma uvela BusPlus sistem. Plasim se da bi vracanje u okrilje grada dovelo do ponovne kradje u gspu.
Podelite komentar
Milija
Ne bih nista ostavio drzavno jer im nista ne verujem!!! Dakle, jedino resenje je da ova kompanija nastavi da vodi naplatu, a drzava neka svoje gradjane dovede u red i kontolise sistem kao i do sad. To je to.
Podelite komentar
Marko
Sigurno nam ne treba sistem koji ce biti vracen GSPu jer smo svi svedoci sta su radili pre uvodjenja BusPlusa. Pa pobogu, gorivo su nosili kucama svojim!
Podelite komentar
mili
Ništa nije neodrživo. Ako ćemo pravo, neodrživ je bio stari sistem sa onim praistorijskim poništivačima. Sumnjam u intencije ovog privremnog veća, sa druge strane Apex je sve izneo konkretno.
Podelite komentar
Natasa
Izasli ljudi iz Bus plusa sa konkretnim predlozima a ne kao grad, da kupi sistem pa da radi sta mu padne na pamet.
Podelite komentar
mića
Ma problem ste vi, koje je Đilas uveo na mala vrata i pružio vam mogućnost da radite. A šta radite, ne znate ni sami. Ali je činjenica da ste vrlo uspešni. Uostalom u pitanju je "koncern", nije šala.
Podelite komentar
Otac makarije
Amiiiiiiiin......
Podelite komentar
vladimir
penzioneri sve placaju,izdrzavaju decu i unucad a kada treba kod lekara placaj dahijama punu cenu ta bi svoje g....e tovili mali,djilsi etc.sve vas treba na kolac
Podelite komentar
Mica
Vratite stare papirne karte i bušače i sve će da se sredi. Sada prvo kupiš karticu ( pare u ne poznati dzep) pa tek onda kartu za vožnju. Ona uđeš u vozilo na zadnja vrata a jedini ispravan ,,validator,, je na prednjim vratima, svaki bušač uvek radi, a povrh svega pare od sadašnjeg sistema idu ko zna gde .......
Podelite komentar
ГСП не бусплус
Срам вас било!Сад су вам пензионери проблем.А контролори избацују жене са децом...
Podelite komentar
Nenad
A zasto ne kazeta kako se ti kontrolori ponasju kad fizicki nasrcu na putnike o tome ni rec,to se ne sme reci,ali kad je obrnuta situacija 10 dana se tupi o tome...
Podelite komentar
Sasa
Da se nije slucajno neko setio da pogleda kako funkcionise javni prevoz u Pragu, malo tehnologija malo niske cene, malo dobar model I gle cuda, svi placaju karte. Kupis jednu koja vazi pola sata, a ne placas sto dindzi za jednu stanicu...
Podelite komentar
JR
Najvise bih voleo da kontrolori budu policajci od sada pa neka njega udaraju ovi sto nece da plate i odmah u zatvor zbog kradje (hoces da se vozis, a neces da platis) i napada na sluzbeno lice. Naravno nikad nece tako biti, ali muka mi je vise od ovih sto kukaju kako im je skupa karta i kako nece da placaju tamo nekom(sad je to apeks, kad vude grad onda nece hteti da placaju onim "lopovima") i onda napadaju mucene kontrolore koji taj posao sigurno ne rade jer ga mnogo vole vec da bi imali od cega da zive.
Podelite komentar
Toza
Penzioneri plaćaju 400 dinara godišnje? Zašto ne kažete da se to odnosi na penzionere koji su stariji od 75 godina (oni su verovatno veoma vitalni pa se često voze). Penzionerska mesečna karta je 1140.00 dinara mesečno. Nemojte lagati.
Podelite komentar
kom
Problem je cena za zaposlene!! Zaista je nerealno da neko ko prima platu 25.000 dinara plati prevoz 3.000! Kada bi bilo upola jeftinije vrlo rado bih placao svakog meseca i vozio se bez blama i ponizenja jer nemam pare za kartu!
Podelite komentar
Mb011
Ma divno, sve što je problematično prebaciti na grad, a vi ćete da budete firma sa 5 zaposlenih koja će lepo da uzima 7% prihoda od karata, a prostorije će vam biti u nekoj garaži. Super.
Podelite komentar
cine
Stvarno je nerealno da penzioneri placaju vise od 90 puta nizu cenu od zaposlenih
Podelite komentar