Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
smeshotresno
Meni je smesno kad vidim koliko neki komentarisu a ne znaju o cemu pricaju. CENE karata odredjuje direkcija za gradski prevoz kao i da li ce se uvesti nedeljna karta itd. BusPlus samo vrsi uslugu naplate karata i sprecava manipulaciju sa gorivom i ostalim stvarima u GSPu. Ocigledno je da to nekome smeta.
Lopovi
Znamo svi ko je lopov bio u celoj ovoj prici od pre uvodjenja BusPlus sistema, a to je GSP. Pa sad razmislite sta bi trebalo uraditi.
GSP Vozac
Evo ja kao vozac koji je radio i pre i nakon uvodjenja ovog sistema mogu odgovorno da tvrdim da su kradje prestale cim je ova firma uvela BusPlus sistem. Plasim se da bi vracanje u okrilje grada dovelo do ponovne kradje u gspu.