Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
milisav
Zar autobus nema kocnice nema kljuc da se ugasi motor zar ima samo automatski menjac dali taj menjac treba da koci ili sta ?
garnet
U Ikarbusu su samo farbani i to po tenderu na kojem je Ikarbus pobedio, a raspisao ga GSP!!!! U tenderu se traži samo farbanje vozila, nikakvi remonti motora, menjača. I nemešajte pobogu farbanje sa menjanjem karoserije. Ovde se farbala oplata ,krov, branici, kraj priče. Ikarbus sa ovom tragedijom nema veze.
Aca
Ti MAN-ovi su 2003 godiste.. A sto se servisa tice, molim Vas ljudi objasnite mi kakav je to servis pa jos u ikarbusovoj fabrici autobusa a da se ne takne ni motor ni menjac