DA LI JE TAD BILO ŠVERCERA? Kad je karta za gradsku vožnju koštala 1 dinar! (FOTO)

Danas cena karte za jedno otkucavanje košta 72 dinara, dok je na ovoj karti prikazano da je cena 1 dinar i da može da se koristi za samo jednu vožnju

Komentari

  • Son

    27. februar 2014 | 13:19

    Ljudi bre pa vi ne znate ni st apricate. Ljudi iz unutrasnjosti, 10 puta manji gradovi gde se autobusom ide samo ako se zuri ili ako zivite u okolnim selima gde vam placaju prevoz za to ili imate obezbedjeni transport. Drugo pola ljudi koji rade u Beogradu rade za 20.000din pa cak i ako idu i vise od 10km na posao ne placaju im prevoz. Ne pricajte neke gluposti. Mesecna karta je 35e kada pretvorite 20,000 u evre to je oko 170e 1/5 plate ide na prevoz. Pa zamislite vi sto trcite u Evropu da Nemci od plate koja je 5000e daju 1000e za prevoz, abnormalno zar ne? Muka mi je od ljudi kojima je IQ=60 i onih koji veze sa vezom nemaju a pricaju nesto. Racunajte da je porodica troclana a prosecno primanje 300e i da za to dajete 70e za odrasle i 10e za studenta ili ucenika, sta 80e da ide na prevoz? Naravno da je preskupo. Kada bi cene bile normalne ljudi bi placali, da ne pricam o tome sto bacaju pare na iskreno glupe sisteme kao BusPlus i kao sto su Solaris autobusi. Za iste pare moglo je duplo vise autobusa da se kupi marke IKARBUS- MADE IN SERBIA. Kakvi god da su, pare idu NASOJ PRIVREDI ne nekom strancu. Pecinski ljudi bre izadjite malo u realnost. Jedina smo zemlja koja usvaja EU standarde sa prosecnom platom skoro pa treceg sveta. Sve je to super i sve je to lepo, ali spustite se u realnost i na zemlju, i pogledajte dzepove nasih gradjana koji su prazni. Sve se svodi na prezivljavanje dok vlada uvodi "harac" na sve i povecava isti kako bi se popunile poslanicke plate i kako bi se oni vozili kolima marke i modela ni manje ni vise nego Audi A8 4.2 i BMW-a serije 7 koji trose ko jedan autobus. Zasto onda oni ne placaju gorivo za to isto nego placaju gradjani? I jos jedna stvar, bitna stvar. Vi iz manjih mesta koji pljujete vecno ovaj Beograd, vama bre ljudi treba jedan autobus do zeljenog mesta, iz vaseg pa do centra, ovde se menja i do 10 prevoza dnevno, pa vi racunajte ako placate po kartu za svaki, a neki autobusi putuju i vise od sat vremena sto zbog guzve sto zbog relacije koja je velika. Ako nesto hocete, podjite od realnosti i od toga kolika je zaista moc gradjana :)

  • Vrac

    13. decembar 2013 | 21:35

    Dragi samo se u drzavnim firmama placa prevoz radnicima,u kojim mi beogradjani ne mozemo da nadjemo posao zbog vas iz unutrasnjosti. Svi su preko veze dosli. Na primer VMA...svi su iz Vranja i Nisa... Sada kada nekoga upoznam i kada me pita odakle sam i kada kazem sa NBg svi me cudno gledaju i pitaju...ma ne...odakle si rodom. Strasno... Osecam se kao stranac u rodjenom gradu.

  • Petar

    13. decembar 2013 | 19:15

    Svercovali smo se i onda. Prelepis mat providan selotejp na pantljicaru, kad otkucas kartu, obrises otkucano.

  • mica

    13. decembar 2013 | 18:57

    Koliko mi je poznato, u Beogradu je najskuplji gradski prevoz, a opet- svi bi u glavni grad. I nije istina da se ljudi svercuju iz ćefa, vec zato sto i ako rade, rade za manje plate nego ranije!!

  • Dragi

    13. decembar 2013 | 18:56

    Ne shvatam da neko hoce da se vozi a da ne plati. Pa mi u unutrasnjosti to nemozemo ni da zamislimo. Ko je beogradjane naucio tome. I kad se svercujete to neko plati. Opet unutrasnjost kroz poreze. Nije lepo krasti drzavu. U bg ko radi firma mu placa kartu za sve linije gradskog prevoza dok kod nas samo na liniji od kuce do posla I to da ste udaljeni od firme minimalno 3 km.

  • renki

    13. decembar 2013 | 17:58

    Treba da se placa,al zato i treba i da plata bude veca od 20000din,i da se uvedu normalni zakoni i postuju i da politicari ne kradu i lazu,a kad se malo okrenemo i vodimo koliko su krali i kradu onda treba zakljuciti da taj sverc je mizeran u odnosu na stete koje pricine ti iz vrha

  • Miki

    13. decembar 2013 | 16:41

    Ali tada je marka bila 4 dinara!

  • Sasa 42

    13. decembar 2013 | 16:37

    Karta je iz 1994 kada je deda Avram uradio nivelaciju dinara u odnosu na nemacku marku pa je od 1.01.1994. Odnos bio 1din-1DEM i koliko to danas izadje???

  • Maxaa

    13. decembar 2013 | 16:30

    A takodje,nije bilo ovoliko ljudi u Beogradu,tako da nije ni bilo potrebe da bude vise autobusa. I tuzno je sto se plata u to vreme,kada je karta bila dinar i sada kada je 72 ne razlikuju mnogo. Nisam za to da se ne placa prevoz,naravno da treba,ali neka prvo regiulisu plate pa onda neka naplacuju.

  • Maxaa

    13. decembar 2013 | 16:27

    Nenade i danas imas socijale sa kojima si se vozio pre 25 god. Moj prijatelj je vozac u gsp-u i kaze da se nekada plasi da krene,jer zna da bus nije ispravan. I kada kaze da nece da vozi to cudo prete mu otkazom.

  • Amadeus

    13. decembar 2013 | 16:14

    E tu gresite oko placanja... Samo BEOGRADJANI ne placaju karte i samo su njima skupe, i ako se za te pare voze bar 3x vise nego bilo gde u Srbiji...

  • andrea

    13. decembar 2013 | 15:14

    Kakvi smo i da je dinar ljudi bi se švercovali.

  • Pop

    13. decembar 2013 | 14:29

    I na zapadu se placaju karte nema besplatne voznje plati pa klati,a Srbende bi da se vozikaju besplatno

  • Nenad BG

    13. decembar 2013 | 14:26

    Tad nije bilo ni autobusa, a i za tih nekoliko sto je bilo, ovi danas su spejs satlovi. Ajmo sad svi sa amnezijom lupajte minuse.

  • Момчило Ђујић

    13. decembar 2013 | 14:17

    Тада је динар нешто и вредео, данас не вреди ништа. Они пљачкају, краду, крше устав, поклањају Србију а на нама хоће да глуме државу. Е па не може! неће да вам куцам па макар пешке ишао сваки дан!!!

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA