OSTAJEMO LI BEZ BUS PLUSA? Traže da GSP ponovo naplaćuje karte!
Sindikati su to zatražili od predsednika Privremenog veća Siniše Malog, jer smatraju da je ugovor sa konzorcijumom "Apex Solution Technology" ,"Lanus" D.O.O" i "Kentkart", koji rukovodi sistemom "Bus plus", štetan za Beograd
Tri sindikata Gradskog saobraćajnog preduzeća "Beograd" zatražila su da se raskine ugovor o "BusPlus" sistemu naplate i kontrole karata u javnom prevozu i taj posao ponovo vrati GSP "Beograd".
Sindikati su to zatražili od predsednika Privremenog veća Siniše Malog, jer smatraju da je ugovor sa konzorcijumom "Apex Solution Technology" ,"Lanus" D.O.O" i "Kentkart", koji rukovodi sistemom "Bus plus" štetan za Beograd.
Zahtev su uputili Sindikat vozača GSP "Beograd", Saobraćajni sindikat GSP "Beograd" i Sindikat "Evrovozač", koji tvrde i taj ugovor štetan i po GSP i po građane.
Oni u pismu tvrde da je "šest miliona evra iz gradskog budžeta plaćeno za zakup i instaliranje validatora "Bus plus" sistema, iako je bilo logično da konzorcijum, koji je dobio ovaj višemilionski posao i uzima 8,53 odsto od naplate karata, treba besplatno i da instalira opremu".
Sindikalci navode i da je "veliki broj zaposlenih iz GSP-a, u prethodnom periodu bio raspoređen na poslovima usmerivača i poslovima kontrole u vozilima kao ispomoć".
Oni tvrde da je "prodaja karata u 2013. za 40 odsto manja u odnosu na 2012" i da je "zbog lošeg funkcionisanja sistema, povećan broj napada na vozače u vozilima".
Sindikalci, kao razlog što ugovor treba da bude raskinut, navode i to što su "državni organi (komunalna policija) stavljeni u svrhu naplate karata privatnog preduzeća".
Oni tvrde i da "Apex sa svojih 270 kontrolora nije u stanju da obavi povereni posao već se iz gradskog budžeta, dakle od novca Beograđana, plaća dodatnih 700 kontrolora".
Sindikalci ističu i da "brojni savetnici i referenti zaposleni u GSP-u opslužuju "Bus plus" sistem i izrađuju redove vožnje, da njih pedesetak radi za konzorcijum, a platu primaju u GSP".
APEX: ŠOKIRANI SMO!
Kompanija "Apex", koja rukovodi "Bus plus" sistemom naplate karata u javnom prevozu, saopštila je danas da sindikati Gradskog saobraćanog preduzeća, koji traže raskid tog ugovor sa Gradom Beogradom jer je navodno štetan, obmanuju javnost.
- Šokirani smo hrabrošću sindikata i načinom na koji otvoreno obmanjuju Privremeni organ i građane Beograda - navodi ta kompanija povodom zahteva tri sindikata GSP predsedniku Privremenog veća Beograda Siniši Malom da se raskine taj ugovor.
Kompanija "Apex" ističe da grad Beograd "nije uložio nijedan dinar u uvođenje "Bus plus" sistema, niti u višemilionsku investiciju za softver i aparate koju u celosti snosi konzorcijum".
- Uvođenjem sadašnjeg sistema smo kroz provere i poređenje podataka ukazali na krađe u broju pređenih kilometara, manipulacije informacijama o izašlim vozilima, kao i druge teške nepravilnosti - ističe se u saopštenju.
(Telegraf.rs / Tanjug)
Video: Dragana Mirković sagradila kuću porodici sa Golije
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Lud Zbujen
Bravo vrati te nam pantljicaru od 12 kucanja za 100 din
Podelite komentar
Dutch
Robijaaaa
Podelite komentar
djole
Šta sad, ko je uložio ko nije?!
Podelite komentar