Ljudi moji,ja razumem da je kriza, ali toliko minusa za komentare koji ne odobravaju ne plaćanje-pa kako da funkcioniše nešto što se ne plaća??Pa zašto onda kukate kada vam ne daju plate poslodavci,to je isto to,nema razlike-jedino što egoizam ispliva na površinu,pa je to bolno a ovo je u redu!?Eeeee,zato i živimo ovako,što razmišljamo kretenski i ne ljudski...!!
Prvo da pozdravim ove PACENIKE iz BUS PLUSA sto ostavljaju komentare ovde pod raznim nadimcima, pa jel vas nije sramota, onako malo bar? :)) Mene bi bila, a kad se setite sta je dostojanstvo, mozda i promenite posao. Naravno da karta od 72 dinara za jednu voznju NE TREBA DA SE PLACA, jer je to PLJACKA naroda u odnosu na standard i prosecne plate gradjana. Kada 72 dinara bude kostala DNEVNA KARTA, onda treba razmisliti da li da se placa, ovako naravno da ne. Karta za jednu voznju NE SME da bude skuplja od 25 dinara.
Potpuno ste u pravu. To je cena koja je OK za dnevnu kartu. A i ovo vredjanje inteligencije putnika sa vremenskom kartom je nedopustivo...neke linije duze putuju s kraja na kraj nego sto traje vremenska karta, a i docekati autobus je prica za sebe.
Svi bi u evropu i evropski standard i da nam sve funkcionise kao u evropi, ali ne znam da li kapirate da cete kada udjemo u famoznu evropu morati SVE da placate na vreme bez obzira sta vi licno mislili o tome. Za 15dana kasnjenja sece se struja, a ne kao ovde neki ne placaju po godinu dana. Sta mislite kako su ih navikli da placaju na vreme osim sankcijama? Busplus ne znam ciji je, ali su modernizovali taj prevoz, napravili aplikaciju za telefon da znas koliko ces da cekas, napravili sistem gde mora da se plati i ima puno kontrolora i sta dobijemo-svi traze povratak na sistem kao ranije gde kontrolora vidis jednom godisnje i kartu realno mozes i da ne kupis. Zato je taj prosli sistem bio dobar, a ne jer je ne znam ni ja ko vlasnik busplusa. Ne znam da li shvatate sta znaci ulazak u evropsku uniju?? Vama koji ste navikli da nista ne placate na vreme nikako nece biti bolje... i metro da nam naprave vi biste ga pljuvali sbog firme koja ga je napravila jer ste culi od pere da se zika "nakrao" tom prilikom! Srbi-najveci teoreticari zavere.
Iznenađuje me količina komentara tipa "nema besplatnog ručka" :)
Da podetim sveznalice. Ovaj ručak je subvencionisan 70% kroz naša izdvajanja u budžet grada, prodaja karata pokriva samo 30% prihoda! Tih 30% su "kolač" koji dele tajkuni iza APEX-a, privatni prevoznici i gnusno korumpirana partokratska banda, svih boja i orijentacija.
Tako da mi gospodo Sveznalice Platišići možemo da kažemo da je prevoz 100% subvencionisan ili "besplatan", ali politikanti traže da plaćamo i reket.
Besplatan javni prevoz je vidim za mnoge ovde prevelik civilizacijski iskorak. Za početak bi bilo odlično da cena dnevne karte bude 60-70 dinara, da se noćni prevoz vrati u okvir javnog prevoza i da se uvede potpuna transparentnost u radu direkcije za javni prevoz i ostalih javnih preduzeća (uključujući i javnu reviziju kompletnog poslovanja koja može da nam da tačne podatke i smernice.
Pa neznam sta je problem sa placanjem karte?Zivim u salcburgu i znam da karta ne kosta 1 € nego 2.5 za sat vremena voznje i mora da se plati,sto bi nas narod rekao ni kod babe nema dzabe
Ovo samo moze kod nas,protestvuju posto nece da plate kartu.
Ovde i normalan poludi posto je nenormalnih puno puno vise a to se vidi i ovde po plusevima i minusima
Kako me nervirate sa tim glupim pricama kako je skupo, pa zbog toga ne placate ili kako je autobus krs. Zivim u mestu blizu Bg-a, gde je karta od grada do okolnog sela 200din, mozda i vise, a autobusi najgori krsevi. I ljudi se nikad nisu bunili da placaju. A Beogradjani za sve nadju neki izgovor. Na cenu se zale samo oni najgori nevaspitani ljudi, jer oni koji stvarno nemaju, prvi plate kartu, jer ih je sramota da ne plate. A istripovani seljaci sa telefonom od 300e i markiranom odecom kukaju kako im je skupo da plate. A to da su krsevi, pa se i zato vade, koliko sam primetila, sve je vise solarisa koji su novi i topli, sto tu ne plate kartu?
Samo naivni su verovali da ce SnS po preuzimanju grada Beograda ukinuti bus plus! Hoce kao sto su smanjili cenu struje i ukinuli tv pretplatu, znaci nikad! E Srbijo medju sljivama!
Vidi se da nisi nikad koristio BusPlus. Ni ovde se ne validiraju mesecne karte. Bilo je potrebno u pocetku zbog statistickih podataka ali su ubrzo ukinuli. Aj sad probaj, kupi sebi kartu da vidis kako sistem izgleda itd.
Srki kako si ti pametan, al kad bi se zezali.
Tebi je sistem bus plus odlican.žSamo mi objasni gde si video da se mesecne pretplatne kartice validiraju?
Blago tebi...
mesecne karte se validiraju samo jednom da bi usao podatak u sistem (primera radi posto se meni desilo da noseci mesecnu u zadnjem dzepu, sednem i polomim je pa sam isao da je zamenim jer je neispravna), kad sam je zamenio, osim sto su u sistemu videli da je izvrsena uplata, videli su i da je "validirana" i samim tim su mi refundirali tj. vratili sredstva na mesecnu kartu koja sam uplatio prvog u mesecu, a zamenio je 20og u mesecu. Niko nikada nigde nije rekao da pri svakoj voznji mora da se validira karta (ja prvi to ne radim i nikada mi niko nije pravio problem). Samo prvi put od uplate se chekira i to je to, dakle, ako ne znas, nemoj ispadati jos gluplji nego sto vec jesi :)
I ja verujem da se ovo nije dogodilo. Glupost. Siguran sam da "clanovi" ovog "udruzenja" i prave gluposti tipa svadje sa kontrolorima, tuce itd. Postaju previse bezobrazni.
Ne ide sav novac nekome, vidis da ne znas sta pricas. Privatnoj firmi koja odrzava sistem naplate ide 8,5% i tako su se dogovorili (potpisali ugovor) sa gradom. Sami su ifinansirali opremu i normalno je da im sleduje deo novca. Ostatak novca ide gspu od cega kupuju autobuse, vrse remont itd. Ljudi ocigledno ne znaju o cemu se radi.
Nemoj da izmisljas. Licno sam pricao sa zamenikom pogona Kosmaj ( koji se raspada) i covek mi rekao da GSP dobija 8 % od ukupne zarade od karata ali da ne znaju kolika je suma jer prvo pare uzme bus plus pa im da ostatak ali oni cene da mesecno bude 35-40 miliona dinara zarada od karata! I da svaki polomljeni validator placa GSP a ne bus plus. Treba placati kartu ali da bude 50 din i da sve pare idu GSP-u !!!
Uredno plaćam kartu i nemam ništa protiv toga. Ali, mi smeta što taj novac ide "nekome" , a ne u fond kojim bi se poboljšavao gradski prevoz, kupovala nova vozila... Plaćam prevoz, a muka me uhvati kada krenem na posao i ne mogu da uđem u bar pet vozila jer su krcata, jer bema više vozila na trasi. Ili kada pada kiša, vi ste u busu, a kaplje na sve strane... Samo još kišobran da raširim. Sve može... Mi GSP-u, a GSP nama. I svi zadovoljni. To tada...
Smesno je sto pojedinci pokusavaju da uniste ovaj sistem koji je dobar. Predvodnik ove grupe verovatno ima neku ideju kako da zarade.
Smesno je i to sto ljudi pronalaze svakakve preglupe razloge da ne plate kartu (nemam za prevoz imam za internet, privatna firma ali nisam ni pre placao prevoz, djilas a djilasa nigde, autobusi su krs a nikad su noviji a cak busplus nema veze sa tim). Ziveli.
Ljudima fali svesti. A za ove sto pisu da nigde nema ovaj sistem samo bih porucio da se kod nas u NSu autobusi raspadaju. Nema ovo veze sa sitemom busplus, ovi ljudi ni pre nisu placali zbog svoje bahatosti.
Ne shvatam. Citam pojedine komentare i cudim se. Odakle ljudima padne na pamet da mogu da bojkotuju placanje usluge? Zamislite sutra bojkotujemo placanje, ne znam, mobilnog racuna jer mi smatramo da to treba besplatno da bude. Alo bre, plati ono sto koristis!
.evo odgovora svima onima koji kritikuju,tipa:vratiće vam se Biomed 4 i 240 autobusa...ili mora da se plati usluga..kako onda funkcioniše NOVI SAD gde NEMA BUS-PLUS-a???da li su oni negde na Himalajima ili šta? Zašto su se tamo pobunili protiv bus-plus-a i NISU GA UVELI..Zašto je stalno Beograd zamorče?Ko krade moje pare?
Prevoz treba i mora da se placa! Problem je u ceni karte!!! Nije realna cena za nas standard. Primera radi, cena jedne karte za metro u Moskvi kosta 30 rubalja (1$=34r) i mozete da se vozite ceo dan ako hocete. Srednja plata obicnih ljudi je 45-55 hiljada rubalja. 99% putnika placa prevoz. Sve realno. Sve posteno. Svi zadovoljni!
Majstori komentatori, nije sporno da treba placati uslugu prevoza, ali je sporno placati uslugu prevoza Bus Plusu, privatnoj firmi koja nema veze ni sa GSP-om ni sa prevozom. Ne mogu GSP serviseri koje placaju gradjani da servisiraju Bus Plusove validatore, niti GSP kontrolori koje placaju gradjani, da kontrolisu Bus Plus-ovu naplatu karata.
Pojedinci su sebi dali previse prava. Ovo je sramota. Odgovornost nose i politicari u Beogradu. Kako je moguce da su u NSu svi kulturni i uredno placaju a ovde u BGu izvode besne gliste. Zaustavite nekuturu!
Ljudi su postali bahati. Treba da shvate da je BusPlus samo sistem naplate, a kvalitet autobusa (klimu, grejanje, udobnost, red voznje) utvrdjuje GSP. Treba da plate kartu jer i mi vozaci koji ih prevozimo dobijamo plate, ne radimo dzabe.
Pazi ove sto su se organizovali da pisu komentare kako ne treba placati prevoz. Sacica ljudi koja terorise druge. Prevoz mora i treba da se plati. Ne mlatite vise glupostima.
Kada na gotovo svakoj stanici može kupiti karta za prevoz , a neda juriš gde je prodajno mesto , kada se ne bude dodatno plaćalo parče kartona/plastike na koji opet moraš dodatno platiti kartu , kada bude , sem "privilegije" od 75. minuta vožnje i mogućnost dnevnih , sedmičnih karata , kada za "grupne" karte dobiješ popust - tada neće biti problem nikakav bus plus . Ovako još jedna u nizu tihih pljački , ne dobiješ ništa a ubedjuju te da sve imaš .
Kupujem kartu oduvek jer koristim USLUGU. Dakle, ovakve gluposti i pozivanja na neku neposlusno ne pale. TO je samo nekultura to nije revolt. Odredjeni ljudi se kriju samo iza ovoga...hajde da protestujemo da hleb bude besplatan.
@marrina
Koja je po tebi realna cena? 5-10dinara verovatno! Ili mozda vama da plate sto se vozite? Ja se ne vozim gradskim i nemam pojma koliko je tacno karta, ali sve ispod 100din je sasvim ok
Za ove pametnjakoviće što komentarišu da treba plaćati prevoz.Naravno da ga treba plaćati,ali da se plaća GSB-u,a ne da se plaća raznoraznim tajkunima kao što je Bus Plus.Raspitajte se malo ko vrši naplatu karata,gde te pare idu i ko je sve u igri!Ako vama ne smeta da vas pljačkaju,onda punite dzepove lopurdama.Meni smeta i ja necu placati!
Kristjane
Svi treba da plate kartu naravno ali ne po ovoj ceni. U drugim zemljema gde ljudi primaju puno vece plate SAT VREMENA javnog prevoza kosta 1 euro. A kod nas ?
Ljudi ne spinujte!
Niko ne kaze da ne treba placati gradski prevoz, nego ne treba davati harac firmi Djilas&Co.
Kao sto smo videli uvodjenje BusPlus sistema ne da nije poboljsalo stanje, nego se situacija rapidno pocela pogorsavati, tako da ako brinete o dobrobiti gradskog prevoza, umesto da saljete spin-komentare tipa "...prevoz mora da se placa...", bolje podrzite akciju za izbacivanje tog parazita iz GSP-a!
Alo glupanderi pa gsp se finansira iz budzeta tj. od poreza gradjana i sad im uveli ovu tursku firmu da uzima harac. Ili oterajte lopove i neka gsp naplacuje neku realnu cenu karata 20-30din ili cemo da se bijemo i dalje
Da, da, najbolje da za nekulturne bude sve besplatno! Shvatite ljudi, ovo je usluga koju placate kao i bilo kakvu drugu! Promenite svest o tome pre nego sto ne potonemo potpuno...
Realno,ko hoće da se vozi,mora i da plati prevoz. E sada,druga je stvar što su nas navukli pa sada ta naplata ide preko tamo neke privatne firme. Po meni naplatu treba da vrši sam GSP.
To je sad vec druga prica. Grad je potpisao ugovor, Apeks je sam finansirao opremu i instalirao je u autobuse. GSP i dalje ima nadleznost da kupuje autobuse, klime, utvrdjuje red voznje. BusPlus je samo sistem naplate koji je po meni odlican. Bas je svetski.
Ko vas J***, ne placajte i vratite se u vreme kada je na beogradske ulice dnevno izlalzilo po 240 vozila...
Samo n zaboravite da kupite po Biomed 4 svako!
Meni uopste nije jasno zasto tolika mrznja tog bus plusa? Zato sto ne moze da se vozi bez karte? U svim normalnim zemljama se gradski prevoz placa, zato i lici na nesto, a ovde bi ljudi leti klimu, zimi grejanje i da stizu na vreme, a sve za dzabe!?
Odakle?
Prvo se raspitaj koliko od budzeta odllazi gsp-u.
Drugo se raspitaj kome veci procenat od NASIH para koje dajemo za kartu ide PRIVATNOM LICU! ne gsp-u da odrzava autobuse, nego PRIVATNOM LICU!!
mislim da sam ti dosta rekao...
U SVIM NORMALNIM ZEMLJAMA NEMAJU DJILASA I NJEGOVU ( BIVSU) ZENU KOJI CE DA POKRADU SVE MOGUCE STO MOZE I STO NE MOZE!!! NEMOJ DA SI DEBIL I DA LUPAS GLUPOSTI!! CIJI JE BUS PLUS AJ KAZI MI ?? KOME PLACAS I STA PLACAS???
Bogdan Blagojevic
ok
Podelite komentar
Cobi ns
Ljudi moji,ja razumem da je kriza, ali toliko minusa za komentare koji ne odobravaju ne plaćanje-pa kako da funkcioniše nešto što se ne plaća??Pa zašto onda kukate kada vam ne daju plate poslodavci,to je isto to,nema razlike-jedino što egoizam ispliva na površinu,pa je to bolno a ovo je u redu!?Eeeee,zato i živimo ovako,što razmišljamo kretenski i ne ljudski...!!
Podelite komentar
franceska
da se kao obavezno uvede besplatan prevoz za sve one r(j)adnike koji mesecima ne primaju platu ni markicu a placaju iz svog dzepa "voznju"...
Podelite komentar
Vojkan
Prvo da pozdravim ove PACENIKE iz BUS PLUSA sto ostavljaju komentare ovde pod raznim nadimcima, pa jel vas nije sramota, onako malo bar? :)) Mene bi bila, a kad se setite sta je dostojanstvo, mozda i promenite posao. Naravno da karta od 72 dinara za jednu voznju NE TREBA DA SE PLACA, jer je to PLJACKA naroda u odnosu na standard i prosecne plate gradjana. Kada 72 dinara bude kostala DNEVNA KARTA, onda treba razmisliti da li da se placa, ovako naravno da ne. Karta za jednu voznju NE SME da bude skuplja od 25 dinara.
Podelite komentar
franceska
@Vojkan
upravo tako
Podelite komentar
BOB
@Vojkan
Potpuno ste u pravu. To je cena koja je OK za dnevnu kartu. A i ovo vredjanje inteligencije putnika sa vremenskom kartom je nedopustivo...neke linije duze putuju s kraja na kraj nego sto traje vremenska karta, a i docekati autobus je prica za sebe.
Podelite komentar
Mare
Svi bi u evropu i evropski standard i da nam sve funkcionise kao u evropi, ali ne znam da li kapirate da cete kada udjemo u famoznu evropu morati SVE da placate na vreme bez obzira sta vi licno mislili o tome. Za 15dana kasnjenja sece se struja, a ne kao ovde neki ne placaju po godinu dana. Sta mislite kako su ih navikli da placaju na vreme osim sankcijama? Busplus ne znam ciji je, ali su modernizovali taj prevoz, napravili aplikaciju za telefon da znas koliko ces da cekas, napravili sistem gde mora da se plati i ima puno kontrolora i sta dobijemo-svi traze povratak na sistem kao ranije gde kontrolora vidis jednom godisnje i kartu realno mozes i da ne kupis. Zato je taj prosli sistem bio dobar, a ne jer je ne znam ni ja ko vlasnik busplusa. Ne znam da li shvatate sta znaci ulazak u evropsku uniju?? Vama koji ste navikli da nista ne placate na vreme nikako nece biti bolje... i metro da nam naprave vi biste ga pljuvali sbog firme koja ga je napravila jer ste culi od pere da se zika "nakrao" tom prilikom! Srbi-najveci teoreticari zavere.
Podelite komentar
Deki
Iznenađuje me količina komentara tipa "nema besplatnog ručka" :) Da podetim sveznalice. Ovaj ručak je subvencionisan 70% kroz naša izdvajanja u budžet grada, prodaja karata pokriva samo 30% prihoda! Tih 30% su "kolač" koji dele tajkuni iza APEX-a, privatni prevoznici i gnusno korumpirana partokratska banda, svih boja i orijentacija. Tako da mi gospodo Sveznalice Platišići možemo da kažemo da je prevoz 100% subvencionisan ili "besplatan", ali politikanti traže da plaćamo i reket. Besplatan javni prevoz je vidim za mnoge ovde prevelik civilizacijski iskorak. Za početak bi bilo odlično da cena dnevne karte bude 60-70 dinara, da se noćni prevoz vrati u okvir javnog prevoza i da se uvede potpuna transparentnost u radu direkcije za javni prevoz i ostalih javnih preduzeća (uključujući i javnu reviziju kompletnog poslovanja koja može da nam da tačne podatke i smernice.
Podelite komentar
romanticni zmaj
sta je bg drugaciji od ostatka srbije. jesmo mi ludi sto placamo bus. dame i gospodo iz bg ako necete placati bus nemojte se ni voziti. sramota!
Podelite komentar
Ludaca
Pa neznam sta je problem sa placanjem karte?Zivim u salcburgu i znam da karta ne kosta 1 € nego 2.5 za sat vremena voznje i mora da se plati,sto bi nas narod rekao ni kod babe nema dzabe
Podelite komentar
Goran
Ovo samo moze kod nas,protestvuju posto nece da plate kartu. Ovde i normalan poludi posto je nenormalnih puno puno vise a to se vidi i ovde po plusevima i minusima
Podelite komentar
Sanja
Kako me nervirate sa tim glupim pricama kako je skupo, pa zbog toga ne placate ili kako je autobus krs. Zivim u mestu blizu Bg-a, gde je karta od grada do okolnog sela 200din, mozda i vise, a autobusi najgori krsevi. I ljudi se nikad nisu bunili da placaju. A Beogradjani za sve nadju neki izgovor. Na cenu se zale samo oni najgori nevaspitani ljudi, jer oni koji stvarno nemaju, prvi plate kartu, jer ih je sramota da ne plate. A istripovani seljaci sa telefonom od 300e i markiranom odecom kukaju kako im je skupo da plate. A to da su krsevi, pa se i zato vade, koliko sam primetila, sve je vise solarisa koji su novi i topli, sto tu ne plate kartu?
Podelite komentar
Beogradjanin
@Sanja
Odabrao si najgoru totalitarnu zemlju za primer, koja nas je ucenila i opljackala za NIS i juzni tok. . Ne dao bog da zivimo u Putinovoj Rusiji!
Podelite komentar
Dragan Torbica
@misko 75 minuta vremena u Bg-u košta 100 dinara. Na validatoru postoji ta opcija.
Podelite komentar
perica
Daj pet karata!
Podelite komentar
grada
Samo naivni su verovali da ce SnS po preuzimanju grada Beograda ukinuti bus plus! Hoce kao sto su smanjili cenu struje i ukinuli tv pretplatu, znaci nikad! E Srbijo medju sljivama!
Podelite komentar
Stid
Mene je stid zbog njihovog ponasanja :(
Podelite komentar
Odgovor za Vladu
Vidi se da nisi nikad koristio BusPlus. Ni ovde se ne validiraju mesecne karte. Bilo je potrebno u pocetku zbog statistickih podataka ali su ubrzo ukinuli. Aj sad probaj, kupi sebi kartu da vidis kako sistem izgleda itd.
Podelite komentar
vlada
Srki kako si ti pametan, al kad bi se zezali. Tebi je sistem bus plus odlican.žSamo mi objasni gde si video da se mesecne pretplatne kartice validiraju? Blago tebi...
Podelite komentar
jos pametniji
@vlada
mesecne karte se validiraju samo jednom da bi usao podatak u sistem (primera radi posto se meni desilo da noseci mesecnu u zadnjem dzepu, sednem i polomim je pa sam isao da je zamenim jer je neispravna), kad sam je zamenio, osim sto su u sistemu videli da je izvrsena uplata, videli su i da je "validirana" i samim tim su mi refundirali tj. vratili sredstva na mesecnu kartu koja sam uplatio prvog u mesecu, a zamenio je 20og u mesecu. Niko nikada nigde nije rekao da pri svakoj voznji mora da se validira karta (ja prvi to ne radim i nikada mi niko nije pravio problem). Samo prvi put od uplate se chekira i to je to, dakle, ako ne znas, nemoj ispadati jos gluplji nego sto vec jesi :)
Podelite komentar
Sulejman
I ja verujem da se ovo nije dogodilo. Glupost. Siguran sam da "clanovi" ovog "udruzenja" i prave gluposti tipa svadje sa kontrolorima, tuce itd. Postaju previse bezobrazni.
Podelite komentar
Placas kartu, a ne znas. . .
Ne ide sav novac nekome, vidis da ne znas sta pricas. Privatnoj firmi koja odrzava sistem naplate ide 8,5% i tako su se dogovorili (potpisali ugovor) sa gradom. Sami su ifinansirali opremu i normalno je da im sleduje deo novca. Ostatak novca ide gspu od cega kupuju autobuse, vrse remont itd. Ljudi ocigledno ne znaju o cemu se radi.
Podelite komentar
Solunac
@Placas kartu, a ne znas. . .
Nemoj da izmisljas. Licno sam pricao sa zamenikom pogona Kosmaj ( koji se raspada) i covek mi rekao da GSP dobija 8 % od ukupne zarade od karata ali da ne znaju kolika je suma jer prvo pare uzme bus plus pa im da ostatak ali oni cene da mesecno bude 35-40 miliona dinara zarada od karata! I da svaki polomljeni validator placa GSP a ne bus plus. Treba placati kartu ali da bude 50 din i da sve pare idu GSP-u !!!
Podelite komentar
Plaćam kartu, ali...
Uredno plaćam kartu i nemam ništa protiv toga. Ali, mi smeta što taj novac ide "nekome" , a ne u fond kojim bi se poboljšavao gradski prevoz, kupovala nova vozila... Plaćam prevoz, a muka me uhvati kada krenem na posao i ne mogu da uđem u bar pet vozila jer su krcata, jer bema više vozila na trasi. Ili kada pada kiša, vi ste u busu, a kaplje na sve strane... Samo još kišobran da raširim. Sve može... Mi GSP-u, a GSP nama. I svi zadovoljni. To tada...
Podelite komentar
SmesnoJe
Smesno je sto pojedinci pokusavaju da uniste ovaj sistem koji je dobar. Predvodnik ove grupe verovatno ima neku ideju kako da zarade. Smesno je i to sto ljudi pronalaze svakakve preglupe razloge da ne plate kartu (nemam za prevoz imam za internet, privatna firma ali nisam ni pre placao prevoz, djilas a djilasa nigde, autobusi su krs a nikad su noviji a cak busplus nema veze sa tim). Ziveli.
Podelite komentar
SvestMoral
Ljudima fali svesti. A za ove sto pisu da nigde nema ovaj sistem samo bih porucio da se kod nas u NSu autobusi raspadaju. Nema ovo veze sa sitemom busplus, ovi ljudi ni pre nisu placali zbog svoje bahatosti.
Podelite komentar
Zvezdas
Ne shvatam. Citam pojedine komentare i cudim se. Odakle ljudima padne na pamet da mogu da bojkotuju placanje usluge? Zamislite sutra bojkotujemo placanje, ne znam, mobilnog racuna jer mi smatramo da to treba besplatno da bude. Alo bre, plati ono sto koristis!
Podelite komentar
Sramota
Ljudi, ovo nije istina. Ceo dan se vozim i nigde nema ove nalepnice. Klasican spin ovog bahatog "udruzenja".
Podelite komentar
mag
.evo odgovora svima onima koji kritikuju,tipa:vratiće vam se Biomed 4 i 240 autobusa...ili mora da se plati usluga..kako onda funkcioniše NOVI SAD gde NEMA BUS-PLUS-a???da li su oni negde na Himalajima ili šta? Zašto su se tamo pobunili protiv bus-plus-a i NISU GA UVELI..Zašto je stalno Beograd zamorče?Ko krade moje pare?
Podelite komentar
kari
Prevoz treba i mora da se placa! Problem je u ceni karte!!! Nije realna cena za nas standard. Primera radi, cena jedne karte za metro u Moskvi kosta 30 rubalja (1$=34r) i mozete da se vozite ceo dan ako hocete. Srednja plata obicnih ljudi je 45-55 hiljada rubalja. 99% putnika placa prevoz. Sve realno. Sve posteno. Svi zadovoljni!
Podelite komentar
Sramota
Ovo je klasican spin ovog ``udruzenja``. Jutros sam se vozila prevozom jer radim kao kurir i u ni u jednom autobusu nije bilo ovoga.
Podelite komentar
Mladja
Majstori komentatori, nije sporno da treba placati uslugu prevoza, ali je sporno placati uslugu prevoza Bus Plusu, privatnoj firmi koja nema veze ni sa GSP-om ni sa prevozom. Ne mogu GSP serviseri koje placaju gradjani da servisiraju Bus Plusove validatore, niti GSP kontrolori koje placaju gradjani, da kontrolisu Bus Plus-ovu naplatu karata.
Podelite komentar
Pop
Al bi Beograđani da se voze džabaka,e pa neće da može,plati pa se klati
Podelite komentar
Tutor
Da finansiram Đilasovu kupovinu Laste i GSP-a? Ne pada mi napamet. Vratite stari sistem i mirna Bosna.
Podelite komentar
Sinisa
Pojedinci su sebi dali previse prava. Ovo je sramota. Odgovornost nose i politicari u Beogradu. Kako je moguce da su u NSu svi kulturni i uredno placaju a ovde u BGu izvode besne gliste. Zaustavite nekuturu!
Podelite komentar
jery
Ja koristim taxi. od sutra ne plaćam ni dinar, pa nek me izbace, zaustaviću drugi!
Podelite komentar
VozacGSPa
Ljudi su postali bahati. Treba da shvate da je BusPlus samo sistem naplate, a kvalitet autobusa (klimu, grejanje, udobnost, red voznje) utvrdjuje GSP. Treba da plate kartu jer i mi vozaci koji ih prevozimo dobijamo plate, ne radimo dzabe.
Podelite komentar
Bane
Dragi Beogradjani, hocete dobar prevoz, a da ne placate? Imam predlog - ukinite GSP i lepo peske... ajde...
Podelite komentar
Ljuba
Pazi ove sto su se organizovali da pisu komentare kako ne treba placati prevoz. Sacica ljudi koja terorise druge. Prevoz mora i treba da se plati. Ne mlatite vise glupostima.
Podelite komentar
eva
Ti bi verovatno podrzao da sve na svetu bude besplatno. Shvati, uslugu moras da platis! Ovo je cista sramota!
Podelite komentar
Zmrki
Cim dobijem platu za juli,kupicu kartu...sa cim da kupim kartu,kad ne dobijam platu.A MORAM na posao...!!!
Podelite komentar
lola
Kada na gotovo svakoj stanici može kupiti karta za prevoz , a neda juriš gde je prodajno mesto , kada se ne bude dodatno plaćalo parče kartona/plastike na koji opet moraš dodatno platiti kartu , kada bude , sem "privilegije" od 75. minuta vožnje i mogućnost dnevnih , sedmičnih karata , kada za "grupne" karte dobiješ popust - tada neće biti problem nikakav bus plus . Ovako još jedna u nizu tihih pljački , ne dobiješ ništa a ubedjuju te da sve imaš .
Podelite komentar
Ivana
Kupujem kartu oduvek jer koristim USLUGU. Dakle, ovakve gluposti i pozivanja na neku neposlusno ne pale. TO je samo nekultura to nije revolt. Odredjeni ljudi se kriju samo iza ovoga...hajde da protestujemo da hleb bude besplatan.
Podelite komentar
srki
Evo ja zivim u Rusiji i dosta putujem i svuda se uredno placa prevoz. Uopste mi nije jasno kako nekome pada na pamet da je to besplatno?
Podelite komentar
Kerozin Ripper
Ja to sranje ne placam od kad postoji, da je 30 din pa i da razmislim, ovako....
Podelite komentar
Cobi ns
Da li svoja kola voze bez novca,sipaju gorivo,održavaju....ne,tako i bus mora da se kupi,održava,sipa gorivo,plati vozač?!Kako bez placanja karte?!
Podelite komentar
Stefana
Kako ih nije samo blam da ne placaju prevoz? NORMALNO je platiti uslugu.
Podelite komentar
Anja
@marrina Koja je po tebi realna cena? 5-10dinara verovatno! Ili mozda vama da plate sto se vozite? Ja se ne vozim gradskim i nemam pojma koliko je tacno karta, ali sve ispod 100din je sasvim ok
Podelite komentar
Ivana
@Anja
Ne vidim zasto ostavljas svoj glupi komentar kad ni ne koristis gradski prevoz...
Podelite komentar
Marija
Zabraniti ovakvo ponasanje! Sramota!
Podelite komentar
Dzon
Za ove pametnjakoviće što komentarišu da treba plaćati prevoz.Naravno da ga treba plaćati,ali da se plaća GSB-u,a ne da se plaća raznoraznim tajkunima kao što je Bus Plus.Raspitajte se malo ko vrši naplatu karata,gde te pare idu i ko je sve u igri!Ako vama ne smeta da vas pljačkaju,onda punite dzepove lopurdama.Meni smeta i ja necu placati!
Podelite komentar
Kristijan
Ovo je sramota! Svako treba da plati kartu! Izmisljaju razloge da ne plate. . . Ovo nema veze sa busplus sitemom jer je on odlican!
Podelite komentar
Micky
Kada će ovaj svet shvatiti da nema džabalesku ništa.Hoće udobne autobuse a da se voze bez karte, objasnite kako???
Podelite komentar
Misko
@Micky
Kristjane Svi treba da plate kartu naravno ali ne po ovoj ceni. U drugim zemljema gde ljudi primaju puno vece plate SAT VREMENA javnog prevoza kosta 1 euro. A kod nas ?
Podelite komentar
Dekana
Ljudi ne spinujte! Niko ne kaze da ne treba placati gradski prevoz, nego ne treba davati harac firmi Djilas&Co. Kao sto smo videli uvodjenje BusPlus sistema ne da nije poboljsalo stanje, nego se situacija rapidno pocela pogorsavati, tako da ako brinete o dobrobiti gradskog prevoza, umesto da saljete spin-komentare tipa "...prevoz mora da se placa...", bolje podrzite akciju za izbacivanje tog parazita iz GSP-a!
Podelite komentar
Ivana
@Dekana
Napokon, neko pametan!!
Podelite komentar
Jovana
Svako treba i mora da plati prevoz! Hoce li ovaj narod ikada prestati da izmislja glupe razloge za neposlusnost?!
Podelite komentar
Marko
Ovo je sramota! Jedan deo gradjana koji terorise druge i sprecava ih da budu neposlusni. Svako treba da plati uslugu gradskog prevoza i tacka!
Podelite komentar
Ja
Bilo kako bilo, zvalo kako se zvalo, ne postoji besplatan rucak, pa tako ni besplatan prevoz. Izbor je samo izmedju mosta i cuprije...
Podelite komentar
marko
Alo glupanderi pa gsp se finansira iz budzeta tj. od poreza gradjana i sad im uveli ovu tursku firmu da uzima harac. Ili oterajte lopove i neka gsp naplacuje neku realnu cenu karata 20-30din ili cemo da se bijemo i dalje
Podelite komentar
Marrina
Treba placati prevoz al po realnoj ceni,a naplatu treba da vrsi GSB...a ne da se pare daju APEX-u...
Podelite komentar
savetnik
Ljudi, ako ne placate prevoz ici cete peske, razmislite! Prevozna sredstva nisu kisne gliste da se same regenerisu...
Podelite komentar
Nikola
Neka ga placa Djilas!
Podelite komentar
Srb Cop
Pametno. Gradski prevoz i fiksni medjugradski pozivi treba biti besplatni. Neka ova drzava bar nesto ucini za svoje gradjane a ne samo da ih pljacka!
Podelite komentar
Stefana
@Srb Cop
Da, da, najbolje da za nekulturne bude sve besplatno! Shvatite ljudi, ovo je usluga koju placate kao i bilo kakvu drugu! Promenite svest o tome pre nego sto ne potonemo potpuno...
Podelite komentar
Mik
Realno,ko hoće da se vozi,mora i da plati prevoz. E sada,druga je stvar što su nas navukli pa sada ta naplata ide preko tamo neke privatne firme. Po meni naplatu treba da vrši sam GSP.
Podelite komentar
srki
@Mik
To je sad vec druga prica. Grad je potpisao ugovor, Apeks je sam finansirao opremu i instalirao je u autobuse. GSP i dalje ima nadleznost da kupuje autobuse, klime, utvrdjuje red voznje. BusPlus je samo sistem naplate koji je po meni odlican. Bas je svetski.
Podelite komentar
Pera
ukinuti gsp i neka voze samo privatnici, pa neka ne placaju ako mogu.
Podelite komentar
LeeNS
Ko vas J***, ne placajte i vratite se u vreme kada je na beogradske ulice dnevno izlalzilo po 240 vozila... Samo n zaboravite da kupite po Biomed 4 svako!
Podelite komentar
Jargovan
@LeeNS
Decko, omasio si poJentu totalno....
Podelite komentar
Ivan
Meni uopste nije jasno zasto tolika mrznja tog bus plusa? Zato sto ne moze da se vozi bez karte? U svim normalnim zemljama se gradski prevoz placa, zato i lici na nesto, a ovde bi ljudi leti klimu, zimi grejanje i da stizu na vreme, a sve za dzabe!?
Podelite komentar
Beograđanka
@Ivan
Jer u svim normalnim zemljama ljudi su placeni za svoj rad ! Odakle da plate kartu ?
Podelite komentar
Mile
@Ivan
Odakle? Prvo se raspitaj koliko od budzeta odllazi gsp-u. Drugo se raspitaj kome veci procenat od NASIH para koje dajemo za kartu ide PRIVATNOM LICU! ne gsp-u da odrzava autobuse, nego PRIVATNOM LICU!! mislim da sam ti dosta rekao...
Podelite komentar
kaja
@Ivan
U SVIM NORMALNIM ZEMLJAMA NEMAJU DJILASA I NJEGOVU ( BIVSU) ZENU KOJI CE DA POKRADU SVE MOGUCE STO MOZE I STO NE MOZE!!! NEMOJ DA SI DEBIL I DA LUPAS GLUPOSTI!! CIJI JE BUS PLUS AJ KAZI MI ?? KOME PLACAS I STA PLACAS???
Podelite komentar
Markus
Podrzavam.
Podelite komentar