Ja sam snimao od Cvetkove pijace do skupstine (niz bulevar) snimio sam 86 pesaka koji su presli van pesackog prelaza, 34 koji su na pesackom presli kada im je bilo crveno svetlo 18 koji su presli na zeleno, ali pricali telefonom sto je opet prekrsaj, i 2 automobila koja su presla na zuto a jedan autobus koji je bas kod cvetka prosao na crveno isao ka gradu i skrenuo u prvu ulicu odma iza pijace, mislim da je to onaj sto ide od cvetka do Kaludjerice. Za svo to vreme ni jedna kazna nije napisana niti sam snimio jednog jedinog policajca koji bi bar opomenuo nekog da ne prelazi ulicu gde to nije dozvoljeno.
Moj favorit su pešači u Bul. V. Mišića i Jurija Gagarina... Kojima je lakše da pretrčavaju i preskaču ogradu nego da koriste obeležene prelaze i podvožnjak...
Na svim mestima navedenim postoje semafori... Svakodnevno i vozim i pešačim tuda... I uvek ima pametnih. Što znaju semafore... Onda se saobraćajni inženjeri igraju promene redosled paljenja svetala... I život manje :-(
Svi pesacki prelazi koji su na ulicama gde ima dve trake u jednom smeru su opasni, a posebno ako postoji krivina. Kad se kola krecu jednom trakom, a za jednu duzinu vozila ispred idu druga kola drugom trakom, ili jos gore autobus, prelazak preko pesackog prelaza je veoma opasan. Ako se desi da ovaj prvi iznenada stane da propusti pesaka (kao sto se uvek desava), vozac iza od njega ne vidi pesaka , vrlo lako moze produziti kretanje svojom trakom, pesak ne vidi auto u drugoj traci od vozila koje stoji da ga propusti i tada moze doci do udara. Samo najsvesniji vozaci veoma su oprezni u takvim uslovima, ali uvek moze da se previdi situacija i da dodje do nesrece...
selidberistic
Ja sam snimao od Cvetkove pijace do skupstine (niz bulevar) snimio sam 86 pesaka koji su presli van pesackog prelaza, 34 koji su na pesackom presli kada im je bilo crveno svetlo 18 koji su presli na zeleno, ali pricali telefonom sto je opet prekrsaj, i 2 automobila koja su presla na zuto a jedan autobus koji je bas kod cvetka prosao na crveno isao ka gradu i skrenuo u prvu ulicu odma iza pijace, mislim da je to onaj sto ide od cvetka do Kaludjerice. Za svo to vreme ni jedna kazna nije napisana niti sam snimio jednog jedinog policajca koji bi bar opomenuo nekog da ne prelazi ulicu gde to nije dozvoljeno.
Podelite komentar
Kiki
Moj favorit su pešači u Bul. V. Mišića i Jurija Gagarina... Kojima je lakše da pretrčavaju i preskaču ogradu nego da koriste obeležene prelaze i podvožnjak...
Podelite komentar
Kiki
Na svim mestima navedenim postoje semafori... Svakodnevno i vozim i pešačim tuda... I uvek ima pametnih. Što znaju semafore... Onda se saobraćajni inženjeri igraju promene redosled paljenja svetala... I život manje :-(
Podelite komentar
Boki
Svi pesacki prelazi koji su na ulicama gde ima dve trake u jednom smeru su opasni, a posebno ako postoji krivina. Kad se kola krecu jednom trakom, a za jednu duzinu vozila ispred idu druga kola drugom trakom, ili jos gore autobus, prelazak preko pesackog prelaza je veoma opasan. Ako se desi da ovaj prvi iznenada stane da propusti pesaka (kao sto se uvek desava), vozac iza od njega ne vidi pesaka , vrlo lako moze produziti kretanje svojom trakom, pesak ne vidi auto u drugoj traci od vozila koje stoji da ga propusti i tada moze doci do udara. Samo najsvesniji vozaci veoma su oprezni u takvim uslovima, ali uvek moze da se previdi situacija i da dodje do nesrece...
Podelite komentar
Bojan Prokic
Pešački prelaz izmešu gradskih parkova Mali i Veliki Taš - zeleno svetlo za pešake je samo ukras. Predlažem instaliranje kamere MUP-a i sl. uređaja.
Podelite komentar