TREĆA NIKE TRKA - WE RUN BELGRADE: Beograd ponovo trči 15. septembra
Ovogodišnja trka WE RUN BELGRADE održaće se 15. septembra. U atrijumu šoping centra "Delta City", prilikom najave događaja, pripreme za trku obavili su neki od naših najpoznatijih sportista
Treća po redu WE RUN BELGRADE trka najavljena je na vrlo neobičan način u atrijumu šoping centra "Delta City". Veliki broj Beograđana prisustvovao je startu priprema za trku kada su neki od naših najpoznatijih sportista na trakama istrčali prvi od 100 hiljada kilometara, što je i cilj priprema za ovogodišnju trku koja će se održati 15. septembra u Beogradu.
Košarkaš Marko Kešelj, zlatni omladinski fudbalski reprezentativac Petar Golubović, prvotimac Partizana Saša Marković, kao i desetobojac Igor Šarčević istrčali su prvi kilometar i na taj način započeli odbrojavanje do 100.000. kilometra na velikom brojaču koji je na ovom događaju predstavljen. U pripremama za trku mogu da učestvuju svi, a broj pređenih kilometara meriće se putem Nike+ aplikacije za Android i Iphone.
Trka WE RUN BELGRADE pruža šansu svima da dostignu svoj maksimum i da se zabave trčeći, što je i cilj Nike-ove kampanje RUNFREE u okviru koje je počelo zagrevanje za septembarsku trku. Trka je namenjena kako profesionalnim, tako i rekreativnim sportistima, koji svakoga dana teže da nadmaše sopstvene granice, da postave i ostvare lične ciljeve i dosegnu trenutak slave koji su sami odredili.
- Odlično iskustvo sa prethodne dve Nike trke ohrabrilo nas je da ambicioznije pristupimo ovogodišnjoj i da inspirišemo trkače da na pripremama za trku pretrče 100.000 kilometara, što ćemo meriti pomoću Nike+ aplikacije za Android i Iphone. Kampanja kojom promovišemo gradsko trčanje traje već tri godine, priključio nam se veliki broj trkača, među kojima je dosta poznatih ličnosti, i svi zajedno smo uspeli da Beograd svetu predstavimo kao jednu od vodećih evropskih metropola u kojoj je svetski trend gradskog trčanja zaživeo - rekao je Nike brend menadžer za Srbiju Nenad Mirković.
Informacije o kampanji, kao i o samoj trci dostupne su na zvaničnoj Facebook stranici Facebook.com/NikeRunningSrbija, koja broji skoro 150.000 fanova, a zvaničan haštag kampanje je i ove godine #WeRunBGD .
(Telegraf.rs)
Video: Turkulov: Tri osobe sa teškim povredama dovezene u KBC Vojvodina, dve na operaciji
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Wivern
Odlično iskustvo? ??? Šta ono bi prošle godine, pola trkača nije dobilo poklon majicu jer je trebalo tući se za istu. ..
Podelite komentar