Vazno je da je neko namestio svom kumu, rodjaku, pobratimu koji je vlasnik Bus Plusa da se "nafatira", pa sad moze da ide kada je napravio biznis zivota...sad je na redu neko drugi da zaradi ko ce traziti da ponovo vadimo nove kartice koje ce kostati 250 dinara ili vise (mislim na izradu)...i tako u nedogled...
Prvo obezbedite klima uređaje koji rade u svakom vozilu,naterajte vozače da ih uključe,pa možemo da pričamo o naplati prevoza.Dok god dišem na škrge svaki put kad uđem u prevoz dinara nećete dobiti ! U svetu se koriste slični sistemi naplate i funkcionišu,ali tamo i prevoz stiže na vreme,vozila su standardizovana,rade klima uređaji i možeš da stojiš ili sediš kao čovek jer postoji dovoljan broj vozila.Kad sve to ima, čovek poželi i da plati kartu,da bi imao takvu uslugu i dalje.Za uslugu koju vi pružate sramota je da tražite nešto.
Sistem naplate je odlican. Isti takav funkcionise u mnogim metroplama i nigde nema problema osim u Beogradu. Nije problem u sistemu nego u ljudima koji ne zele da plate uslugu prevoza.
Svuda osim u Beogradu ovaj sistem je uspostavljen zakonito i osnovano, a ne suprotno svim zakonskim, moralnim i prirodnim normama da jedna tajkunska firma krade i bogati se preko grbace 2 miliona ljudi. Svi ljudi bi bez reci placali gradu odnosno drzavi, ali ne i lopovskoj, fantomskoj i tajkunskoj firmi kradonacelnika Djitlera!
Doneti zakon: bez karte u prevozu automatski 24h Padinjaka(pritvor) direktno bez sudije (kao u UK za navijače), ako je maloletan sledi privođenje dok roditelj ne dođe po njega.
Garantujem za 2-3 dana niko se neće voziti džabe !!
BusPlus je odlicno zamisljen sistem - ali kao i obicno sto biva u Srbiji - lose implementiran!
Vozio sam se u dosta gradova Evrope gradskim prevozom i u principu cene u BG su priblizne evropskim!
To je neprihvatljivo na sveopstu neimastinu, ali nisu samo oni krivi... kriv je i narod!
Narod ce pre da da pare za neki skupi Galaxy S2/3 da bi pratio gde su kontrolori kako bi izbegli placanje karata, nego da traze ono sto je sada uvedeno - vremenski ogranicenu kartu!
To su trebali odmah da uvedu i da se zadovolje 100% naplatom jeftinih i pristupacnih karata i markica, nego nikakvom naplatom skupih, uz dodatne troskove za toliki broj kontrolora!
Svi bi, bre, da se preko noci obogate u ovoj zemlji i jos usput ako mogu da z..j...u sistem!
Ma to sa bus plusom nigde nije zazivelo niti ce... Probali su slovenci pa su ih uvalili nama kada su videli da ne funkcionise!!! Ja zivim u italiji i ovde karta kosta 1,50€ i vazi 100min!!! kod nas kosta skoro 1 € i vazi samo za jedan autobus cim predjes u drugi moras opet da kucas
More Beograđani, jel' vi znate da isti sistem postoji u Subotici? Jeste čuli nekad da oni biju konduktere, ne plaćaju i to? Ma samo ste vi nešto posebno..:D
znasi gsp nije mogao sam da naplacuje karte kao ranije,ukinuli su svoje kontrolore i konduktere jer im se kako kazu nije isplatilo da ih zaposljavaju. Znaci sad im se vise isplati da im bus-plus obere sav kajmak i jos moraju da dotiraju gradski prevoz. E narode kad si ovca nek prave dzempere ove demokrate.
Naravno da treba ukinuti bus plus. To je samo nacin da pojedini uzmu velike pare za sebe. Jedna voznja od nekoliko stanica kosta 322,00 dinara.? Moram da kupim karticu ,koju cu samo jednom da koristim, 250 din i dopunu od 72 din!!? Monopolisti....
Eskalacija demonstracija ko u Brazilu je neophodna!Dokle vise Djilas Tajkun sa tom organizovanom pljackom preko bus plusa?Gradski prevoz je funkcionisao i funkcionisace bez doticnog ridjavog giliptera!
danas 60% ljudi kada su videli stalnu kontrolu otisli su peske...
a 10% njih uzeli taksi i otisli... karta 100 din i guzvanje a taksi 300-400 bez guzvanja
Jovan
Vazno je da je neko namestio svom kumu, rodjaku, pobratimu koji je vlasnik Bus Plusa da se "nafatira", pa sad moze da ide kada je napravio biznis zivota...sad je na redu neko drugi da zaradi ko ce traziti da ponovo vadimo nove kartice koje ce kostati 250 dinara ili vise (mislim na izradu)...i tako u nedogled...
Podelite komentar
xxx011
Prvo obezbedite klima uređaje koji rade u svakom vozilu,naterajte vozače da ih uključe,pa možemo da pričamo o naplati prevoza.Dok god dišem na škrge svaki put kad uđem u prevoz dinara nećete dobiti ! U svetu se koriste slični sistemi naplate i funkcionišu,ali tamo i prevoz stiže na vreme,vozila su standardizovana,rade klima uređaji i možeš da stojiš ili sediš kao čovek jer postoji dovoljan broj vozila.Kad sve to ima, čovek poželi i da plati kartu,da bi imao takvu uslugu i dalje.Za uslugu koju vi pružate sramota je da tražite nešto.
Podelite komentar
MilanCh
Sistem naplate je odlican. Isti takav funkcionise u mnogim metroplama i nigde nema problema osim u Beogradu. Nije problem u sistemu nego u ljudima koji ne zele da plate uslugu prevoza.
Podelite komentar
Mozgalica
@MilanCh
Svuda osim u Beogradu ovaj sistem je uspostavljen zakonito i osnovano, a ne suprotno svim zakonskim, moralnim i prirodnim normama da jedna tajkunska firma krade i bogati se preko grbace 2 miliona ljudi. Svi ljudi bi bez reci placali gradu odnosno drzavi, ali ne i lopovskoj, fantomskoj i tajkunskoj firmi kradonacelnika Djitlera!
Podelite komentar
Student
Prvo da obezbetite, da agencije za zaposljavanje isplacuju punu cenu karte za prevoz. Ne proprcionalno broju dana koje radim. Sta sa onim 8 dana..?
Podelite komentar
Cile
Doneti zakon: bez karte u prevozu automatski 24h Padinjaka(pritvor) direktno bez sudije (kao u UK za navijače), ako je maloletan sledi privođenje dok roditelj ne dođe po njega. Garantujem za 2-3 dana niko se neće voziti džabe !!
Podelite komentar
Nesa
BusPlus je odlicno zamisljen sistem - ali kao i obicno sto biva u Srbiji - lose implementiran! Vozio sam se u dosta gradova Evrope gradskim prevozom i u principu cene u BG su priblizne evropskim! To je neprihvatljivo na sveopstu neimastinu, ali nisu samo oni krivi... kriv je i narod! Narod ce pre da da pare za neki skupi Galaxy S2/3 da bi pratio gde su kontrolori kako bi izbegli placanje karata, nego da traze ono sto je sada uvedeno - vremenski ogranicenu kartu! To su trebali odmah da uvedu i da se zadovolje 100% naplatom jeftinih i pristupacnih karata i markica, nego nikakvom naplatom skupih, uz dodatne troskove za toliki broj kontrolora! Svi bi, bre, da se preko noci obogate u ovoj zemlji i jos usput ako mogu da z..j...u sistem!
Podelite komentar
Stunner
Ma to sa bus plusom nigde nije zazivelo niti ce... Probali su slovenci pa su ih uvalili nama kada su videli da ne funkcionise!!! Ja zivim u italiji i ovde karta kosta 1,50€ i vazi 100min!!! kod nas kosta skoro 1 € i vazi samo za jedan autobus cim predjes u drugi moras opet da kucas
Podelite komentar
Samo Napred Bez Pardona
More Beograđani, jel' vi znate da isti sistem postoji u Subotici? Jeste čuli nekad da oni biju konduktere, ne plaćaju i to? Ma samo ste vi nešto posebno..:D
Podelite komentar
Njupi
@Samo Napred Bez Pardona
Cekaj, sad su ti Beogradjani krivi sto ste vi ovce?
Podelite komentar
goran
znasi gsp nije mogao sam da naplacuje karte kao ranije,ukinuli su svoje kontrolore i konduktere jer im se kako kazu nije isplatilo da ih zaposljavaju. Znaci sad im se vise isplati da im bus-plus obere sav kajmak i jos moraju da dotiraju gradski prevoz. E narode kad si ovca nek prave dzempere ove demokrate.
Podelite komentar
zoran
Naravno da treba ukinuti bus plus. To je samo nacin da pojedini uzmu velike pare za sebe. Jedna voznja od nekoliko stanica kosta 322,00 dinara.? Moram da kupim karticu ,koju cu samo jednom da koristim, 250 din i dopunu od 72 din!!? Monopolisti....
Podelite komentar
Anaa
Danas su mi stigle dve opomene da platim u roku od tri dana. Hahaha samo ne znam odakle.
Podelite komentar
Ivana
E neka se vrati, baš me interesuje šta će onda biti opravdanje za neplaćanje prevoza, pošto sada "neće da pune džepove Đilasu."
Podelite komentar
LastHope
Vi ne kapirate da narod nema para ili sta!?
Podelite komentar
LastHope
Djilas je poceo mnogo da leti,vreme je da ''leti'' zauvek!
Podelite komentar
filipj
LOPOVILOPOVILOPOVILIPOVILOPOVILOPOVILOPOVILOPOVI
Podelite komentar
Tasmanijski Đavo
Pričaj, pričaj, šef ti neće još dugo biti tu gde je..:)
Podelite komentar
BSBS
Eskalacija demonstracija ko u Brazilu je neophodna!Dokle vise Djilas Tajkun sa tom organizovanom pljackom preko bus plusa?Gradski prevoz je funkcionisao i funkcionisace bez doticnog ridjavog giliptera!
Podelite komentar
Guča Power
@BSBS
da, da, đilas je uzrok svih vaših nevolja, sigurno i što kiša pada, i čim on ode - biće med i mleko :D. ma daj čoveče..:)
Podelite komentar
heisenberg
danas 60% ljudi kada su videli stalnu kontrolu otisli su peske... a 10% njih uzeli taksi i otisli... karta 100 din i guzvanje a taksi 300-400 bez guzvanja
Podelite komentar
Lily
@heisenberg
A posebno sto nam je karta za prevoz jedna od skupljih u Evropi a standard da ne govorimo o tome. Svi bi placali da imaju odakle.
Podelite komentar
Rada
@heisenberg
I to je sada kao nešto normalno? Pa zar ljudi ne govore da ne plaćaju kartu zato što nemaju odakle, a ovamo imaju za taksi? Sramotno!
Podelite komentar