Za Anu koja se izlupetala za plaćanje karte. U 24h je pisalo koliko je broj švercera u beogradu, u štutgartu i tako dalje ali ne piše koliki je procenat nezaposlenosti po država niti piše kolika je prosečna plata. Kako ja svoju majku da ubedim da kupuje mesečnu kartu od 3200 dinara kada joj je plata 16000 i pritom je ne dobija redovno. Kako da objasniš ljudima koji ne rade da treba da kupe kartu, a kod kuće ima verovatno decu koju treba nekako da prehrani, pri čemu je procenat ovih ljudi ogroman. I nerviraju me ljudi koji misle da će sve na bolje da se promeni kada uđemo u usranu EU, a na vlasti su nam ljudi koji su dobili mogućnost da pomognu ovom narodu ali su nažalost to ljudi ni sa trunkom morala.
Tužno je što će jedan da se pobuni u busu dok će ostali da gledaju, umesto svi lepo da izbace kontrolora napolje i bam. Pa šta i neka stane prevoz i ceo grad, treba da se zna da je to gradski prevoz a ne privatni prevoz......
Kao sto mi i ime kaze bilo mi je dosadno pa sam malo istrazivala sta kontrolor i komunalac ne/smeju.
Kao prvo svercujem se skoro 5 meseci jer nemam da placam svaki dan jer dok idem na posao znam da promenim i po cetiri autobusa znate i sami koliko to izadje jer nisam jedina.
Prva stvar sto se tice BUS PLUSA je njihova enormna greska kada je to sve pocinjalo s obzirom da su privatna firma nisu imali prava da nam uzimaju podatke, to naravno vazi za one koje imaju presonalizovane kartice.
Drugo je da sami kontrolori nemaju prva da te legitimisu jer nisu sluzbena lica, da te pretresaju to moze samo policajac, a ne komunalac, da insistiraju na tome da im pokazete bilo kakvu vrstu legitimacije, da n arede vozacu da vam zatvore vrata ispred nosa da nemozete da izadjete, niti da upotrebi bilo kakavu silu nad vama. Ono sto oni smeju je da vam ponudi da platite doplatnu kartu sto mislim da niko normalan nece uraditi, jer samo sudija za prekrsaje moze da vas kazni za tako nesto.
Trece, komunalac nema prava da vase podatke da kontroloru tako da od kazne nema nista, da vas privode u stanicu, ono sto on moze da uradi je da vas legitimise na dva nacina: 1. na osnovu vase licne karte koju cete mu dati na uvid, 2. na osnovu vase izjave koja ce potvrditi vas intetitet.
Nemaju prava da vas pretresaju, to moze policija ali samo osoba istog pola, da pozove policiju.
Bilo mi je bas dosadno pa sam sve to lepo izvukla iz par zakona, lepo se informisala i sve to slikala na telefon. Pa samo neka pokusaju bilo sta.
I jos jedna veoma bitna stvar je da oni nisu povezani sluzbenim telefonima kao sto tvrde.
Čitam juče da u Beogradskoj kasi fale neke ogromne pare, za to Đilas ćuti, a kad treba da udari po narodu on se ne ustručava. Pita li on da li narod ima pare za bus plus.
U celom svetu se Gradski saobracaj i Zeleznica placa iz budzeta jer ne moze da posluje na komercijalnim osnovama. U celom svetu. Znaci Gradski saobracaj nije na gubitku. Na gubitku je privatno preduzece Bus Plus. Posto je to privatno preduzece Grad nema nista sa njihovim poslovanjem osim ako ih nisu oni sami postavili da rade. Ako su ih doveli, a jesu, neka ih placaju iz svojih novcanika. Gradski saobracaj je na budzetu i nema gubitaka.
Zar nije lakse spustiti cenu karte ili uvesti vremenske karte koje bi bile pristupacnije nasem standardu? Stvarno ne vidim logiku u tome da 10% plate ode na mesecnu kartu za prevoz ili da dok odem do posla/skole platim 3 karte vrednosti od oko 215 dinara.
GSP trpi velike gubitke zbog BUS PLUS-a a ne zato sto se narod svercuje racunica je jednostavna,od kad postoji BP narod se za inat svercuje jer nece da placa tajkunima koji unistavaju drzavno preduzece..prosto i jednostavno..
Ja imam BUSPLUS, ali ga ne uplaćujem iz inata jer roditeljima neću da trošim pare na te stvari, gluposti... Slažem se da treba da se plaća karta, ali ja da se za 72 dinara vozim u onom rasulu od autobusa? Prljavi, drndavi (čak i novi), štrokavi, kvare se redovno na svakom koraku, unutra stojim na jednoj nozi kad idem u školu...
A kad uđu onda počnem s njima da se svađam jer oni meni kažu da POVLASTICA ŽELEZNICA SRBIJE P4 ne važi u prevozu... A važi u BG vozu BUSPLUS, iako su BG vozovi železnicini, e onda ima da važi i P4...
Nova vremenska (presedačka) karta koja će važiti 75 minuta ? ? ? Pa ovo je strahota, koliko realno linija možeš da promeniš za navedeno vreme a pri tom se čeka i po 20-25 minuta (da ne pričam o suboti i nedelji kada je prevoz očaj) ? Strašno...
Kakvi lopovi,da im platim za sta,toplije u autobusima nego napolju,sad kad je najvise potrebno oni pustili najmanje vozila ,u 90% ne radi klima,na svu ovu bedu jos busplus da placam,kad imaju para da organizuju gej parade i ostala djavolja posla neka kupuju i gorivoi i ''odrzavaju'' krseve...
Upravo sto kaze neko dole da je 20 dinara placao bi,dnevno da bi stigao do skole,treninga promenim 5 6 linija,pa sta treba da dignem kredit da bi placao prevoz....Jadna li je drzava,sramota! Necu placati makar interventnu vukli sa kontrolorima,bagra!
Kad budu normalne plate mogu to da traze.Moji roditelji bi morali da daju 8000 samo za bus plus mesecno.Odakle? A plus ti kontrolori su drski i bezobrazni i ima da se svercujem.Kad budemo imali redovno autobuse da ne kasne i normalne uslove zimi i leti mozemo da pricamo ali ovako ne. Stop Bus Plusu!
Da je karta oko 20 dinara plaćao bih je... Ovi iz GSP-a stalno porede svoje cene sa cenama u Evropi!? I ja se potpuno slažem sa njima. U normalnim zemljama, zaposleni mogu od plate da kupe minimum 1500 karata za gradski prevoz. Ako u Srbiji i naravno Beogradu 90% ljudi radi za 22000 do 25000, onda cena karte po toj njihovoj EVROPSKOJ računici treba da bude oko 15 dinara. I to bi bilo u redu. Onda bi trebalo kažnjavati ko ne plati. A zbog ovakvog njihovog iživljavanje sa cenama i prolaze tako - niko neće da im plaća.
Da je karta oko 20 dinara plaćao bih je... Ovi iz GSP-a stalno porede svoje cene sa cenama u Evropi!? I ja se potpuno slažem sa njima. U normalnim zemljama, zaposleni mogu od plate da kupe minimum 1500 karata za gradski prevoz. Ako u Srbiji i naravno Beogradu 90% ljudi radi za 22000 do 25000, onda cena karte po toj njihovoj EVROPSKOJ računici treba da bude oko 15 dinara. I to bi bilo u redu. Onda bi trebalo kažnjavati ko ne plati. A zbog ovakvog njihovog iživljavanje sa cenama i prolaze.
Necu da palcam. Iz inata.
Za 150 dinara mogu da se vozim E-busom, a ne da se preznojavam u prepunim autobusima koji su u gorem stanju od onog u 'ko to tamo peva'. Trenutna vrednost usluge ne prelazi 20 dinara.
Ovo je stvarno postalo strasno prevoz su smanjili na minimum ocekuju da im se plati karta a pritom im se svako drugo vozilo pokvari ljudi nemaju od cega da zive a oni tu pricaju o nekoj pravdi odakle im da ispalete 700 novih kontrolora ako drzava nema para a negde se navodi kako otpustaju gsp radnici 300 ljudi sve je ovo jedna velika prevara u kojoj zivimo i to treba da promenimo sto pre...Stradaju samo gradjani koji jedva prezivljavaju a oni pune svoje dzepove..Sramota daj te plate prvo normalne pa trazite karte ljudima..
Pricao mi jedan drugar koji dolazi kod nas u firmu.. kaze da popravljaju autobuse tek toliko da mogu da ide..nikakva redova zamena delova(mali servis i to) tek kad crkne... inace on radi u GSPdepou kao serviser.Dugo ga ne videh a pricao je da ce dobiti otkaz svi oni tamo
PA OVO JE SMESNO...!!!!PLATICU IMA KARTU MALO JUCEEE...NEK SE TERAJU U TRI LEPE I TAJ PAMETBI KOJI JE TO SVE SMISLIO..LJUDI NEMAJU PARE ONI POVECALI KARTEE DEBILIZAM
Ana, u Novom Sadu narod se itekako vozi biciklama po gradu i masovno idu peške, jer Novi Sad mozes obici peske za sat vremena, ceo. Ako meni u Bg treba sat vremena truckanja busem, to implicira činjenicu da nikako nije moguće taj put prepešačiti ili ići biciklom, kolima tek! Pritom, koliko prevoza dnevno promenim, pitaj Boga! Minimum minimuma - četiri! Za te pare mogu dobiti povratnu do Novog Sada i još da kupim sladoled...
У ГСП-у има вишак од 2000 људи, а ови траже преко конкурса нове људе !
Да нема посредника (Бус Минус) новац би ишао ГСП.у, овако зна се где и коме иде. Да је и цена карте нижа, бар 50,00 динара, нико се не би шверцовао.
A izvini,ko su to Beogradjani? I koga ti prozivas ovde? Ili si samo nepismen pa si napisao malim slovom Beogradjani. I kojih pisljivih 500 din? Ti placas 1000 sedmicno,a prosta matematika kaze da ce ta,po tebi niza rasa "beogradjani",da placa,u najmanju ruku,isto toliko kao i ti,a verovatno i mnogo vise.
hahahah pa ti ozibiljno ne znas matematiku
evo ja se vozim svaki dan autobusom po 2 puta minimum.
2x70x7 = 980 i to je MINIMUM KOJI NEKO PLACA U BG
A STA CEMO SA ONIMA KOJI MENJAJU VISE PREVOZA???
KARTA JE PRESKUPA I CEKA IH REVOLUCIJA AKO OVAKO NASTAVE
A TI U BEOGRAD BOLJE I NEMOJ DA DOLAZIS, ZATO NAM I JESTE OVAKO, ZBOG LJUDI KAO STO SI TI. STO SVE TRPE I CUTE!!!
Ljudi,karte se moraju placati,to je standard u svakoj zemlji. U Novom Sadu je to odavno reseno,svi placaju i nema zabune. Nema potrebe da se neko bije jer radi svoj posao. Da bi zemlja bila bolja svako mora da da nesto i doprinese,promene krecu od nas samih.
kada budu povecali plate standard i ostale normalne zivotne stvari ok necemo se svercovati prvo trba da smo kao narod zadovoljni a ne zivotno ugrozeni mi nemamo ni da jedemo kako trba od skupoca silnih a oni i to sto za to malo para sto primamo i to malo za prevoz u raspadu da placamo da bi i te pare u svoje g..... stavili a neee to neide tako njihov posao je da ljudima obezbede da imaju da bi dali a ne samo da uzimaju od onih kpoji jedva prezivljavaju uzas
oni prvenstveno treba da misle kako ce ovaj narod normalno da zivi i ima da prezivi da jede letuje zimuje skoluje hrani porodicu i sve sto i oni rade siroko a ne da samo uzimaju pohlepno neprestano da samo na svoje g..... misle oni su ti koji o narodu trba da misle i daju a oni samo uzimaju kada to budu uradili da i o zivotu svog naroda misle tada na red moze doci i bus i plus i......
Jel? zasto onda klima radi u svakom 20-om autobusu? Zasto je sve strokavo, prljavo i puno prasine? Zasto red voznje nije redovan? ZNAM da klime rade u skoro svakom busu gde je ista ugradjena, ali vozaci namerno ne ukljucuju zato sto su tako dobili naredbu jer se stedi gorivo na taj nacin. Prosle godine, bila je pompezna vest kako je bus plus klimatizovao sve buseve i zasta, svaki drugi bus je bio ok. Ali sad, sve se vraca na staro. Odavno sam prestao da kupujem markicu, NECU da placam prevoz, koristim ga zato sto moram da stignem do j..... posla gde mi je dnevnica 7-8 ovih novih karti sto ce biti sad. Svercovacu se koliko god budem mogao, makar to znacilo da moram da izlazim na svakoj drugoj stanici.
Sve je to ok, ali da se razumemo dok se ne omoguce dnevne nedeljne i mesecne katrte za koje ne treba ici po stotinu dokumenata nego mogu da se kupe kad god i gde god, ovaj sistem nikad nece uspeti. Stalno se prica kako normalno je placati prevoz u drugim drzavama i da ljudi to rade bez bunjenja, ali ne pominje se kako je normalno da karta odgovara standardu gradjana i da moze svako da kupi mesecu dnevnu i nedeljnu, dok to ovde nije opcija. Am, sto se tice NS to je manjio grad u kome za pocetak mozes da stignes gde god za pola sata pesaka. A i bicikla je jako popularna, tako da ljudi ne koriste tako cesto gradski prevoz :D
hahahah pa ti ozibiljno ne znas matematiku
evo ja se vozim svaki dan autobusom po 2 puta minimum.
2x70x7 = 980 i to je MINIMUM KOJI NEKO PLACA U BG
A STA CEMO SA ONIMA KOJI MENJAJU VISE PREVOZA???
KARTA JE PRESKUPA I CEKA IH REVOLUCIJA AKO OVAKO NASTAVE
A TI U BEOGRAD BOLJE I NEMOJ DA DOLAZIS, ZATO NAM I JESTE OVAKO, ZBOG LJUDI KAO STO SI TI. STO SVE TRPE I CUTE!!!
Podrzavam da trebaju karte da se placaju, Ali trebaju i plate da se povecaju, 2006 godine prosecna plata je bila 25000 mogao si nekako i da prezivis, a danas znaci 2013 prosecna plata je idalje 25000 a cene su otisle 200% gore cena karte je otisla nebu pod oblake, Te 2006 te godine sa 1000 din u dzepu mogao si da prezivis 2-3 dana, a sada sa tim parame ne mozes ni du*e da obrises.Ali racuni moraju da se placaju, to sto brgo ljudi ne radi to nije krivica drzave? :))) ... A onda ti dovedu kontrolore bezobrazne, nabedjene, nasilne,bezdusne da te maltretiraju jer nemas kartu. Da karta kosta koliko je kostala te 2006-te godine, svi bi je placali
Oni mogu da zaposle jos 700 kontrolora ali ako se i ti budu ponasali kao sto se ponasaju ovi sto sada rade, bice robijanja, narod NEMA, Narod je Gladan! Srbi iz okolnih gradova hrle u Beograd u nadi da ce ovde naci posao da mogu da prezive,
Ova vlasti mi u oopste nije jasna, zar oni zaista misle da ce moci do u ne dogled da pritiskaju ovaj narod, Najstrasnije ce biti kada taj isti narod bude pukao i od muke uradio mnogo ruznih stvari.
Najskuplja smo zemlja u regionu, a imamo i najnize plate u istom.
Non stop nase cene porede sa cenama u svetu, kako imamo najnize cene stuje,vode itd , Ajde malo da porede i nase plate sa tim zemljama
Dokle vise!
Ocekujte sve vise sukoba , ja prvi radim u javnom preduzecu na ugovor vec 7 godina gde mi firma ne placa prevoz i zbog toga se svercujem i svercovacu se dokle god ne dobijem resenje za stalno i placen prevoz koji mi po svim zakonskim normama sleduje !!!!
Gost
Za Anu koja se izlupetala za plaćanje karte. U 24h je pisalo koliko je broj švercera u beogradu, u štutgartu i tako dalje ali ne piše koliki je procenat nezaposlenosti po država niti piše kolika je prosečna plata. Kako ja svoju majku da ubedim da kupuje mesečnu kartu od 3200 dinara kada joj je plata 16000 i pritom je ne dobija redovno. Kako da objasniš ljudima koji ne rade da treba da kupe kartu, a kod kuće ima verovatno decu koju treba nekako da prehrani, pri čemu je procenat ovih ljudi ogroman. I nerviraju me ljudi koji misle da će sve na bolje da se promeni kada uđemo u usranu EU, a na vlasti su nam ljudi koji su dobili mogućnost da pomognu ovom narodu ali su nažalost to ljudi ni sa trunkom morala. Tužno je što će jedan da se pobuni u busu dok će ostali da gledaju, umesto svi lepo da izbace kontrolora napolje i bam. Pa šta i neka stane prevoz i ceo grad, treba da se zna da je to gradski prevoz a ne privatni prevoz......
Podelite komentar
srbIN
Pogledaj Dragane sta kaze narod u Brazilu pa ces mozda videti i ono sto bi moglo da bude!
Podelite komentar
Carrie
Hah, ja za 130 dinara sa indeksom kupim povratnu PA-BG. Da li su ovi normalni????
Podelite komentar
Neko kome je dosadno
Kao sto mi i ime kaze bilo mi je dosadno pa sam malo istrazivala sta kontrolor i komunalac ne/smeju. Kao prvo svercujem se skoro 5 meseci jer nemam da placam svaki dan jer dok idem na posao znam da promenim i po cetiri autobusa znate i sami koliko to izadje jer nisam jedina. Prva stvar sto se tice BUS PLUSA je njihova enormna greska kada je to sve pocinjalo s obzirom da su privatna firma nisu imali prava da nam uzimaju podatke, to naravno vazi za one koje imaju presonalizovane kartice. Drugo je da sami kontrolori nemaju prva da te legitimisu jer nisu sluzbena lica, da te pretresaju to moze samo policajac, a ne komunalac, da insistiraju na tome da im pokazete bilo kakvu vrstu legitimacije, da n arede vozacu da vam zatvore vrata ispred nosa da nemozete da izadjete, niti da upotrebi bilo kakavu silu nad vama. Ono sto oni smeju je da vam ponudi da platite doplatnu kartu sto mislim da niko normalan nece uraditi, jer samo sudija za prekrsaje moze da vas kazni za tako nesto. Trece, komunalac nema prava da vase podatke da kontroloru tako da od kazne nema nista, da vas privode u stanicu, ono sto on moze da uradi je da vas legitimise na dva nacina: 1. na osnovu vase licne karte koju cete mu dati na uvid, 2. na osnovu vase izjave koja ce potvrditi vas intetitet. Nemaju prava da vas pretresaju, to moze policija ali samo osoba istog pola, da pozove policiju. Bilo mi je bas dosadno pa sam sve to lepo izvukla iz par zakona, lepo se informisala i sve to slikala na telefon. Pa samo neka pokusaju bilo sta. I jos jedna veoma bitna stvar je da oni nisu povezani sluzbenim telefonima kao sto tvrde.
Podelite komentar
kali
Čitam juče da u Beogradskoj kasi fale neke ogromne pare, za to Đilas ćuti, a kad treba da udari po narodu on se ne ustručava. Pita li on da li narod ima pare za bus plus.
Podelite komentar
MitaBat
U celom svetu se Gradski saobracaj i Zeleznica placa iz budzeta jer ne moze da posluje na komercijalnim osnovama. U celom svetu. Znaci Gradski saobracaj nije na gubitku. Na gubitku je privatno preduzece Bus Plus. Posto je to privatno preduzece Grad nema nista sa njihovim poslovanjem osim ako ih nisu oni sami postavili da rade. Ako su ih doveli, a jesu, neka ih placaju iz svojih novcanika. Gradski saobracaj je na budzetu i nema gubitaka.
Podelite komentar
Rik_Daphnee
Zar nije lakse spustiti cenu karte ili uvesti vremenske karte koje bi bile pristupacnije nasem standardu? Stvarno ne vidim logiku u tome da 10% plate ode na mesecnu kartu za prevoz ili da dok odem do posla/skole platim 3 karte vrednosti od oko 215 dinara.
Podelite komentar
Marina Marković
GSP trpi velike gubitke zbog BUS PLUS-a a ne zato sto se narod svercuje racunica je jednostavna,od kad postoji BP narod se za inat svercuje jer nece da placa tajkunima koji unistavaju drzavno preduzece..prosto i jednostavno..
Podelite komentar
Veljko Vesić
Ja imam BUSPLUS, ali ga ne uplaćujem iz inata jer roditeljima neću da trošim pare na te stvari, gluposti... Slažem se da treba da se plaća karta, ali ja da se za 72 dinara vozim u onom rasulu od autobusa? Prljavi, drndavi (čak i novi), štrokavi, kvare se redovno na svakom koraku, unutra stojim na jednoj nozi kad idem u školu... A kad uđu onda počnem s njima da se svađam jer oni meni kažu da POVLASTICA ŽELEZNICA SRBIJE P4 ne važi u prevozu... A važi u BG vozu BUSPLUS, iako su BG vozovi železnicini, e onda ima da važi i P4...
Podelite komentar
Dzerika
Nova vremenska (presedačka) karta koja će važiti 75 minuta ? ? ? Pa ovo je strahota, koliko realno linija možeš da promeniš za navedeno vreme a pri tom se čeka i po 20-25 minuta (da ne pričam o suboti i nedelji kada je prevoz očaj) ? Strašno...
Podelite komentar
Sara Z.
NIKO SE NE BI SVERCOVAO DA KARTE NISU TOLIKO SKPE A LJUDI BEZ POSLA.
Podelite komentar
Bojan
Bus plus bi trebao da angazuje vojsku i to pod punom ratnom opremom.
Podelite komentar
niki
@Bojan
A izvini, koju vojsku i pod kojom opremom? Taj tvorac bus plusa ti je omogucio da budes retardiran i da ne moras da ides u vojsku.
Podelite komentar
Svercer
Kakvi lopovi,da im platim za sta,toplije u autobusima nego napolju,sad kad je najvise potrebno oni pustili najmanje vozila ,u 90% ne radi klima,na svu ovu bedu jos busplus da placam,kad imaju para da organizuju gej parade i ostala djavolja posla neka kupuju i gorivoi i ''odrzavaju'' krseve... Upravo sto kaze neko dole da je 20 dinara placao bi,dnevno da bi stigao do skole,treninga promenim 5 6 linija,pa sta treba da dignem kredit da bi placao prevoz....Jadna li je drzava,sramota! Necu placati makar interventnu vukli sa kontrolorima,bagra!
Podelite komentar
tasa
Kad budu normalne plate mogu to da traze.Moji roditelji bi morali da daju 8000 samo za bus plus mesecno.Odakle? A plus ti kontrolori su drski i bezobrazni i ima da se svercujem.Kad budemo imali redovno autobuse da ne kasne i normalne uslove zimi i leti mozemo da pricamo ali ovako ne. Stop Bus Plusu!
Podelite komentar
Dusan Mitic Rus
a tih 700 kontrolora ce primati platu iz gradskog budzeta
Podelite komentar
drjole
Da je karta oko 20 dinara plaćao bih je... Ovi iz GSP-a stalno porede svoje cene sa cenama u Evropi!? I ja se potpuno slažem sa njima. U normalnim zemljama, zaposleni mogu od plate da kupe minimum 1500 karata za gradski prevoz. Ako u Srbiji i naravno Beogradu 90% ljudi radi za 22000 do 25000, onda cena karte po toj njihovoj EVROPSKOJ računici treba da bude oko 15 dinara. I to bi bilo u redu. Onda bi trebalo kažnjavati ko ne plati. A zbog ovakvog njihovog iživljavanje sa cenama i prolaze tako - niko neće da im plaća.
Podelite komentar
drjole
Da je karta oko 20 dinara plaćao bih je... Ovi iz GSP-a stalno porede svoje cene sa cenama u Evropi!? I ja se potpuno slažem sa njima. U normalnim zemljama, zaposleni mogu od plate da kupe minimum 1500 karata za gradski prevoz. Ako u Srbiji i naravno Beogradu 90% ljudi radi za 22000 do 25000, onda cena karte po toj njihovoj EVROPSKOJ računici treba da bude oko 15 dinara. I to bi bilo u redu. Onda bi trebalo kažnjavati ko ne plati. A zbog ovakvog njihovog iživljavanje sa cenama i prolaze.
Podelite komentar
Raven
Necu da palcam. Iz inata. Za 150 dinara mogu da se vozim E-busom, a ne da se preznojavam u prepunim autobusima koji su u gorem stanju od onog u 'ko to tamo peva'. Trenutna vrednost usluge ne prelazi 20 dinara.
Podelite komentar
Dejana
Ovo je stvarno postalo strasno prevoz su smanjili na minimum ocekuju da im se plati karta a pritom im se svako drugo vozilo pokvari ljudi nemaju od cega da zive a oni tu pricaju o nekoj pravdi odakle im da ispalete 700 novih kontrolora ako drzava nema para a negde se navodi kako otpustaju gsp radnici 300 ljudi sve je ovo jedna velika prevara u kojoj zivimo i to treba da promenimo sto pre...Stradaju samo gradjani koji jedva prezivljavaju a oni pune svoje dzepove..Sramota daj te plate prvo normalne pa trazite karte ljudima..
Podelite komentar
Vlada
@Dejana
Pricao mi jedan drugar koji dolazi kod nas u firmu.. kaze da popravljaju autobuse tek toliko da mogu da ide..nikakva redova zamena delova(mali servis i to) tek kad crkne... inace on radi u GSPdepou kao serviser.Dugo ga ne videh a pricao je da ce dobiti otkaz svi oni tamo
Podelite komentar
krole
Ovaj bjelic od vozaca Djindjica postao desna ruka gradonacelniku Beograda. Pa to moze samo u Srbiji!
Podelite komentar
Nina
PA OVO JE SMESNO...!!!!PLATICU IMA KARTU MALO JUCEEE...NEK SE TERAJU U TRI LEPE I TAJ PAMETBI KOJI JE TO SVE SMISLIO..LJUDI NEMAJU PARE ONI POVECALI KARTEE DEBILIZAM
Podelite komentar
nenad
odma kontrolu na liniji 34 L da posaljete za celu smenu samo se otkuca jedan stariji covek a ostali se voze na sverc
Podelite komentar
Maki
Ana, u Novom Sadu narod se itekako vozi biciklama po gradu i masovno idu peške, jer Novi Sad mozes obici peske za sat vremena, ceo. Ako meni u Bg treba sat vremena truckanja busem, to implicira činjenicu da nikako nije moguće taj put prepešačiti ili ići biciklom, kolima tek! Pritom, koliko prevoza dnevno promenim, pitaj Boga! Minimum minimuma - četiri! Za te pare mogu dobiti povratnu do Novog Sada i još da kupim sladoled...
Podelite komentar
Milorad
@Maki
Lepo si joj rekla !!!
Podelite komentar
sadam
@Maki
Ljudi kupite po bajk ! Ortak dolazi sa Trosarine do Airport city-a na posao svaki dan, jos i brze nego prvozom.
Podelite komentar
svercer
znas kad cu da im platim?!
Podelite komentar
svercer
znas kad cu im platim?!
Podelite komentar
Gagi
Prvo moraju da menjaju zakon,po zakonu ako ne zelite ne mogu da vas legitimisu da bi pisali kaznu,tako da od toga nema nista,nazalost
Podelite komentar
Гага
У ГСП-у има вишак од 2000 људи, а ови траже преко конкурса нове људе ! Да нема посредника (Бус Минус) новац би ишао ГСП.у, овако зна се где и коме иде. Да је и цена карте нижа, бар 50,00 динара, нико се не би шверцовао.
Podelite komentar
србин
Народ неће да полуди јер је већ луд кад трпи такве ствари...гледамо ових дана шта се дешава по Бразилу због исте ствари
Podelite komentar
Milan
A zato je navala na borilacke sportove!
Podelite komentar
dare
@Milan
bice dosta javnog sparinga :D
Podelite komentar
Урош
Ја недељно плаћам 1000 динара аутобус, у току школске године, а београђани не могу пишљивих 500. Није ни чудо што пропадамо.
Podelite komentar
shone
@Урош
placaju ti mama i tata, a ne ti..
Podelite komentar
JA
@Урош
To što ti odakle god da si imaš para, ne znači da ih mi "Beogradjani" imamo... kompleksaši
Podelite komentar
Jovana Tadych
@Урош
A izvini,ko su to Beogradjani? I koga ti prozivas ovde? Ili si samo nepismen pa si napisao malim slovom Beogradjani. I kojih pisljivih 500 din? Ti placas 1000 sedmicno,a prosta matematika kaze da ce ta,po tebi niza rasa "beogradjani",da placa,u najmanju ruku,isto toliko kao i ti,a verovatno i mnogo vise.
Podelite komentar
Tijana
@Урош
hahahah pa ti ozibiljno ne znas matematiku evo ja se vozim svaki dan autobusom po 2 puta minimum. 2x70x7 = 980 i to je MINIMUM KOJI NEKO PLACA U BG A STA CEMO SA ONIMA KOJI MENJAJU VISE PREVOZA??? KARTA JE PRESKUPA I CEKA IH REVOLUCIJA AKO OVAKO NASTAVE A TI U BEOGRAD BOLJE I NEMOJ DA DOLAZIS, ZATO NAM I JESTE OVAKO, ZBOG LJUDI KAO STO SI TI. STO SVE TRPE I CUTE!!!
Podelite komentar
Ana
Ljudi,karte se moraju placati,to je standard u svakoj zemlji. U Novom Sadu je to odavno reseno,svi placaju i nema zabune. Nema potrebe da se neko bije jer radi svoj posao. Da bi zemlja bila bolja svako mora da da nesto i doprinese,promene krecu od nas samih.
Podelite komentar
Ana Kadijevic
@Ana
kada budu povecali plate standard i ostale normalne zivotne stvari ok necemo se svercovati prvo trba da smo kao narod zadovoljni a ne zivotno ugrozeni mi nemamo ni da jedemo kako trba od skupoca silnih a oni i to sto za to malo para sto primamo i to malo za prevoz u raspadu da placamo da bi i te pare u svoje g..... stavili a neee to neide tako njihov posao je da ljudima obezbede da imaju da bi dali a ne samo da uzimaju od onih kpoji jedva prezivljavaju uzas
Podelite komentar
Ana Kadijevic
@Ana
oni prvenstveno treba da misle kako ce ovaj narod normalno da zivi i ima da prezivi da jede letuje zimuje skoluje hrani porodicu i sve sto i oni rade siroko a ne da samo uzimaju pohlepno neprestano da samo na svoje g..... misle oni su ti koji o narodu trba da misle i daju a oni samo uzimaju kada to budu uradili da i o zivotu svog naroda misle tada na red moze doci i bus i plus i......
Podelite komentar
shone
@Ana
Jel? zasto onda klima radi u svakom 20-om autobusu? Zasto je sve strokavo, prljavo i puno prasine? Zasto red voznje nije redovan? ZNAM da klime rade u skoro svakom busu gde je ista ugradjena, ali vozaci namerno ne ukljucuju zato sto su tako dobili naredbu jer se stedi gorivo na taj nacin. Prosle godine, bila je pompezna vest kako je bus plus klimatizovao sve buseve i zasta, svaki drugi bus je bio ok. Ali sad, sve se vraca na staro. Odavno sam prestao da kupujem markicu, NECU da placam prevoz, koristim ga zato sto moram da stignem do j..... posla gde mi je dnevnica 7-8 ovih novih karti sto ce biti sad. Svercovacu se koliko god budem mogao, makar to znacilo da moram da izlazim na svakoj drugoj stanici.
Podelite komentar
jelena
@Ana
Sve je to ok, ali da se razumemo dok se ne omoguce dnevne nedeljne i mesecne katrte za koje ne treba ici po stotinu dokumenata nego mogu da se kupe kad god i gde god, ovaj sistem nikad nece uspeti. Stalno se prica kako normalno je placati prevoz u drugim drzavama i da ljudi to rade bez bunjenja, ali ne pominje se kako je normalno da karta odgovara standardu gradjana i da moze svako da kupi mesecu dnevnu i nedeljnu, dok to ovde nije opcija. Am, sto se tice NS to je manjio grad u kome za pocetak mozes da stignes gde god za pola sata pesaka. A i bicikla je jako popularna, tako da ljudi ne koriste tako cesto gradski prevoz :D
Podelite komentar
Tijana Milovanovic
@Ana
hahahah pa ti ozibiljno ne znas matematiku evo ja se vozim svaki dan autobusom po 2 puta minimum. 2x70x7 = 980 i to je MINIMUM KOJI NEKO PLACA U BG A STA CEMO SA ONIMA KOJI MENJAJU VISE PREVOZA??? KARTA JE PRESKUPA I CEKA IH REVOLUCIJA AKO OVAKO NASTAVE A TI U BEOGRAD BOLJE I NEMOJ DA DOLAZIS, ZATO NAM I JESTE OVAKO, ZBOG LJUDI KAO STO SI TI. STO SVE TRPE I CUTE!!!
Podelite komentar
Sandra Novaković
@Ana
O kakvom crnom standardu se ovde prica!?
Podelite komentar
Ljuba
@Ana
A jel standard u svakoj zemlji plata od 180 evra? Ako hoce evropske norme onda moraju da daju barem upola evropske plate.
Podelite komentar
Boris
@Ana
Podrzavam da trebaju karte da se placaju, Ali trebaju i plate da se povecaju, 2006 godine prosecna plata je bila 25000 mogao si nekako i da prezivis, a danas znaci 2013 prosecna plata je idalje 25000 a cene su otisle 200% gore cena karte je otisla nebu pod oblake, Te 2006 te godine sa 1000 din u dzepu mogao si da prezivis 2-3 dana, a sada sa tim parame ne mozes ni du*e da obrises.Ali racuni moraju da se placaju, to sto brgo ljudi ne radi to nije krivica drzave? :))) ... A onda ti dovedu kontrolore bezobrazne, nabedjene, nasilne,bezdusne da te maltretiraju jer nemas kartu. Da karta kosta koliko je kostala te 2006-te godine, svi bi je placali Oni mogu da zaposle jos 700 kontrolora ali ako se i ti budu ponasali kao sto se ponasaju ovi sto sada rade, bice robijanja, narod NEMA, Narod je Gladan! Srbi iz okolnih gradova hrle u Beograd u nadi da ce ovde naci posao da mogu da prezive, Ova vlasti mi u oopste nije jasna, zar oni zaista misle da ce moci do u ne dogled da pritiskaju ovaj narod, Najstrasnije ce biti kada taj isti narod bude pukao i od muke uradio mnogo ruznih stvari. Najskuplja smo zemlja u regionu, a imamo i najnize plate u istom. Non stop nase cene porede sa cenama u svetu, kako imamo najnize cene stuje,vode itd , Ajde malo da porede i nase plate sa tim zemljama Dokle vise!
Podelite komentar
Milan
Ocekujte sve vise sukoba , ja prvi radim u javnom preduzecu na ugovor vec 7 godina gde mi firma ne placa prevoz i zbog toga se svercujem i svercovacu se dokle god ne dobijem resenje za stalno i placen prevoz koji mi po svim zakonskim normama sleduje !!!!
Podelite komentar
lipa
narod ima da poludi
Podelite komentar
Danijela
@lipa
Opstenarodni revolt je organizovan 05.07.2013. na Trgu sa pocetkom u 17:30 odazovite se.. Ovo je protiv celog sistema, ne samo bus plusa
Podelite komentar
zorankepa
Nista vozicu se po jednu stanicu,a ako budu drski bice batina samo tako!
Podelite komentar
MILE 011
@zorankepa
NAROD nije ni tražio BUS PLUS nego je taj sistem NA SILU UVEO ĐILAS . E , pa pošto je to tako MI MORAMO BOJKOTOVATI TO PO SVAKU CENU .
Podelite komentar