BRANISLAV PROSTRAN, PREDSEDNIK OPŠTINE ZEMUN: Đilas ne radi svoj posao!

Komentari

  • natasa

    31. maj 2013 | 10:49

    Dokazao je Djilas koliko brine o Beogradu i njegovim opstinama......

  • Vebber

    30. maj 2013 | 18:06

    sve je radio samo nije ono sto mu je posao!

    • 30. maj 2013 | 19:15

      Haski 65

      @Vebber

      e sad ce doci vreme da odgovara svako za svoj rad!

  • hihaj____haj

    30. maj 2013 | 18:05

    to se od djilasa moglo i ocekivati!

  • danguba

    30. maj 2013 | 18:01

    Posle izbora ce cela partija pod platan ili jos bolje..busplus kucicu.

    • 30. maj 2013 | 19:16

      Haski 65

      @danguba

      e upravo to! kad odu sve vile ostade busplus kucica!

  • koki

    30. maj 2013 | 17:59

    Djilasove dugove isplacivace nasi cukun unuci!

  • daki

    30. maj 2013 | 17:57

    Djilas je odradio svoj posao..ojadio je Beograd

  • Niksha

    30. maj 2013 | 14:21

    Mislim da svi gradjani Beograda sada znaju ko je g-din Djilas. Uveren sam da ce na izborima u Zemunu podrzati ljude poput g-dina Prostrana koji zele da nesto iskreno urade a ne da se bave samo sumnjivim poslovima.

  • Knez

    30. maj 2013 | 13:59

    Izbori u Zemunu pokazace ds-u da vise nisu dobrodosli na politickoj sceni...

  • Goran Janaćko Janićijević

    30. maj 2013 | 13:23

    Ne sumnjam da će Zemunci izaći naizbore i podržati rad gospodina Prostrana. Time će još pokazati gradonačelniku kako se treba odnositi prema svojim obavezama koje proizilaze posle izbora. Sa malo para je urađeno mnogo toga. To je za svako poštovanje.Takvi ljudi treba i dalje da vode opštinu Zemun.

  • Ludi Milojko

    30. maj 2013 | 13:16

    Ocigledno je da su promene u Beogradu neophodne

  • haski56

    30. maj 2013 | 13:16

    nije za cudjenje to se i ocekivalo! ali ne jos dugo...

  • hihaj___haj

    30. maj 2013 | 13:15

    ovi ljudi su pokazali da je moguce i sa malo para raditi i doprinositi, prema tome realno je da im se dopusti da rade kako treba a to ce dobiti samo pobedom na izborima!

    • 30. maj 2013 | 13:29

      Goran Janaćko Janićijević

      @hihaj___haj

      Ne sumnjam da neće dobiti podršku svojih Zemunaca. Kamo sreće da imamo takvu odgovornu vlast u mojoj opštini.

  • hihaj___haj

    30. maj 2013 | 13:10

    zemunci najbolje znaju sta se desava i da je neopjhodna smena!!!

  • Ivana

    30. maj 2013 | 13:02

    Gospodinu Prostranu podrska,covek se maksimalno zalagao za Zemun sto je i dokazao delima.

  • Ivana

    30. maj 2013 | 12:55

    Slazem se da Djilas nije radio svoj posao kako treba,zapostavio je Zemun..

    • 30. maj 2013 | 13:19

      Kapablanka

      @Ivana

      Gradonačelnik ne ma pravo da se tako ponaša prema predsednicima opština koji nisu njegovi partijski drugovi.

    • 30. maj 2013 | 19:17

      Haski 65

      @Ivana

      cuj zapostavio zemun to je prilicno blago! da mu se dozviolki jos malo tek bi pokazao ko je i sta je! ali uskoro ce nedelja..

  • Ivana

    30. maj 2013 | 12:53

    Djilas nije imao vremena za Zemun,pa ni sada nam nisu potrebna njegova obecanja jer nikada nije zeleo da cuje narod..Gospodinu Prostranu puna podrska.

  • Ivana

    30. maj 2013 | 12:50

    E da je posecivao malo vise vremena za Zemun nego nije to mu je ogromna greska,sada bi Djilasu mozda i verovali a tek sto nije imao sluha za zemunce.Gospodin Prostran je uvek imao vremena za nas i hvala mu...

  • Andjela

    30. maj 2013 | 12:36

    Naravno da nije radio kako narodu odgovara i da se bar malo pobrinuo o Zemunu,Djilas je gledao samo tamo gde moze nesto da iskoristi zato ga Zemun nikada nece podrzati jer prazne price nepomazu samo dela....

  • Andjela

    30. maj 2013 | 12:32

    Ko ce njemu vise verovati,lazna obecanja dokle je Djilas mislio da nam prica bajke hvala njemu ali Zemunci ga nece ni njega ni DS sto ce se i dokazati na predstojecim izborima u nedelju!!!!!

  • Nadja

    30. maj 2013 | 12:21

    Naravno da Djilas nije imao sluha za Zemun koliko smo mogli mi smo ulagali i sami gradjani,eto mnogo nas je ostalo bez posla u slucaju "Galenika" a mogao je i da procita sta nas toliko jos toga muci koliko smo mu samo pisali...Sada vidim da su ga interesovale investicije kako bi uzeo sto vise od sirotinje...

  • Kapablanka

    30. maj 2013 | 10:19

    Naravno da Đilas ne radi svoj posao kako treba. Da radi onda ne bi bila ovako očajna situacija u Beogradu a sa druge strane imao bi komunikaciju sa predsednicima opština sa teritorije grada..

  • Rođak Ilije Čvorovića

    30. maj 2013 | 09:07

    Verujem da će Zemunci prepoznati kvalitetan rad gospodina Prostrana i svojim glasovima ga nagraditi za dosadašnji njegov trud.

  • Noca

    30. maj 2013 | 07:35

    Djilasovo odbijanje da saradjuje sa predsednicima opstina koji nisu iz DS-a.dokazuje da DS nikad nije se zanimala za zivot I buducnost gradjana, zato treba hitno smeniti Djlasa sa mesta gradonacenika.

  • Miroslav D.

    30. maj 2013 | 01:13

    Djilas saradjuje samo sa onima sa kojima moze da se radi "ispod zita".

  • Vera B

    30. maj 2013 | 01:05

    U Zemunu se vidi napredag,izgradjuje se ,obnavlja..........a zna se ko je tome doprineo- SNS

  • Ivanaaa

    30. maj 2013 | 01:02

    Bruka i sramota da Dragan Djilas odrzi samo cetiri sastanka sa predstavnikom Zemuna....... vreme je Djilas postane deo proslosti.

  • Rus

    29. maj 2013 | 23:34

    Verujem da će SNS ubedljivo pobediti na izborima u Zemunu jer narod vidi ko radi u njihovom interesu. Ali i kada pobede ostaje jedan problem a to je Đilas.

  • koko

    29. maj 2013 | 22:18

    Djias je nefer i nekorektan politicar koji svojim postupcima konstantno dokazuje da nije vredan da se uopste bavi politikom, a gospodin Prostran je u pravu za sve zamerke upucene na racun istog.

  • koko

    29. maj 2013 | 22:11

    Sve pohvale gospodinu Prostranu i opštini Zemun!

  • KRUSKOVACA

    29. maj 2013 | 21:20

    Zaista je sramno koliko je gospodin Dragan Djilas prigrabio svu vlast u Beogradu I sto odbija da saradjuje sa predsednicima opstina koji nisu iz DS-a.pravi gradonacelnik treba da se zanima za zivot I buducnost gradjana I da saradjuje sa svima bez obzira na politicku opredeljenost

    • 29. maj 2013 | 22:13

      MilanCh

      @KRUSKOVACA

      Slazem se. Tako isto bi i Vlada trebala da reaguje i vodi racuna o Gradu Beogradu. Pa da recimo Vucic vidi sa Djilasom koje to probleme ima kao gradonacelnik, a ne da ga ignorise i uskracuje mu novac, zajedno sa ostalim ministrima iz vlasti.

  • milanchee

    29. maj 2013 | 21:07

    Po onome sto sam ja imao priliku da vidim, ovo zaista nisu prazne price, bar sto se tice onoga sta je u Zemunu uradjeno zadnjih godina. A to sto gradonacelnik ne zel ida se sastaje sa predsednikom opstine je normalna stvar - covek neke stvari vidi sam ona svoj nacin i nema sluha za druge, pa ako se to misljenje razlikuje od njegovog, necega uvaziti. To je klasican primer Djilasove politike.

  • buba

    29. maj 2013 | 20:11

    Daleko od toga da je to jedina stvar koju Djilas ne radi kako treba. Podrska Branislavu Prostranu i SNS-u u Zemunu, koja ce odneti apsolutnu pobedu na izborima 2. juna.

  • Sofija L.

    29. maj 2013 | 20:05

    Gospodin Djilas bi trebao podjednako da saradjuje i sa Zemunom, kao jednom od Beogradskih opstina. Sa toliko stanovnika i mnogo mladih, ova opstina treba da razmislja kako da iste zadrzi u svom gradu obezbedjujuci im koliko-toliko sigurnu buducnost. Predsednik Zemuna se i dosada trudio da ovu opstinu izvadi iz mrtvila, sto je u mnogome uspeo, ali ta borba se nastavlja i dalje.

  • Nebojša sa Zvezdare

    29. maj 2013 | 19:38

    Na ovim izborima građani opštine Zemun će prepoznati one koji rade u njihovom interesu . Ne sumnjam da će naprednjaci dobiti ogromnu većinu glasova žitelja Zemuna.

  • Campina

    29. maj 2013 | 19:37

    Sramotno je ponasanje Dragana Djilasa, koji se ocigledno gubi na momente. Pretnje,ultimatumi...to je vrlo demokratski-ne!?

  • Nenad Sremac

    29. maj 2013 | 19:32

    U najmanju ruku je nekoretan odnos gradonačelnika prema predsedniku opštine Zemun.

  • Nenad Sremac

    29. maj 2013 | 19:29

    Zaista u najmanju ruku nije korektan odnos Đilasa prema predsedniku opštine Zemun.

  • loknica

    29. maj 2013 | 19:26

    Sve pohvale Prostranu i opštini Zemun.I pored smešnog budžeta uspeli su da urade puno toga

  • profit

    29. maj 2013 | 19:18

    Da si uzimao i krao narod, Djilas bi te svake nedelje zavao. Ovako radio si za narod Zemuna, sto se vidi, tako da Djilasu nisi potreba. Djilas saradjuje samo sa onima od kojih im koris, odnosno profit.

  • Zemunka

    29. maj 2013 | 19:16

    Gospodin Đilas priča o decentralizaciji u svojoj predizbornoj kampanji, a pritom je centralizovao grad. Mnoge ingerencije su na nivou grada, tako da su neke lokalne samouprave obespravljene, novac im udeljuje na kašičicu, kao i Zemunu. Potrebe Zemuna su mnogo veće, ali zaslugom gradonačelnika Beograda Zemun je u inferiornom odnosu prema nekim lokalnim samoupravama. I pored selektivnosti gradonačelnika Beograda, u Zemunu je mnogo toga urađeno domaćinskim ponašanjem čelnika opštine Zemun.

  • Milankeck

    29. maj 2013 | 18:36

    Znam da je Prostran veoma sposoban covek i verujem u sve zamerke koje je rekao na racun gradonacelnika Beograda.

  • gradjanin

    29. maj 2013 | 18:19

    Djilasa vervovatno ne zanima kako da pomogne zemunu vec ga interesuju druge stvari...

  • Grcanski Despot

    29. maj 2013 | 18:16

    Citajuci ovaj tekst dolazim do zakljucka da je Zemun po broju stannovnika Grad, a u ravni je sa MZ, to po meni nije u redu. Drugo budzet grada je 27 miliona sto je srazmerno broju stanovnika i velicini Zemuna malo s'obzirom da su i potrebe stanovnistva vece i zahtevnije. Djilas kao gradonacelnik Beograda ne da nije dostojan te funkcije koju nosi nego nije ni zasluzio da se sastane sa Vama g.Prostran jer ono sto ste Vi uradili u Zemunu treba da sluzi kao primer i drugima. Domacinski odnos prema finansijskim sredstvima kao prema svojima.Iskreno se nadam da ce gradjani to ceniti i podrzati vas u daljem vodjenju, mozda i GRADA Zemuna! G.Vucic je svojom energijom dokazao i pokazao da kada se nesto iskreno zeli i voli moze se i uraditi. Sledite taj primer i gradjani ce to ceniti. Zelim Vam svu srecu na izborima i stranci kojoj pripadate.

  • polarana veverica

    29. maj 2013 | 18:02

    A ko se uzme u obzir koliko je sredstava Zemun dobio i uporede sa onim što je urađeno rezultati su više nego dobri.

  • nidža

    29. maj 2013 | 18:00

    Đilas se okružio istomišljenicima kako u stranci tako i na mestu gradonačelnika. Nenavikao na nezgodna pitanja ugodnije društvo su mu oni što ga tapšu po ramenima i hvale svaki njegov potez. A opštine u kojima nije na vlasti DS i svakom pogledu su "kažnjene" zakidanjem sredstava i učešćem u zajedničkim akcijama grada. Moramo to promeniti.

  • skakavac

    29. maj 2013 | 17:59

    Sraman je ovakav odnos grada prema op[tinama u kojima DS nije na vlasti.To znači da gra]ani koji ne glasaju za DS nisu dostojni da zive pristojan život!!!

  • asterix

    29. maj 2013 | 17:59

    Sa toliko malim budžetom mnogo je i učinjeno. Đilas preteruje sa forsiranjem centra grada i sa pomaganjem opština na kojima je demokratska stranka na vlasti.

  • majce

    29. maj 2013 | 17:58

    Sve pohvale za gospodina Prostrana I njegov rad I zalaganja.odlika pravih politicara je spremnost da saradjuju i sa politickim neistomisljenicima ukoliko je to u interesu gradjana

  • Homer

    29. maj 2013 | 17:58

    Djilas ne bira sredstava kako bi ostao na vlasti jer samo dok je u vlasti može da sačuva svoju biznis-imperiju i medije. Svestan je da bez privilegija koje mu donosi vlast njegovi poslovi propadaju pa zato gazi sve koji mu se nadju na putu.

  • leonardo88

    29. maj 2013 | 17:56

    Veoma je neozbiljno da neka naselja u Zemunu nemaju nazive ulica i preko dvadeset godina i da se toliko dugo čeka da grad donese urbanistički planovi za te delove.

  • TWITI

    29. maj 2013 | 17:55

    Citam clanak i ne verujem svojim ocima...Iz Srema sam i uzasnuta sam ponasanjem Djilasa mada ne bi trebala da budem jer je to taj sloj ljudi koji se zadnjih par godina nagruvao sa parama pa misli da je poseban

  • maja

    29. maj 2013 | 17:47

    Zaista je sramotno koliko je gospodin Djilas centralizovao vlast u Beogradu I sto odbija da saradjuje sa predsednicima opstina koji nisu iz DS-a.pravi gradonacelnik treba da se zanima za zivot I buducnost gradjana I da saradjuje sa svima bez obzira na politicku opredeljenost

  • Kosmos

    29. maj 2013 | 17:35

    Dovoljno je čovek da prođe Zemunom i da vidi koliko je urađeno,i da se uveri da ovo nisu prazne priče.

  • Lazar Car

    29. maj 2013 | 17:01

    A gde su tebi bre pravi Zemunic, čoveče? Bez "ojha korporacija"?

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA