BG MEDIA FESTIVAL: Stručnjaci o medijskoj sceni Srbije
Više od 70 stručnjaka iz oblasti medija, marketinga, menadžmenta i PR-a na festivalu će diskutovati o rešenjima za unapređenje sredstava javnog informisanja
U našem gradu se ovog proleća prvi put organizuje veliki beogradski medija festival koji će okupiti više od 70 stručnjaka iz oblasti medija, marketinga, menadžmenta i odnosa s javnošću iz Srbije i celog regiona.
Cilj festivala je da se sinergijom učesnika napravi presek stanja u medijima i društvu i kreira rešenje za unapređenje javnog informisanja.
Program festivala traje četiri dana i obuhvatiće panel-diskusije, predavanja, radionice, prezentacije i promocije. Učesnici će pokušati da daju odgovor na aktuelne teme kao što su "Odnos države prema tržištu medija u Srbiji", ’’Linija razdvajanja izmedju ozbiljne i žute štampe’’, ’’Zaštita autorskih prava na internetu’", „Novinarstvo na internetu“, „Primena novih digitalnih medija u korporativne PR svrhe“ i još mnogo drugih.
Na Fejsbuk stranici u toku su četiri konkursa za dobijanje besplatnih kotizacija: (1) izbor najbolje marketing parole za najavu festivala, (2) izbor najboljeg PR teksta o BG Media festival, (3) najinteresantnija video-najava festivala, (4) najlepše buduće TV lice.
Više informacija o programu, učesnicima i prodaji kotizacija na zvaničnoj internet stranici BG Media festivala http://www.bgmediafestival.com/.
(Telegraf.rs)
Video: Kamaline pristalice cekaju u redovima da udju u kampus. Za to su dobili posebne dozvole
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.