
Ovi vozači prave pakao u Beogradu! Pitate se godinama zašto je kolaps u gradu, konačno saznajte odgovor!
Saobraćajne gužve u Beogradu su nesnosne, naročito u špicu. Ljudi gube živce, rasprave i tuče vozača po ulicama su svakodnevne, a rešenje niko ne vidi.
Gužve po ulicama su rezultat kombinacije više faktora, a nemogućnost normalnog protoka saobraćaja je problem čije rešenje gotovo da niko ne vidi. Kolaps na ulicama, naravno, nije samo "zaštitni znak" Beograda već svih evropskih i svetskih metropola. Ali, to ne znači da ne treda da uradimo sve kako bi pokušali da povećamo protočnost saobraćajnica, ali i podigli svest vozača.
Ulice centra Beograda građene su u nekom drugom vremenu kada automobili nisu ni postojali. Danas, prema podacima MUP-a, ukupan broj motornih vozila u Beogradu, uključujući motocikle, autobuse, teretna i radna vozila, iznosi više od 710.000. Stotine hiljada vozila svakog dana je na ulicama, a zadatak svakog vozača je da stigne do odredišta.
Tu nastaju problemi jer ne mogu svi da prođu u realnom vremenu. Posledice su nervoza, frustracije, gubljenje živaca i slično.
Međutim, verovali ili ne, postoji ogromna grupa vozača, koja ne gubi živce bez obzira na to kolike su saobraćajne kolone. A, upravo oni prave pakao na beogradskim saobraćajnicama!
Ko su oni?
Sve ih povezuje isti imenitelj - oni ne žure! A ne žure jer se voze bez cilja.
Ovo je najčešći scenario: Seli su u automobil i krenuli na kafu, negde... Da bi odlučili s kim će i gde će, oni obavezno imaju telefon u ruci. Zovu prijatelje i dogovaraju neobaveznu kafu. Dok je mnogo onih koji jure i troše dragoceno vreme, ovi se "baškare" u trakama. Vozilo ispred njih je najčešće udaljeno 100 metara, dok je iza njih kolona od pola kilometra.
Dakle, mnogo manji problem je broj automobila. Haos zapravo prave oni koji se vozikaju po ulicama. Što se tiče ugrožavanja bezbednosti, o tome ne treba trošiti reči.
Rešenje
Postoji samo jedno: Izlazak što većeg broja saobraćajnih policajaca na motorima, koji traba da identifikuju vozače koji usporavaju saobraćaj. Kazne za vozače koji "koče" ceo grad treba da budu drakonske. Jedino na taj način možemo da ubrzamo saobraćaj po gradu.
Realnost
U praksi ovo je veoma teško uraditi, ali može se podići svest onih koji u saobraćaju svesti nemaju. Iako uglavnom ne žure, često i sami upadaju u ogromne gužve baš onda kad im je vreme dragoceno. A tada postaju žrtve svojih "kolega" koji usporavaju saobraćaj.
Molimo ispijače kafe da sve dogovore pred polazak, a zatim sednu u automobil i što brže se dovezu do destinacije.
(Telegraf.rs)
Video: I motor ima dušu: Ekspert objasnio da li treba čekati u mestu da se motor zagreje
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Дража
Није царе, него 80% њих не зна да вози!
Podelite komentar
Ezra
Pa ogranicenje 30,kako mislis da se vozi brze, ako vozis brzo kazna, a ako kocis saobracaj kazna, ko to odredjuje da neko vozi sporo
Podelite komentar
Nije
tačno,nego oni što upale sva četiri i stanu gde god hoće,jer su ubedjeni da tako mogu i da je to po pravilima saobraćaja.
Podelite komentar