704,706,707 postoje od 60-tih god proslog veka i uvek su isle do Zelenjaka/Trg Republike. Ako je do rasterecenja okretnica i guzvi trebalo bi izgraditi metro i obnoviti pruge gde bi isle BG voz linije ka prigradskim opstinama,kao i izgraditi nove pruge.Jer sve te guzve sto vidite u gradu dolazi iz periferija. A za sad bi produziti neke druge linije koje tu okrecu(ni njih ne treba skracivati) produziti na najblize okretnice koje nisu opterecene ili nova Dorcolska okretnica,jer ima tamo koje su Gspove,a Gsp moze kroz zonu 1.
Za 3 navedene linije je jedino problem ulazak u Zemun iz pravca Batajnice.Od kad se Pupinov most izgradio guzve su velike. Pricalo se da bi od tog mosta da se prosiri Batajnicki drum,a mislim da bi bilo super i rasteretio bi se saobracaj.
Produzite 47 do BW i vratite Miljakovcu svoju, direktnu liniju, koju ste nam uzeli zbog Resnika. Nekad se moglo do centra za 15 min, sad cekamo da se dovuce iz Resnika pun ko oko. Trkjku ste nam, iz Rakovice, ukinuli, bulevar nikad da zavrsite. Rakovica i Miljakovac su najstarije opstine, nastale dok Bataja, Ledine i Surcin nisu bili ni u snovima. Sad smo nahoce.
Sranota bi bilo da se ljudi liše prevoza do centra grada...pogotovo linija 704, 706...ljudi su na ove linije navikli i mnogo znače kako meštanima batajnice i zemun polja pa i zemuna, tako i ljudima koji iz centra grada rade prrko mosta...ovo bi bilo pogubno za mnogo ljudi...
Sramota bi bilo da naselja kao Batajnica, Zemun polje isl nemaju direktnu vezu sa centrom BG. I da čitav Zemun i okolina zavise samo od dve linije kojima se može do centra.
Nikola
704,706,707 postoje od 60-tih god proslog veka i uvek su isle do Zelenjaka/Trg Republike. Ako je do rasterecenja okretnica i guzvi trebalo bi izgraditi metro i obnoviti pruge gde bi isle BG voz linije ka prigradskim opstinama,kao i izgraditi nove pruge.Jer sve te guzve sto vidite u gradu dolazi iz periferija. A za sad bi produziti neke druge linije koje tu okrecu(ni njih ne treba skracivati) produziti na najblize okretnice koje nisu opterecene ili nova Dorcolska okretnica,jer ima tamo koje su Gspove,a Gsp moze kroz zonu 1. Za 3 navedene linije je jedino problem ulazak u Zemun iz pravca Batajnice.Od kad se Pupinov most izgradio guzve su velike. Pricalo se da bi od tog mosta da se prosiri Batajnicki drum,a mislim da bi bilo super i rasteretio bi se saobracaj.
Podelite komentar
Sava
Produzite 47 do BW i vratite Miljakovcu svoju, direktnu liniju, koju ste nam uzeli zbog Resnika. Nekad se moglo do centra za 15 min, sad cekamo da se dovuce iz Resnika pun ko oko. Trkjku ste nam, iz Rakovice, ukinuli, bulevar nikad da zavrsite. Rakovica i Miljakovac su najstarije opstine, nastale dok Bataja, Ledine i Surcin nisu bili ni u snovima. Sad smo nahoce.
Podelite komentar
Jaca
Draga gospodo,imate Usce gde je toliko prostora pa napravite okretnicu a skejt park prebacite na drugo mesto!
Podelite komentar
Strucnjaci
Vazno da su Lastu produzili na Novi Bg , duze se putuje , trosi se gorivo , putnici se nista ne pitaju a stanica nova kao na livadi .
Podelite komentar
Moni
Sranota bi bilo da se ljudi liše prevoza do centra grada...pogotovo linija 704, 706...ljudi su na ove linije navikli i mnogo znače kako meštanima batajnice i zemun polja pa i zemuna, tako i ljudima koji iz centra grada rade prrko mosta...ovo bi bilo pogubno za mnogo ljudi...
Podelite komentar
Boža zemunac
Baš dobro. Ima ih i pametnih koji imaju mozga.
Podelite komentar
Dugi
Sramota bi bilo da naselja kao Batajnica, Zemun polje isl nemaju direktnu vezu sa centrom BG. I da čitav Zemun i okolina zavise samo od dve linije kojima se može do centra.
Podelite komentar