Da rezimiramo: 5 promena koje morate da znate o gradskom prevozu od Nove godine
≫
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Zeljko
Ovo bi imalo smisla da se smanji guzva u gradu al samo kad bi se cena parkinga bar utrostrucila, da stimulise ljude da koriste javni prevoz.. Parking treba biti besplatan samo uz nalepnicu za invalide,za ljude sa decom i za tablice koje nisu "BG".Jer glupo je destimulisati nekoga ko ne zivi u Beogradu,ko je dosao turisticki ili poslom.Mera treba da se odnosi na ljude koji se svakodnevno voze ulicama grada,da bi se smanjila guzva. Tako bi se ujedno i resio problem parkiranja,a povecani prihodi od naplate parkinga bi delimicno kompenzovali gubitak od prestanka naplate javnog prevoza.
Xxcs
Jesmo rezimirali koliku cifru ce zaposleni dobijati za markicu,jer je prevoz do posla obavezan po Zak o radu,I Ustavu
Petar
Vec vidimo dinamiku nikad gore!