Ukidanje trolejbusa nova mogućnost za privatnike: Elektrobusevi kao nova investicija
≫
Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?
samo kažem
ti si klasični ljubomorac.
Podelite komentar
samo kažem
@samo kažem
ovo se odnosi na stojka i njegov kom.
Podelite komentar
Nadja
Obrni,okreni sve se svodi na isto.Samo da se napune neciji dzepovi..Tonemo sve vise i vise
Podelite komentar
Stojko
Partnerstvo sa privatnicima ima vise prednosti, recimo blizak prijatel ce da otvori firmu sa par zaposlenih koja ce da kupi elektrobuse i uzima mnogo para od grada, a druga prednost ukidanja trolejbusa je recimo pretvaranje depoa za trolejbuse na Dorcolu u jedan manji stambeno poslovni kompleks od par stotina hiljada kvadratica, opet u saradnji sa privatnicima. Takodje podstanice za jednosmernu struju na koju trole idu su uglavnom nekako po centralnim gradskim opstinama, pa moze i tu da se namakne koji trzni centric ili zgradica.
Podelite komentar
Dzango
@Stojko
A što bi grad snosio sve troškove nabavke novih i obnove voznoga parka kada postoje i privatnici koji bi da ulože u tu obnovu? Da grad sve snosi to bi se odrazilo i na cenu javnoga prevoza i na kraju krajeva bi ispaštali građani-putnici.
Podelite komentar
Gogili
@Stojko
To je nešto iz tvoje percepcije koju projektuješ na druge.Ako bi ti tako radio ne znači da će i drugi tako raditi.U ekonomiji i u svetu postoje novi modeli poslovanja za koje vi zaglavljeni u vremenu komunizma očito niste ni čuli.
Podelite komentar
samo pitam
@Stojko
je li se tako radi u tvome selu?
Podelite komentar