Ukidanje trolejbusa nova mogućnost za privatnike: Elektrobusevi kao nova investicija

M. B.
M. B.    ≫ 

Komentari

  • samo kažem

    25. decembar 2024 | 13:22

    ti si klasični ljubomorac.

    • 25. decembar 2024 | 13:32

      samo kažem

      @samo kažem

      ovo se odnosi na stojka i njegov kom.

  • Nadja

    25. decembar 2024 | 12:57

    Obrni,okreni sve se svodi na isto.Samo da se napune neciji dzepovi..Tonemo sve vise i vise

  • Stojko

    25. decembar 2024 | 11:21

    Partnerstvo sa privatnicima ima vise prednosti, recimo blizak prijatel ce da otvori firmu sa par zaposlenih koja ce da kupi elektrobuse i uzima mnogo para od grada, a druga prednost ukidanja trolejbusa je recimo pretvaranje depoa za trolejbuse na Dorcolu u jedan manji stambeno poslovni kompleks od par stotina hiljada kvadratica, opet u saradnji sa privatnicima. Takodje podstanice za jednosmernu struju na koju trole idu su uglavnom nekako po centralnim gradskim opstinama, pa moze i tu da se namakne koji trzni centric ili zgradica.

    • 25. decembar 2024 | 11:48

      Dzango

      @Stojko

      A što bi grad snosio sve troškove nabavke novih i obnove voznoga parka kada postoje i privatnici koji bi da ulože u tu obnovu? Da grad sve snosi to bi se odrazilo i na cenu javnoga prevoza i na kraju krajeva bi ispaštali građani-putnici.

    • 25. decembar 2024 | 13:21

      Gogili

      @Stojko

      To je nešto iz tvoje percepcije koju projektuješ na druge.Ako bi ti tako radio ne znači da će i drugi tako raditi.U ekonomiji i u svetu postoje novi modeli poslovanja za koje vi zaglavljeni u vremenu komunizma očito niste ni čuli.

    • 25. decembar 2024 | 13:43

      samo pitam

      @Stojko

      je li se tako radi u tvome selu?

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA