Ukidanje trolejbusa nova mogućnost za privatnike: Elektrobusevi kao nova investicija
≫
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
samo kažem
ti si klasični ljubomorac.
Nadja
Obrni,okreni sve se svodi na isto.Samo da se napune neciji dzepovi..Tonemo sve vise i vise
Stojko
Partnerstvo sa privatnicima ima vise prednosti, recimo blizak prijatel ce da otvori firmu sa par zaposlenih koja ce da kupi elektrobuse i uzima mnogo para od grada, a druga prednost ukidanja trolejbusa je recimo pretvaranje depoa za trolejbuse na Dorcolu u jedan manji stambeno poslovni kompleks od par stotina hiljada kvadratica, opet u saradnji sa privatnicima. Takodje podstanice za jednosmernu struju na koju trole idu su uglavnom nekako po centralnim gradskim opstinama, pa moze i tu da se namakne koji trzni centric ili zgradica.