Šta će biti s "Lastom"? Ovo je odgovor Aleksandra Šapića
Aleksandar Šapić odgovorio je na pitanje novinara o problemima sa prevoznikom "Lasta", čiji vozači su juče obustavili rad.
On je istakao da je u pitanju Konzorcijum privatnih prevoznika u prigradskom prevozu, koji je ranije potpisao ugovor po znatno povoljnijim uslovima u odnosu na uslove koji su propisani novim ugovorima s privatnim prevoznicima.
To se, izmeđuostalog, odnosi i na nove vozila i nove standarde koji se traže od privatnih prevoznika - kvalitet, ispravnost, čistoća...
Međutim, kada je u pitanju "Lasta" i ostali prevoznici u konzorcijumu, ključno pitanje je, kaže Šapić, bezbednost i tu neće biti tolerancije. On je istakao da ne zna da li je, na kraju, raskid ugovora ostao na dnevnom redu Skupštine, ali da to nije najvažnija stvar, već da se ispoštuju uslovi koji su propisani, a pre svega uslovi koji se tiču bezbednosti.
"Par meseci su upozoravani da ispravljaju nedostatke", kazao je Šapić.
Osnov ugovora je, kaže Šapić, pre svega bezbednost.
"Autobusi su prelazili 17-18 godina starosti. Ko će da snosi odgovornost ako se dogodi nešto u autobusu koji je toliko star. Nije cilj da neko ostane bez posla, posla ovde ima, ali isto tako ukoliko neko misli da zato što država ima učešće u vlasništvu, da mogu na račun toga da ugrožavaju bezbednost Beograđana i da ne ispunjavaju uslove iz ugovora, tu se grdno varaju. Videćemo da li će konzorcijum uspeti da promeni nešto u narednom periodu, ali povlašćenih neće biti", kazao je Šapić.
"Nije poenta u raskidu, poenta je da se ispune uslovi. Ako ne ispunjavaš uslove biće ti raskinut ugovor kao i svakom drugom. Nećemo pustiti nijedan autobus sa neadekvatnim gumama, sa starosti koja prevazilazi uslove koji su propisani i sa nebezbednim autobusima. A oni nek postave pitanje sebi i svom rukovodstvu kako su došli u situaciju da takav jedan prevoznik ne može da ispuni uslove koje mogu da ispune mnogi drugi privatni prevoznici. U 'Lasti' se neko malo kasno setio da se to preduzeće možda i raspada. To neka vide oni sa svojima. A naš interes jeste da niko ne ostane na ulici, kao što ni u GSP niko nije ostao na ulici. Posla ima, ko hočće pošteno i časno da radi, ali tolerancija na poštovanje bezbednosnih standarda će biti nulta", kazao je Šapić.
U konzorcijumu za ovaj paket prigradskih linija (Mladenovac, Sopot, Lazarevac, deo Grocke, Obenovac i Barajevo) su "Lasta", "Lastra", "Strela" iz Uba i "Strela" iz Obrenovca.
(Telegraf.rs)
Video: Pronašli smo stanicu tramvaja 13 na samo par koraka od perona BAS: Ovde čekajte prevoz za Čukaricu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Mixx
Vidi rodaj i nju pa da zatvorimo krug za ovu godinu. Lasta posto je plava,prefarbaj nju u crveno..
Podelite komentar
Sremica BRANKA
Kako mogu privatnici da ispune sve uslove a "Lasta" ne?Pa evo odgovora.lastu vode i cerupaju partijski kadrovi i pripremaju je za prodaju(privatizaciju) i sto je siromasnija to je jevtinija i pozeljnija.To je bar jasno
Podelite komentar
Majstor
Pa to rukovodstvo je vaše gore list,sadašnji direktor GSP Šarac je bio direktor Laste i doveo je do propasti,tako da to čeka i GSP nažalost.
Podelite komentar