Srce da stane, a on hladan kao led: Pogledajte kako vozač gradskog prevoza mota volan i lomi krivine
Bučni "ikarbusi" sa visokim (često i trulim) podom, robusnim vratima koja se nimalo nežno ne zatvaraju i neprijatnim drvenim sedištima simbol su prevoza devedesetih godina.
Tek kada su posustali i kada je GSP došao do ivice kolapsa "uleteli" su privatnici koji su dovozili polovnjake iz zapadnih zemalja. posebno Nemačke, pa smo tada imali prilike da vidimo i malo drugačiji enterijer kao i - tapacirana sedišta!
Ali, svaki put kada bi stigao novi kontigent, bili smo zadovoljni. Novo je novo. Ikarbus je menjao i unapređivao svoje modele, mada su u suštini uvek putnicima donosili slično iskustvo.
Tako su rađeni i razni testovi, a mi smo pronašli jedan video snimak iz 1993. godine.
Za vreme u kome je napravljen, IK-201L bio je zaista vizuelno izgledao drugačije i najavio neku "novu eru" koja je trajala sve do pojave niskopodnih autobusa. Unutra su i dalje bila drvena sedišta, klasično osvetljenje umesto neonskog svetla, nije bilo mnogo finih i plastičnih detalja, ali je prednji deo i velika "šoferka" izgledao impozantno.
A kako se ovaj bus pokazao na drumu demonstrirao je jedan vešt vozač gradskog prevoza. Pretpostavljamo da je u pitanju radnik GSP-a ili Laste, budući da je glavni gradski prevoznik imao vešte vozače koji su se dobro snalazili s ovim grdosijama bez mnogo elektronike.
On je lagodno okrećući volan neustrašivo uletao u krivine i pokazao šta zna, dok su dva putnika iznutra posmatrala njegovo umeće. Nisu ni trepnuli dok se autobus naginjao levo i desno, gotovo dodirujući asfalt limarijom.
(Telegraf.rs)
Video: Vozači se "hirurški precizno" provlače kroz traku: Da li je ovo najuže autobusko skretanje u gradu?
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Ratnik
To je bio Mirko Alvirovic za volanom
Podelite komentar
Eho
Tako voze iskusni vozači koji su vozili reli trke,ko ima slabo srce neka ide pešice.
Podelite komentar