Srce da stane, a on hladan kao led: Pogledajte kako vozač gradskog prevoza mota volan i lomi krivine

M. B.
M. B.    
Čitanje: oko 1 min.
  • 2

Bučni "ikarbusi" sa visokim (često i trulim) podom, robusnim vratima koja se nimalo nežno ne zatvaraju i neprijatnim drvenim sedištima simbol su prevoza devedesetih godina.

Tek kada su posustali i kada je GSP došao do ivice kolapsa "uleteli" su privatnici koji su dovozili polovnjake iz zapadnih zemalja. posebno Nemačke, pa smo tada imali prilike da vidimo i malo drugačiji enterijer kao i - tapacirana sedišta!

Ali, svaki put kada bi stigao novi kontigent, bili smo zadovoljni. Novo je novo. Ikarbus je menjao i unapređivao svoje modele, mada su u suštini uvek putnicima donosili slično iskustvo.

Tako su rađeni i razni testovi, a mi smo pronašli jedan video snimak iz 1993. godine.

Za vreme u kome je napravljen, IK-201L bio je zaista vizuelno izgledao drugačije i najavio neku "novu eru" koja je trajala sve do pojave niskopodnih autobusa. Unutra su i dalje bila drvena sedišta, klasično osvetljenje umesto neonskog svetla, nije bilo mnogo finih i plastičnih detalja, ali je prednji deo i velika "šoferka" izgledao impozantno.

A kako se ovaj bus pokazao na drumu demonstrirao je jedan vešt vozač gradskog prevoza. Pretpostavljamo da je u pitanju radnik GSP-a ili Laste, budući da je glavni gradski prevoznik imao vešte vozače koji su se dobro snalazili s ovim grdosijama bez mnogo elektronike.

On je lagodno okrećući volan neustrašivo uletao u krivine i pokazao šta zna, dok su dva putnika iznutra posmatrala njegovo umeće. Nisu ni trepnuli dok se autobus naginjao levo i desno, gotovo dodirujući asfalt limarijom.

(Telegraf.rs)

Video: Vozači se "hirurški precizno" provlače kroz traku: Da li je ovo najuže autobusko skretanje u gradu?

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Ratnik

    31. oktobar 2024 | 12:49

    To je bio Mirko Alvirovic za volanom

  • Eho

    31. oktobar 2024 | 12:33

    Tako voze iskusni vozači koji su vozili reli trke,ko ima slabo srce neka ide pešice.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA