Bogu hvala, pa se neko setio da napravi objektivan komentar na novu AS. Bio sam korisnik na istoj, ko se tamo ne snadje, izgubice se i u telefonskoj govornici. Potpuno se slazem sa jednim komentarom vezanim za odrzavanje i ciscenje svakog coska AS. To mora, bez obzira na frekvenciju putnika, da bude "olizano" u svakom trenutku nema izgovora po tom pitanju. A sto se tice ljubaznih salterskih radnica, one nisu legenda o kojoj se prica, a da ih niko nije video, one postoje, i to na toj AS. Beograde, sa zadovoljstvom je koristio!
Nadam se da nisam pogrešno razumeo jer, shvatio sam da kod Autokomande, verovatno gde i sada pristaju neki medjugradski autobusi, uz autoput, treba da se napravi, nadam se veći, uredjeniji i organizovanji, terminal za medjugradske autobuse. Samo,... trenutno; veza sa AK ka gradu nije bas sjajna. Bio sam u bg posle premestanja stare AS na NBG. Nazalost, pri odlasku iz bg, nije mi bilo sve jedno. Sisao sam posle Fransa, posle kruznog toka, posle autoputa. Prilicno je daleko a nisam siguran da li ima trotoar do "dole", do autoputa.
Vratio se busom do Fransa i... bila je avantura dok sam stigao i prešao preko autoputa.
Ko god da je nadležan, trebalo bi da ima u vidu da u bg ljudi, pogotovu stariji, ne dolaze često, da ne poznaju "put". Tako da, predložio bih da se u tom delu postave putokazi
Na početku smo svi bili zbunjeni, ali pogrešili smo. Iz svakog dela grada, može lako i brzo da se stigne do nove stanice. A, da je čisto, pa i nije ( pogledajte malo bolje), da se toalet, sa bočnog ulaza u stanicu besplatan, takođe nije tačno, plaća se ( a, u kabinama haos.....). Kontejneri, na izlazu iz stanice prepuni, sramota, šta će da pomisli neko, ko prvi put dolazi u Beograd?
Ako imate online kartu nije potrebno kupovati peronsku jer je ona plaćena pri online kupovini. Samo je potrebno skenirati QR kod i otštampati kartu koja vam onda služi za ulazak na peron.
Nesa
Bogu hvala, pa se neko setio da napravi objektivan komentar na novu AS. Bio sam korisnik na istoj, ko se tamo ne snadje, izgubice se i u telefonskoj govornici. Potpuno se slazem sa jednim komentarom vezanim za odrzavanje i ciscenje svakog coska AS. To mora, bez obzira na frekvenciju putnika, da bude "olizano" u svakom trenutku nema izgovora po tom pitanju. A sto se tice ljubaznih salterskih radnica, one nisu legenda o kojoj se prica, a da ih niko nije video, one postoje, i to na toj AS. Beograde, sa zadovoljstvom je koristio!
Podelite komentar
Nenad
Novi beograd je grad za sebe i on treba da ima svoju stanicu...A stari deo grada takodje svoju
Podelite komentar
Paja
@Nenad
Nadam se da nisam pogrešno razumeo jer, shvatio sam da kod Autokomande, verovatno gde i sada pristaju neki medjugradski autobusi, uz autoput, treba da se napravi, nadam se veći, uredjeniji i organizovanji, terminal za medjugradske autobuse. Samo,... trenutno; veza sa AK ka gradu nije bas sjajna. Bio sam u bg posle premestanja stare AS na NBG. Nazalost, pri odlasku iz bg, nije mi bilo sve jedno. Sisao sam posle Fransa, posle kruznog toka, posle autoputa. Prilicno je daleko a nisam siguran da li ima trotoar do "dole", do autoputa. Vratio se busom do Fransa i... bila je avantura dok sam stigao i prešao preko autoputa. Ko god da je nadležan, trebalo bi da ima u vidu da u bg ljudi, pogotovu stariji, ne dolaze često, da ne poznaju "put". Tako da, predložio bih da se u tom delu postave putokazi
Podelite komentar
Goran Stević
Na početku smo svi bili zbunjeni, ali pogrešili smo. Iz svakog dela grada, može lako i brzo da se stigne do nove stanice. A, da je čisto, pa i nije ( pogledajte malo bolje), da se toalet, sa bočnog ulaza u stanicu besplatan, takođe nije tačno, plaća se ( a, u kabinama haos.....). Kontejneri, na izlazu iz stanice prepuni, sramota, šta će da pomisli neko, ko prvi put dolazi u Beograd?
Podelite komentar
Ava
Ako imate online kartu nije potrebno kupovati peronsku jer je ona plaćena pri online kupovini. Samo je potrebno skenirati QR kod i otštampati kartu koja vam onda služi za ulazak na peron.
Podelite komentar
Nn
Ne postoji ljubazna salterska radnica!
Podelite komentar