Milion i po puta zazvonio je ovaj beogradski telefon za godinu i po dana

 
M. B.
M. B.
 
 
Čitanje: oko 1 min.
  • 2

Božović:Građani prijavili probleme na 11-0-11 više od milion i po puta

Sekretarka Sekretarijata za inspekciju, nadzor i komunikaciju Sonja Božović izjavila je danas da su za nešto više od godinu i po dana od kada je otvorena jedinstvena telefonska linija Servisnog centra grada Beograda, sugrađani broj 11-0-11 pozvali više od milion i po puta i poslali više od 60.000 mejlova.

"Radi se 24 sata, svaki dan u nedelji, bez obzira da li su praznici ili vikendi. Zahvaljujući Servisnom centru, sve prijave dolaze na jedan broj telefona čime smo građanima omogućili brzu i efikasnu komunikaciju i ukinuli raniju lošu praksu traženja telefona nadležne službe i prebacivanja s jedne na drugu", rekla je Božović Tanjugu.

Ona je rekla da je dovoljno da građani pozovu 11-0-11, izaberu oblast u kojoj im treba pomoć i da sačekaju da se operater javi.

"Kada službenik zabeleži problem, ima rok od 72 sata da javi sugrađaninu kako će i kada njegova situacija biti rešena", rekla je Božović.

Ona je napomenula da se građani najviše žale na probleme unutar zgrada, poput pucanja cevi, pokvarenog lifta, ali i na nepropisno parkiranje i buku, rekla je Božović.

"Servisni centar otvoren je u martu 2023.godine, na inicijativu gradonačelnika Beograda Aleksandra Šapića, kako bi komunikacija sa građanima i rešavanje problema bili što efikasniji. Osim problema građani mogu da daju svoje predloge i sugestije u cilju još boljeg funkcionisanja grada", rekla je Božović.

Ona je precizirala da se sve usluge preduzeća "Javno osvetljenje", "Parking servis", "Beograd put", "Naplata prevozne usluge", "Infostan tehnologije", "Zelenilo", "Gradska čistoća", "Beogradske elektrane", "Gradsko stambeno", "Beogradski vodovod i kanalizacija", kao i Sekretarijata za inspekciju, nadzor i komunikaciju i druge nalaze na jednom broju telefona.

(Telegraf.rs/Tanjug)

Video: Samsung Galaxy Z Fold6 recenzija

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Boki

    27. septembar 2024 | 13:22

    Bravo!Pre 10 dana sam prijavio da mi curi u prizemlju zgrade cev za toplu vodu od 5/4 i da treba zameniti 50 cm. cevi i do danas 27 sept. nisu došli.

  • I am Dejan

    27. septembar 2024 | 13:07

    U redu je da bude toliko poziva. Problem je što je samo 1% rešeno...

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA