Šapić: Vozila javnog prevoza češće proveravati na tehničkom pregledu

M. B.
M. B.  

Komentari

  • Даросава

    29. avgust 2024 | 15:27

    Радио сам у ГРАС-у Сарајеву на одржавању аутобуса. У гаражи постојало више служби на одржавању и то : Дневни преглед возила, Седмодневни преглед, Сервисни преглед, Редовни ремонт, Ванредни ремонт и Служба јутарњег развоја и пријем возила после завршетка радног времена. Па зар је потребан још некакав ванредни технички преглед? У тим службама требало би да раде мајстори свих профила од ауто електричара, бравара, механичара, пластичара, столара, тапетара, гаражни возачи, пробни возачи после извршеног сервисирања, особе на прању и чишћењу возила. Сви они одговарају за техничку исправност возила и подложни су да буду кажњавани или награђивани. Ко стави свој потпис на радном налогу возачу да је возило технички исправно за излазак у саобраћај сноси пуну одговорност за даљње поступке у случају било каквих кварова сем ако нису се десили вишом силом на коју нису могли да утичу.

  • realan

    29. avgust 2024 | 15:08

    Specijalno ces ti da se pobrines

  • Gorčivoje

    29. avgust 2024 | 14:09

    Treba tehnički pregled i servis i ljudi koji voze i brinu o ispravnosti vozila,posebno treba servisirati sve koji rukovode ili su politički angazovani za ovu oblast.

  • ...

    29. avgust 2024 | 14:06

    Cesce ih cistite i popravljajte klime,eto sta ljudi traze.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA