Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Даросава
Радио сам у ГРАС-у Сарајеву на одржавању аутобуса. У гаражи постојало више служби на одржавању и то : Дневни преглед возила, Седмодневни преглед, Сервисни преглед, Редовни ремонт, Ванредни ремонт и Служба јутарњег развоја и пријем возила после завршетка радног времена. Па зар је потребан још некакав ванредни технички преглед? У тим службама требало би да раде мајстори свих профила од ауто електричара, бравара, механичара, пластичара, столара, тапетара, гаражни возачи, пробни возачи после извршеног сервисирања, особе на прању и чишћењу возила. Сви они одговарају за техничку исправност возила и подложни су да буду кажњавани или награђивани. Ко стави свој потпис на радном налогу возачу да је возило технички исправно за излазак у саобраћај сноси пуну одговорност за даљње поступке у случају било каквих кварова сем ако нису се десили вишом силом на коју нису могли да утичу.
realan
Specijalno ces ti da se pobrines
Gorčivoje
Treba tehnički pregled i servis i ljudi koji voze i brinu o ispravnosti vozila,posebno treba servisirati sve koji rukovode ili su politički angazovani za ovu oblast.