Šapić: Vozila javnog prevoza češće proveravati na tehničkom pregledu

M. B.
M. B.  

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Даросава
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Даросава

    29. avgust 2024 | 15:27

    Радио сам у ГРАС-у Сарајеву на одржавању аутобуса. У гаражи постојало више служби на одржавању и то : Дневни преглед возила, Седмодневни преглед, Сервисни преглед, Редовни ремонт, Ванредни ремонт и Служба јутарњег развоја и пријем возила после завршетка радног времена. Па зар је потребан још некакав ванредни технички преглед? У тим службама требало би да раде мајстори свих профила од ауто електричара, бравара, механичара, пластичара, столара, тапетара, гаражни возачи, пробни возачи после извршеног сервисирања, особе на прању и чишћењу возила. Сви они одговарају за техничку исправност возила и подложни су да буду кажњавани или награђивани. Ко стави свој потпис на радном налогу возачу да је возило технички исправно за излазак у саобраћај сноси пуну одговорност за даљње поступке у случају било каквих кварова сем ако нису се десили вишом силом на коју нису могли да утичу.

  • realan

    29. avgust 2024 | 15:08

    Specijalno ces ti da se pobrines

  • Gorčivoje

    29. avgust 2024 | 14:09

    Treba tehnički pregled i servis i ljudi koji voze i brinu o ispravnosti vozila,posebno treba servisirati sve koji rukovode ili su politički angazovani za ovu oblast.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA