Šapić: Vozila javnog prevoza češće proveravati na tehničkom pregledu
Gradonačelnik Beograda Aleksandar Šapić izjavio je danas da bi vozila javnog prevoza trebalo češće da se proveravaju na vanrednom tehničkom pregledu.
"Mi ćemo napraviti zahtev koji ćemo uputiti saobraćajnoj policiji da kada god se desi bilo šta, da mi mislimo da treba da rade vanredni tehnički pregled", naveo je on i dodao da što se njega tiče, neka im svakih 15 dana rade tehnički pregled.
Što se grada Beograd tiče, kako je rekao, oni bi najviše voleli da ne postoji ni jedan incident.
"Mi bismo najviše voleli da na 40 stepeni nijednom vozaču ne pozli, da nema nikakvih problema u saobraćaju, kao i da nikada ne strada nijedno dete. Pa to bi svaki normalan čovek najviše voleo", istakao je on.
Šapić je rekao da će, kada je reč o kašnjenju autobuske linije 56, to proveriti i dodao da to ne sme da se dešava, kao i da Sekretarijat za saobraćaj preuzima odgovornost za takve stvari.
(Telegraf.rs/Tanjug)
Video: "Počelo je da dimi i otvorla su se vrata, umalo se nismo pogušili": Drama u tunelu na liniji 95
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
realan
Specijalno ces ti da se pobrines
Podelite komentar
Gorčivoje
Treba tehnički pregled i servis i ljudi koji voze i brinu o ispravnosti vozila,posebno treba servisirati sve koji rukovode ili su politički angazovani za ovu oblast.
Podelite komentar
Даросава
Радио сам у ГРАС-у Сарајеву на одржавању аутобуса. У гаражи постојало више служби на одржавању и то : Дневни преглед возила, Седмодневни преглед, Сервисни преглед, Редовни ремонт, Ванредни ремонт и Служба јутарњег развоја и пријем возила после завршетка радног времена. Па зар је потребан још некакав ванредни технички преглед? У тим службама требало би да раде мајстори свих профила од ауто електричара, бравара, механичара, пластичара, столара, тапетара, гаражни возачи, пробни возачи после извршеног сервисирања, особе на прању и чишћењу возила. Сви они одговарају за техничку исправност возила и подложни су да буду кажњавани или награђивани. Ко стави свој потпис на радном налогу возачу да је возило технички исправно за излазак у саобраћај сноси пуну одговорност за даљње поступке у случају било каквих кварова сем ако нису се десили вишом силом на коју нису могли да утичу.
Podelite komentar