Kliknuli smo jedno dugme u aplikaciji "Beograd plus" i napisali primedbu: Iznenadio nas je odgovor
Često se mogu čuti komentari da u gradskom prevozu nešto nije u redu - da li ne radi klima, vozač je preskočio stanicu, zatekli ste nered, polazak je izostao... Gradska inspekcija kontroliše sve ove stvari, ali i vi možete da budete "inspektor".
Aplikacija "Beograd plus" nudi jednostavnu mogućnost za prijavu problema.
Potrebno je da kliknete na znak sa foto aparatom u gornjem desnom uglu i pojaviće vam se formular za prijavu.
Možete da prijavite problem u radu aplikacije, vozila, vozača, reklamaciju JKP "Naplata prevozne usluge", problem u radu glasovne najave, pad aplikacije ili neprikazivanje vozila u aplikaciji, a možete ostaviti i sugestiju.
Možete jednostavno ostaviti i žalbu.
Uz vaš dopis možete priložiti i fotografiju.
Da li uopšte neko čita ove prijave?
Mi smo, na primer, prijavili da je potrebno zameniti stajališnu tablu na okretnici busa 73 u Batajnici.
Dobili smo odgovor da je "CASE ID: (broj prijave) prihvaćen u rad od strane korisnika (Ime i prezime osobe koja je preuzela zadatak).
Dakle, neko je imenom i prezimenom stao iza naše primedbe, što nas je iznenadilo.
Uskoro nam je stigao i odgovor referenta:
"Poštovani, Zahvaljujemo na Vašoj prijavi. Želimo da Vas obavestimo da će Vaš slučaj biti prosleđen odgovarajućem timu radi dalje analize i rešavanja."
(Telegraf.rs)
Video: Ovako se koristi aplikacija "Beograd plus"
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Zoro
Dobro je to ako zaista funkcioniše.
Podelite komentar
Rale
To je sistemski odgovor da pomislite da nešto funkcioniše. Jel prijavio neko onog mamlaza što je 17. lupao semafore i izbacio putnike?
Podelite komentar
Koča
"bude prosleđeno" i da ne pišem šta bude od toga
Podelite komentar