Na početku Brankovog mosta u toku veliki radovi: Ovo će biti ogromna izmena u saobraćaju Beograda
Osnovna funkcija ovog kružnog toka neće biti samo rasterećenje komplikovane raskrsnice u sadašnjem trenutku, već i prilika da se u punom profilu on poveže i sa Bulevarom Vladimira Popovića
Veliki radovi izvode se kod Ušća, na raskrsnici Bulevara Mihajla Pupina i Bulevara Nikole Tesle. Iako saobraćaj nije obustavljen, potrebno je malo strpljenja tokom vožnje, a tamo gde je bio kolovoz može se videti ogromno brdo zemlje, iskopane rupe, pa i neki podzemni objekti za koje mnogi nisu ni znali da postoje. Ono što se ovde radi samo je deo velikog projekta izgradnje kružnih tokova na pristupu s novobeogradske strane.
Radovi su počeli početkom avgusta, a trebalo bi da traju do početka septembra. Ovde će biti prvi od tri kružna toka u sistemu ulica Ušće, Bulevar Nikole Tesle i Bulevar Mihajla Pupina. Prečnih ove velike kružne raskrsnice biće čak 70 metara.
Osnovna funkcija ovog kružnog toka neće biti samo rasterećenje komplikovane raskrsnice u sadašnjem trenutku, već i prilika da se u punom profilu on poveže i sa Bulevarom Vladimira Popovića, čime će se dobiti i veza s budućim novim tramvajskim mostom.
Za sada, ova veza biće obična ulica, ali će do Starog sajmišta sada moći da se dolazi lako iz sva preostala tri pravca.
Preporučeno kretanje vozila tokom radova
Tokom trajanja radova na izgradnji kružnog toka na raskrsnici Bulevara Nikole Tesle i Bulevara Mihajla Pupina, u periodu do 1. septembra 2024. godine, Sekretarijat za saobraćaj preporučuje vozačima koji dolaze Bulevarom Nikole Tesle iz smera Zemuna, da se kreću sledećom trasom:
Bulevar Nikole Tesle – Ulica Trešnjinog cveta – Bulevar Mihajla Pupina i dalje Brankovim mostom ka centru grada. Ova preporuka važi i za kretanje u suprotnom smeru.
(Telegraf.rs)
Video: Nikolić: "Troje povređenih i dalje u teškom stanju, dvoje trenutno svesni"
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Komsija
Dve najveće muke prosečnog vozaca...plivajući zamajac i kružni tok...ovo prvo svima skupo a ovo drugo veliki bauk...vise od pola vozaca nema pojma kako se pravilno vozi kružnim tokom...bice igranke kad prorade...
Podelite komentar
AV
Tako to ide u srbije.... raspišeš konkurs za sinhronizaciju semafora, neku pobedi, uzme debeeele novce, a ondaK se semafori proglase neadekvatnim za regulisanje saobraćaja, pa neko nov pobedi gradi kružne tokove, oni su bolji tamo gde vozači znaju da ih koriste, naučiće i ovde za jedno 20-30- 50 godina i par hiljada udesa.... Jedna je srbija, jedinstvena nasvijet...!
Podelite komentar
Mihajlo
svagde u svetu je prvi put uradjen kruzni tok, ali tamo su vozaci normalni i ne nose sekire sipke pistolje itd nego postuju jedni druge. To je ono sto nama nedostaje.Nama nista ne valja.Kruzni tok je odlicno resenje, samo ako smo normalni, a ovako tugo moja nema spasa..
Podelite komentar