Nove linije preko Pupinovog mosta: Direktna veza Zemuna sa još 3 naselja preko Dunava, otkrivamo i kada
Dve linije su nove, a jedna produžena
Uz autobusku liniju 85, preko Pupinovog mosta u planu je uvođenje još tri autobuske linije, čime bi se kompletna banatska strana Beograda povezala sa Bačkom ulicom u Zemunu.
Linija 85 već duže vreme je preopterećena, a kritična tačka je upravo Pupinov most, pa će uvođenje novih linija zasigurno da olakša putovanje između Zemuna i Borče, Padinske Skele, Ovče i Bare Reve.
Prema Konkursnoj dokumentaciji za javno-privatno partnerstvo u planu je uvođenje dve potpuno nove linije, dok bi linija 105L bila produžena.
Linija 103: Padinska skela - Zemun
Autobusi bi od Padinske skele vozili Zrenjaninskim putem i potom bi se uključili na put koji vodi ka pupinovom mostu. Prolazili bi kroz Banatsku ulicu i okretali bi se u Bačkoj.
Na ovoj liniji dugoj ukupno 14,6 kilometara saobraćala bi dva solo autobusa.
Linija 112: Reva (Duboka bara) - Zemun
Ova linija povezala bi najveći deo naselja na levoj obali Dunava sa Zemunom. Početna stanica bila bi kod Reve, gde se okreće i autobus 108, potom bi Pančevačkim putem autobusi vozili do Krnjače, nastavili Zrenjaninskim putem pored Borče (kao 101) i uključili se na put ka Pupinovom mostu.
Planirana su četiri solo vozila za trasu dugu 25,8 kilometara.
Linija 105L: Ovča - Zemun
Postojeća lokalna linija Ovča - Borča produžila bi se do Zemuna.
Iz Ovče bi autobusi Ovčanskim putem došli do Borče, prošli kroz naselje trasama linija 95 i 96, a potom nastavili Zrenjaninskim putem zajedno sa linijom 112.
Linija bi bila duga 22 i po kilometara i na njoj bi radilo šest solo autobusa.
Iako su ovo linije navedene u konkursnoj dokumentaciji, u praksi su moguće i neke izmene shodno potrebama putnika.
Rok za uvođenje 15. septembar
Na naša pitanja Sekretarijatu za javni prevoz kada će ove linije biti uvedene dobili smo sledeći odgovor:
"Prema ugovoru o javno-privatnom partnerstvu za poveravanje obavljanja komunalne delatnosti javnog autobusnog prevoza putnika (potez 700 i 100), početak rada prevoznika na linijama poteza 100 je najkasnije do 15. 9. 2024. godine".
Ipak, uprkos novoj mreži linija koje povezuju Zemun i severnu Palilulu, nije u planu ukidanje postojeće linije 85 (Banovo brdo - Zemun - Borča) niti njeno skraćivanje.
"Za liniju 85, nisu planirane nikakve izmene na trasi", istakli su u sekretarijatu.
(Telegraf.rs)
Video: Od prevoznog sredstva koje staje u ranac do grdosije od 220 tona: Ovako se sve prevoze Beograđani
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Dule
Što se tiče linije 103 i ima logike i mislim da bi trebalo možda ubaciti još jedno vozilo. Linija 112 vise logike ima da ide do Borče nego do Zemuna, ali opet i ona dođe kao alternativa za prelazak mosta i to treba iskoristiti. Što se tiče linije 105L to je čisto tenderska linija da privatnici uzmu više para jer ta deonica se prelazi Beo Vozom. Bolje da se ta vozila iskoriste za pojačavanje nekih drugih linija. Treba razmisliti mozda da 606 dobije još jedno vozilo pa da se produži do Busija
Podelite komentar
Miloje
Zašto kupujete ove kante .Iveco ili MAN su tehnički daleko ispravniji a samo malo skuplji .Ovi Turski su posle tri godine katastrofa .Pišem iz iskustva .
Podelite komentar
Нена
Лепо, честитке и грађанима и онима који су то омогућили.Ми из Лештана,Винче и Болеча годинама молимо да добијемо линију до Икее и тржног центра и Лидла ....можда ће се неко смиловати и нама...
Podelite komentar