Problem je u DPF-u, mora da se nosi u servis na totalno čišćenje. U Srbiju stižu polovnjaci iz Francuske, Italije i Nemačke koji su prešli ogromne kilometraže i njihovi DPF su katastrofalno zapušeni.
Ja ne mogu da verujem koliko puta sam video da francuski proizvodjac gori. Ne znam u cemu je problem i ne ispratim mozda svaku vest kad se zapali auto ali u vise od 90% slucajeva kad pogledam neki Francuz je u pitanju. Za ovo bi rekao da je neki Pežo. E sad da li je problem u slabom odrzavanju od strane nasih ljudi ili je to generalno problem kod njihovih automobila ne bih znao.
beogradski
Problem je u DPF-u, mora da se nosi u servis na totalno čišćenje. U Srbiju stižu polovnjaci iz Francuske, Italije i Nemačke koji su prešli ogromne kilometraže i njihovi DPF su katastrofalno zapušeni.
Podelite komentar
Leri
Ja ne mogu da verujem koliko puta sam video da francuski proizvodjac gori. Ne znam u cemu je problem i ne ispratim mozda svaku vest kad se zapali auto ali u vise od 90% slucajeva kad pogledam neki Francuz je u pitanju. Za ovo bi rekao da je neki Pežo. E sad da li je problem u slabom odrzavanju od strane nasih ljudi ili je to generalno problem kod njihovih automobila ne bih znao.
Podelite komentar