Koji užas na plus 39: Momku se zapalio auto tokom vožnje na Novom Beogradu, komšije odmah priskočile
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
beogradski
Problem je u DPF-u, mora da se nosi u servis na totalno čišćenje. U Srbiju stižu polovnjaci iz Francuske, Italije i Nemačke koji su prešli ogromne kilometraže i njihovi DPF su katastrofalno zapušeni.
Leri
Ja ne mogu da verujem koliko puta sam video da francuski proizvodjac gori. Ne znam u cemu je problem i ne ispratim mozda svaku vest kad se zapali auto ali u vise od 90% slucajeva kad pogledam neki Francuz je u pitanju. Za ovo bi rekao da je neki Pežo. E sad da li je problem u slabom odrzavanju od strane nasih ljudi ili je to generalno problem kod njihovih automobila ne bih znao.