≫
Vozač koji je oborio majku sa detetom na pešačkom prelazu na Vračaru bio drogiran
≫
Policija do kraja nedelje, u okviru akcije koja se istovremeno sprovodi u 31 evropskoj zemlji članicama organizacije "Roadpol", kontroliše vožnju pod dejstvom alkohola i psihoaktivnih supstanci
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Aleksandar
Bitno da je MUP objavio da su napiasli 13 kazni za trotinete dok se polovina vozaca automobila vozi pijano i drogirano. Zasto MUP ne objavi slike sa biciklisticke staze kod recne policije vikendom da narod vidi najprometniji put za automobilu u Beogradu ili slike invslida koji se voze ulicom jer su gospoda iz uprave saobracajne policije trotoare dodelili automobilima. Zasto ne polazu u kakvom su stanju ulice i kako su nam osvetljeni i ofarbani pesacki prelazi ili dvosmerne ulice koje nisu prohodne ni u jednom smeru od parkiranih automobila. Mozda da nam pokazu kakav parking imaju isped uprave i na koliko hektara. Mozda bi trebalo objaviti i podatak da je u srbiji 2x veci rizik od stradanja u saobracaju u odnosu na EU? Mozda i malo novinarskog istrazivanja pa da se vidi zasto se samo u Srbiji destimulise upotreba bicikli i trotineta?