≫ 

Koliko mostova nedostaje Beogradu i da li je izgradnja novih rešenje za saobraćajne gužve?

 ≫ 

Oni koji su stalno za volanom nemaju dilemu gde je najgušći saobraćaj

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Koliko godina već razmišljate
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • 😡

    04. jun 2024 | 14:21

    Nedostaju nama parkinzi,sire ulice (ne ulaze se u infrastrukturu-osim po centru) nedostaje strucni kadar u svim sferama,pogotovu u zdravstvu. Nedostaje nama kulture,vaspitanja,novca shodno radu...ali zato imamo uhlebljenih u drž.sluzbama NA PRETEK

  • Koliko godina već razmišljate

    04. jun 2024 | 12:34

    Ono što je za razmišljanje jeste da li treba veći broj mostova ili treba koristiti reku za neki vid prevoza, a možda će i metro u nekom trenutku rasteretiti te mostove - navodi stručnjak za bezbednost saobraćaja Milan Božović A do kada ćete da razmišljate? Kakvi ste vi stručnjaci kad pričate o "nekom vidu prevoza" na reci? Ko će to da koristi, prvo sporo je, drugo treba se spustiti na reku, znači to traje 3 puta više vremena. To bi bilo dobro samo u turističke svrhe i nije rentabilno. Uostalom šta pametovati, Budimpešta je lep primer. Dosta mostova i nema gužve, a Dunav uži od Save ovde i opet ne koriste rečni prevoz.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA