Bezbednost na putu: Kako aplikacije transformišu gradsku mobilnost uz pomoć tehnologije u Srbiji

A. V.
A. V.    
Čitanje: oko 2 min.
  • 1

S jedne strane, to pruža udobnije iskustvo korisnicima jer mogu videti sve informacije o naručenom automobilu u aplikaciji. S druge strane, putnici kao i vozači osećaju se sigurnije tokom vožnje jer mnoge moderne aplikacije imaju funkcije za bezbednost koje ciljaju da pruže hitnu pomoć i smanje rizik od nesreća.

Yandex Go je dobar primer kompanije koja menja industriju na bolje uz pomoć tehnologije. Posvećeni obezbeđivanju bezbednosti kako vozača tako i putnika, predstavnici kompanije su podelili kako obezbeđuju sigurnost tokom vožnji.

-U Yandex Go-u, bezbednost nam je glavni prioritet. Neprestano se trudimo da implementiramo funkcije koje ne samo da poboljšavaju korisničko iskustvo već i prioritizuju bezbednost. Kako nemamo sopstvene vozače, već sarađujemo sa pouzdanim lokalnim taksi kompanijama kao našim partnerima, oni su odgovorni za proveru vozačkih dokumenata i dozvola za taksi. Ipak, radi pružanja dodatne sigurnosti, implementirali smo proveru fotografija i redovne provere dokumenata. To nam pomaže da budemo sigurni da narudžbine preuzima ista osoba koja se registrovala u aplikaciji. Verujemo u važnost uspostavljanja poverenja između putnika i vozača. Verifikujući vozače i njihova vozila zajedno sa našim partnerima, obezbeđujemo sigurnije iskustvo za sve na putu - ističu u kancelariji za medije Yandex Go-a.

Još jedan dobar primer korišćenja tehnologije je funkcija koja prati vreme vozača provedeno u vožnji. Usluga preporučuje vozačima da odmore ukoliko previše vremena provode za volanom, nakon određenog limita vozač ne može preuzeti nove narudžbine osim ako ne odmori. Ova funkcija pomaže u smanjenju rizika od nesreća izazvanih umorom, obezbeđujući sigurnija putovanja za sve.

Kompanija je takođe implementirala enkripciju brojeva telefona putnika i vozača tokom poziva. Mogu se lako kontaktirati da bi razgovarali o detaljima, na primer, o mestima za preuzimanje, ali istovremeno njihove lične informacije ostaju zaštićene. Ukoliko putnik nešto zaboravi, postoji opcija da kontaktira vozača putem tima za podršku.

Pre svake vožnje, aplikacija podseća putnike da vežu sigurnosne pojaseve, promovišući bezbedno ponašanje od trenutka kada uđu u vozilo. Dodatno, ako korisnici budu prijavljeni za neplaćanje ili ako vozači prime pritužbe na svoju vožnju, kompanija preduzima odgovarajuće akcije, uključujući povratnu informaciju putnicima ili pružanje povratne informacije vozačima radi poboljšanja njihovog stila vožnje.

-Naše sigurnosne obaveštenja i preporuke za vožnju osmišljeni su kako bi promovisali odgovorno ponašanje kako kod putnika tako i kod vozača. Podsećajući putnike da vežu sigurnosne pojaseve i brzo rešavajući pritužbe, stvaramo sigurnije okruženje za sve koji koriste našu platformu - objašnjava kancelarija za medije Yandex Go-a.

U slučaju hitnosti, putnici mogu podeliti svoju vožnju sa voljenima putem centra za bezbednost. Pored toga, tim podrške Yandex Go-a je dostupan da pomogne putnicima, a hitne službe mogu biti kontaktirane direktno putem aplikacije, obezbeđujući brzu reakciju u kritičnim situacijama.

-Koristeći tehnologiju i implementirajući inovativne funkcije, posvećeni smo pružanju sigurnog i pouzdanog iskustva prevoza za sve naše korisnike u Srbiji - kaže kancelarija za medije Yandex Go-a.

(Telegraf.rs/PR)

Video: Gori automobil u blizini Slavonskog Broda: Vatra "progutala" vozilo

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Max

    14. maj 2024 | 19:38

    Moz' misliti vi bezbedni. Kakvi ljudi i kakvi automobili rade za vas. Dal ima neki belac bez krivicnog dosijea?

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA