Korisnici prezadovoljni uslugama "Gradskog stambenog"
Aktivno se radilo na racionalizaciji poslovanja i reorganizaciji preduzeća. Od svojih saradnika Jakšić je zahtevao apsolutnu dostupnost građanima Beograda, te je za početak radno vreme sa strankama produženo sa 3 puta nedeljno na po dva sata na dostupnost u punom radnom vremenu, svakog radnog dana.
Formirano je mnogo viber grupa koje su olakšale deljenje informacija sa stanarima i korisnicima a novost je i da su za mnoge radove Beograđani osim informacija počeli da dobijaju i fotografije koje dokazuju da su radovi zvršeni.
Osmišljen je i poseban portal koji služi za komunikaciju nadzornih organa iz ovog javnog preduzeća sa spoljnim saradnicima i izvođačima radova, kako bi sve aktivnosti na terenu mogle lakše da se prate, te da se, ukoliko se za tim ukaže potreba, odmah izvrše potrebne korekcije.
Skraćeni su rokovi izlaska ekipa na teren, značajno pooštrena kontrola na samom terenu a raskinuti su i ugovori sa spoljnim saradnicima koji nisu mogli da ispoštuju zahteve rukovodstva koje je tražilo oštre sankcije za one koji ne ispunjavaju svoje obaveze na štetu Beograđana.
Sada se redovno u direkciji preduzeća organizuju sastanci upravnika sa predstavnicima rukovodstva, na kojima se upravnici upoznaju sa novinama u poslovanju, ali se i razgovara o postignutom i poboljšava onaj segment poslovanja za koji se utvrdi da može biti bolji. Svakodnevni obilasci zgrada i prisustvo na sednicama stambenih zajednica sada su ustaljena praksa koju su stanari sa oduševljenjem dočekali, kao i velike tribine na kojima se stanari više zgrada pozivaju kako bi u razgovoru sa predstavnicima rukovodstva preduzeća izneli svoja zapažanja, pohvale, kritike, predloge i sugestije.
Sve ovo rezultiralo je značajnim povećanjem zadovoljstva stanara i upravnika, te tako sada postoji rekordno interesovanje za ulazak u sistem održavanja JP "Gradsko stambeno" koje je najveće u poslednjih 20 godina.
Sve dodatne infromacije svi zainteresovani mogu dobiti dolaskom u direkciju ili bilo koju radnu jedinicu preduzeća, slanjem imejla na jpgs@stambeno.com ili kontaktiranjem Pozivnog centra grada Beograda na broj 11 0 11.
(Telegraf.rs/PR)
Video: Koncert Marije Šerifović uvodi Beograđane u Novu godinu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.