Beograđanka uvredila Amru, pa je dobila lekciju o toleranciji: "A ko je vas naterao da stavite šal oko vrata"
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
M.K.
Tema širokog spektra, ne znam odakle da pocnem ta starija zena nije znala da joj se adekvatno obrati kao prvo ....Vidim stavlja akcenat na školovanje dakle hidzab je simbol slobode kako ona kaze kako to izgleda u zemljama gde je hidzab obaveza, kako se definiše "sloboda " ? Žena ne može da obavlja funkciju sudije u islamu ona ne može biti predsednica , generalno visoke pozicije i zašto je to tako ? Zato što tamo dominira muški svet a oni se pozivaju na koran..Ali zato u Evropi( I Srbija je u istoj) vazi credo symbol slobode ...cudna logika Marama se politički koristi i Instrumentalizira a još gore je kad su zenska maloletna deca u pitanju to definitvno kritikujem i osudjujem.I za one koje misle da marama tj. šal što zene stavljaju na glavu kad ulazu u crkvu je jedno te isto nemaju pojma.Hidzab je politicki statement koji odredjuje nacin zivota.
Tanja
Nekada su nase Muslimanke nosile dimije i podvezane marame. Volela sam tu nosnju iako sam pravoslavne vere, gledala sam sa odusevljenjem. Pogledajte stare ne tako davne slike i nase stare ne tako davne filmove. Odjednom se posle rata ,pojavise neki drugi ljudi i donesose neki drugaciji vid odevanja, pa nase iste Muslimanke poskidase svoju tradiciju, i prihvatise nesto sto veze nema sa njihovim obicajima, te se izuvijase sa silnim krpama sa svih strana, da im se samo lice vidi.
Vu
Živeo sa na teritoriji gde je bio unprofor. Radio sa oficirima iz Pakistana i još par muslimanskih zemalja. Svaki od njih kada je bio sam kod mene kući pio je rakiju i pivo, a od njig 15 samo dvojica nisu jeli pršutu. Kada sam napuštao posao napravio sam oproštajni ručak i pozvao sve njih. Naravno jagnjetina je bila na meniju. Od njih 15 niti jedan nije hteo da jede meso. Razlog je taj što ne znaju da li je jagnje pri klanju bilo okrenuto prema Meki. To pokazuje koliko se vera zasniva na strahu. Kad je sam jede pršute, a kad je u društvu ne jede jagnjetinu.