"Vežbam da l' sam u demenciju": Urnebesni odgovori Beograđana na zadatak sa razlomcima iz 4. razreda osnovne
≫
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Miki
1, prvo se množi pa deli
Драгољуб
Толико приче ни око шта. Ко год је ишао у оснивну школу првих 4 разреда уме да израчуна и зна да је резултат овог задатка =4=!! Све остсло је потпуна глупост и шкрабање и трљање језика о зубе!
Kizafranshiza
Zanimljivo je da veliki broj svršenih srednjoškolaca nema pojma da sabere ili oduzme dva razlomka. Ovaj zadatak je postavljen sa namerom da se pokaže da ono što je belo ustvari nije belo, nego crno. Rešenje ovog zadatka je 1. U postavci zadatka nije stavljena tačka lza broja 3 tako da izraz 3(8-6) se smatra kao jedan član ovog izraza. Kada se formira dvojni razlomak: 36/3(8-6)/6/1=36/6/6/1=36/36=1