Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Emili
Da li ce se izmestiti i kvantas?
Dragan
Nama ne treba buvljak. Treba nam moderan, klimatizovan trzni centar koji nudi kvalitetne i proverene brendove, ugostiteljske sadrzaje i podzemni parking. Najblizi se nalazi preko puta Ade Ciganzije a do tamo treba promeniti najmanje dve linije prevoza, voziti se i cekati na stanicama najmanje 1 sat u odlasku i isto toliko u povratku. Ovaj buvljak nalazi se izmedju nigde i nikuda. U blizini je veoma malo stambenih objekata. Do njega idu samo 3 linije javnog prevoza. 3A (umesto tramvaja 3), 94 i 42 koje inace veoma retko i nepouzdano saobracaju. Od kada su preusmerili autobus 94 na Varesku ulicu u kojoj je novi buvljak 99% stanovnika Miljakovca je izgubilo jedinu direktnu vezu sa Novim Beogradom. Alternativa je svakodnevno dodatno maltretiranje odnosno presedanje i cekanje na stanicama da dodje drugo vozilo. Postoji veoma malo parking mesta. Autobusi 47, 48, 50, 54 i 59 prolaze prilicno daleko od novog Buvljaka i sigurno nisu resenje za onoga ko namerava tamo da ode ni da se vrati. Stanica Beovoza je udaljena od novog buvljaka priblizno isto koliko i Sava Centar od sadasnjeg buvljaka. Obliznji bulevar Patrijarha Pavla gradi se desetak godina i do sada nije uradjeno ni 10% planiranih radova od Milosevog konaka odnosno Topciderskog parka do bivse fabrike Rekord odnosno Kruznog puta. Guzve u saobracaju su svakodnevne cak i u dane vikenda pa na ovu saobracajnicu ne treba racunati ako posecujete novi buvljak ili se sa njega vracate.
Nikola
Ranije je na stari buvljak svako mogao doći sa nekim prevozom autobusom, tramvajem, minibusom, ovo sada je nemoguće. Potrebne su nove linije, niko neće menjati tri prevoza da kupi farmerke.