GSP kupuje nove tramvaje: Otporni na bujice i vejavice, ni košava ih neće "produvati"
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Рашо
Може ли неко бар да покуша да нам објасни шта је то трамвај отпоран на бујице? Ко је икада у свету тестирао отпорност трамваја на бујицу?
Драгољуб
Ех, ништа без "Шкоде"! И данас нас успешно возе београдским улицама и ако нису испуњавали многе од ових услова. То су ови црвени четвртасти, зглобни зрамваји који још увек чине основ трамвакског саобраћаја у Београду.
ARS
Špance je kupio verovatno čovek koi se nikad nije vozio tramvajem jer da se vozio nikad ne bi kupio špance, totalni promašaj ?