Pustite bre politiku... Inače u Parizu ima mnogo kružnih tokova, ali je frekfencija saobraćaja ujednačena iz skoro svih pravaca, pa nije preteško uključiti se u krug...ali iz Šanzelizea, na Etoal, bogami nije jednostavno, jer vozači u krugu voze jako brzo u nekoliko traka... Ako i udješ na kvarno, ne možeš da se prestrojio i hebaće ti sve po spisku... Ali kad je frekfencija 90 odsto i jednom pravcu u ova smera, bojim se da će oni koji se uključuju zbog trouglova, čekati bogami poduže da se uključe. Uz to, tri trake u kružnom toku, teretnjaci i sl. usporiće saobraćaj i učiniti ga rizičnim, odnosno nebezbednim. Zamislite dva šlepera u dve od tri trake u kružnom toku... Plus prestrojavanje... Što ogroman broj ovde ne zna da uradi, pa seče krug uz unutrašnju ivicu, pa pravi prečicu... Kružni tok je bezbedniji jer nema bočnog ukrštanja i teških sudara...
Mnogo sta ima korisnog u zemljama EU ali tamo ima i reda i kulture .Kruzni tokovi nisu postavljeni u veoma gustom saobracaju vec u blazim protoku ujedno to je jeftinije od semafora a i ne trosi struju.
Taj koji mu je to rekao ili je neznalica ili gleda da opstruise. Kruzni tokovi su funkcionalni samo kad je saobracaj umeren, a kad je gust, stvorice jos vece guzve, jer je ta deonica jako frekventna. Resenje su denivelisane raskrsnice i dodavanje traka. Sekretarijat za saobracaj ocigledno nema znanja za organizaciju saobracaja u milionskom gradu. Dovesto obrazovane strance iz razvijenijih drzava!!!
Miško
Pustite bre politiku... Inače u Parizu ima mnogo kružnih tokova, ali je frekfencija saobraćaja ujednačena iz skoro svih pravaca, pa nije preteško uključiti se u krug...ali iz Šanzelizea, na Etoal, bogami nije jednostavno, jer vozači u krugu voze jako brzo u nekoliko traka... Ako i udješ na kvarno, ne možeš da se prestrojio i hebaće ti sve po spisku... Ali kad je frekfencija 90 odsto i jednom pravcu u ova smera, bojim se da će oni koji se uključuju zbog trouglova, čekati bogami poduže da se uključe. Uz to, tri trake u kružnom toku, teretnjaci i sl. usporiće saobraćaj i učiniti ga rizičnim, odnosno nebezbednim. Zamislite dva šlepera u dve od tri trake u kružnom toku... Plus prestrojavanje... Što ogroman broj ovde ne zna da uradi, pa seče krug uz unutrašnju ivicu, pa pravi prečicu... Kružni tok je bezbedniji jer nema bočnog ukrštanja i teških sudara...
Podelite komentar
Dixi
Mnogo sta ima korisnog u zemljama EU ali tamo ima i reda i kulture .Kruzni tokovi nisu postavljeni u veoma gustom saobracaju vec u blazim protoku ujedno to je jeftinije od semafora a i ne trosi struju.
Podelite komentar
bgd
Taj koji mu je to rekao ili je neznalica ili gleda da opstruise. Kruzni tokovi su funkcionalni samo kad je saobracaj umeren, a kad je gust, stvorice jos vece guzve, jer je ta deonica jako frekventna. Resenje su denivelisane raskrsnice i dodavanje traka. Sekretarijat za saobracaj ocigledno nema znanja za organizaciju saobracaja u milionskom gradu. Dovesto obrazovane strance iz razvijenijih drzava!!!
Podelite komentar
Map
Odlicno, jos kad bi 70% vozaca znalo kako se vozi u kruznom toku
Podelite komentar
Flojd
@Map
Mislim da ti je to mali procenst jer 89 posto ne zna da vozi u opste a kruzni tok teško savladava barem 85 posto svih vozača...
Podelite komentar
...
E ako je Šapić rekao onda tu nema vise sta da se prica
Podelite komentar
nenad
A kad ce to biti? Vreme?
Podelite komentar
Drugi
Dobro ste se setili
Podelite komentar
Eto
@Drugi
Setili se sada jer ga vi neuradište dok ste zgrtali pare u svoje džepove.
Podelite komentar
milijan
Dok dodje Djilas on ce to srediti.Samo strpljenje serpari😂😂😂
Podelite komentar
Елена
@milijan
Шерпар ти тата!
Podelite komentar
...
Otkrio Ameriku
Podelite komentar