Od Kvantaša do Pupinovog mosta bez semafora, samo kružni tokovi: Postoji i plan za Batajnički put
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Miško
Pustite bre politiku... Inače u Parizu ima mnogo kružnih tokova, ali je frekfencija saobraćaja ujednačena iz skoro svih pravaca, pa nije preteško uključiti se u krug...ali iz Šanzelizea, na Etoal, bogami nije jednostavno, jer vozači u krugu voze jako brzo u nekoliko traka... Ako i udješ na kvarno, ne možeš da se prestrojio i hebaće ti sve po spisku... Ali kad je frekfencija 90 odsto i jednom pravcu u ova smera, bojim se da će oni koji se uključuju zbog trouglova, čekati bogami poduže da se uključe. Uz to, tri trake u kružnom toku, teretnjaci i sl. usporiće saobraćaj i učiniti ga rizičnim, odnosno nebezbednim. Zamislite dva šlepera u dve od tri trake u kružnom toku... Plus prestrojavanje... Što ogroman broj ovde ne zna da uradi, pa seče krug uz unutrašnju ivicu, pa pravi prečicu... Kružni tok je bezbedniji jer nema bočnog ukrštanja i teških sudara...
Dixi
Mnogo sta ima korisnog u zemljama EU ali tamo ima i reda i kulture .Kruzni tokovi nisu postavljeni u veoma gustom saobracaju vec u blazim protoku ujedno to je jeftinije od semafora a i ne trosi struju.
bgd
Taj koji mu je to rekao ili je neznalica ili gleda da opstruise. Kruzni tokovi su funkcionalni samo kad je saobracaj umeren, a kad je gust, stvorice jos vece guzve, jer je ta deonica jako frekventna. Resenje su denivelisane raskrsnice i dodavanje traka. Sekretarijat za saobracaj ocigledno nema znanja za organizaciju saobracaja u milionskom gradu. Dovesto obrazovane strance iz razvijenijih drzava!!!