Ova deonica autoputa kroz Beograd je još 2000 -tih preimenovana u gradsku saobraćajnicu a razlog je izgradnja benzinske stanice između Sava centra i Arene (sada Gasprom). Po zakonu na autoputu svaki objekat (benz. stanica, restoran, motel ....) mora imati paralelnu traku isključenje u dužini mislim min. 50m a to ova pumpa nema!
Људи не разумеју да је Србија у рукама крупног капитала и да се све што се гради, ради у његовом интересу. Кога брига да ли ћете ви да возите 40 или 50, када он сутра може да гради на 10 метара од пута ? Град нема архитектонску концепцију. Изгледа као фавела, и сад ће од некадашњег ауто-пута да праве улицу. Наравно, кад им се у очима зацакли колико би могли да наплате квадрат. То што више нигде Београдом не може да се прође, то није њихова брига.
Ovo je uradjeno kako bi moglo da se radi i gradi na toj deonici sa direktnim prikljuckom na tu deonicu. Neka donesu uredbu o zabrani gradnje sa direktnim prikljuckom i zabranu kretanja teskih kamiona kroz tu deonicu.
Ne mogu da verujem, pa sta li ce tek sad biti na tom putu? Vozio sam po svim metropolama naseg kontinenta, auto put je auto put, nema veze sto prolazi kroz grad. Ako je trebala jos jedna traka to se rwgulise svetlosnom saobracajnom signalizacijom, povremeno ili stalno, ali ovo je zaista velik preokret
Ova deonica nikada nije bika auto put, sem za policiju koja je pisala kazne ukoliko se vozi zaustavnom trakom. Jasno u Zakonu o saobraćaju piše kako je definisan auto put. Uostalom pitajte profesora Vujanića...
Nisu dovoljno pisali kazne za vožnju zaustavnom. Šteta što nisu stavili kameru da bi se kažnjavali svi do jednog, bez izuzetka. Za upotrebu telefona takođe.
Najbitnije niste pomenuli u tekstu. Pošto se više ne radi o auto putu, zona zaštite sa obe strane se smanjuje sa 40m na 10m, što znači da bratija dobija po 30m zemljišta sa obe strane na dužini od 30km da gradi svoje Beograde na auto putu i slična....
Pogledajte samo na šta liči kompletna infrastruktura u Srbiji.Logike ni na vidiku kad su u pitanju ograničenja.Na primer deonica Šabac-Loznica ograničenje brzine nema veze s mozgom,imate 50 pa 80 a prolazite kroz naseljeno mesto.Da se čovek krsti i levom i desnom.
A još čudnije što nijedan od auto-prevoznika (autobusa) ne koristi novi autoput, nego idu kroz sva ona sremačka sela i dalje... Umesto da se skrati vreme putovanja ono ostalo isto Beograd - Loznica 2,5 sata
Druže, a ko će u taj autobus da uđe i izađe na auto putu ako zaobiđe sva ta sela. Onog trenutka kada ih zaobiđe verovatno će se komentarisati koja je budala smislila da autobus ne ide kroz ta sela.
Znači na priličnoj udaljenosti od grada maksimum 80, može se zaustaviti, voziti traktor, konjska zaprega, bicikl, naići na semafor, pešački. Po zakonu ako nema pešački u blizini od 100m možete pretrčavati.
I do sad je zaustavna traka na bitnim relacijama bila isprekidana te je bila iskorišćena. Tako da ne znam šta se dobija ovim...
Do sada su putevi Srbije naplaćivali 90 din za 12 kilometara od Vrčina do Malog požarevca vadeći se na autoput od aerodfoma...hoće li sada putarina na toj ceonici bigi uskladjena kilometražno sa ostalim deonicama autoputa?
Ovo samo ludom coveku moze pasti na pamet,sad tek pocinje ludilo,guzva je bila od Genexa a od sad ima da bude od Simanovaca,aplauz za osobu plitkog uma kojoj je ovako nesto dunulo u glavi
Još jedan odlučan korak stručnjaka..... To što ovi naprave za 100 narednih godina nećemo ispraviti, sve je posledica znanja i visoko školovanih naprednjaka.... BRAVO Srbijo, na pravom si putu za kraj!
Hvala sto ste nam rekli, hocemo pesacki na autokomandi preko puta b kategorije, ne mozemo da se petramo preko nadvoznjaka do autobuskog stajalista sa druge strane.
Kroz grad je bilo 80 ograničenje oduvek ali na delovima oko aerodroma ili Bubanj potoka nema smisla ograničenje na 80. Sve isto a ograničenje sa 130 spušteno na 80?!
Каква глупост! Трактори, пешаци, а коњска кола, ?! Зауставна трака никад томе није ни служила, углавном су увек возили њом!Да видимо и то да ли ће бити боље!!
Još jedan u nizu primera da Agencija ne služi ničemu. Znači može da se parkira i da se pretrčava, a ne može da se vozi električni trotinet...
Pa odlučite se... 🤣🤣🤣🤣
JUCE I ZVANICNI PODATAK U BEOGRADU IMA 2350000 STANOVNIKA PRIJAVLJENIH.....SA NEPRIJAVLJENIMA TO ZNACI POLA SRBIJE DODLO DA ZIVI U BEOGRADU..ZATO SU GUZVE..ZASTOJI....HAOS....DOBRO JE REKAO NEKO SVI CEMO MI POD JEDNU SLJIVU ....VEROVATNO JE MISLIO BEOGRAD....
A zašto je to tako? Zato što je većina novca svih građana Srbije ulagana decenijama samo u Beograd. Ljudi dolaze iz unutrašnjosti jer ne mogu da nađu posao, ne zato što su ludi za životom u betonskoj džungli. Gradovi na jugu i istoku pogotovo izumiru, poljoprivreda je potpuno uništena tako da je migracija u glavni grad neizbežna.
Zeljko
Znaci da ce se moci kamionom preko gazele sa dozvolom grada.
Podelite komentar
Dejan
Još samo da skinu bankine,rasteretiće mostove Dušanovački i Plavi i eto igranke
Podelite komentar
zavodnik
Čudo niste stavili pešačku zonu
Podelite komentar
Goran
Pa ovi iz komiteta za bezbednost saobracaja pobise vise ljudi nego teroristi na 6 traka dozvoljen prelaz pesacima pa vi niste normalni
Podelite komentar
Cica
Suuppeerrr!!!!!! Sad sedam na moj traktor i pravac Beograd! Da obidjem malo butike po gradu!
Podelite komentar
Bobby
@Cica
И у приколицу лубенице, станеш поред у некадашњу зауставну, да потргујеш мало. Пут да се исплати.
Podelite komentar
Đorđe
Ova deonica autoputa kroz Beograd je još 2000 -tih preimenovana u gradsku saobraćajnicu a razlog je izgradnja benzinske stanice između Sava centra i Arene (sada Gasprom). Po zakonu na autoputu svaki objekat (benz. stanica, restoran, motel ....) mora imati paralelnu traku isključenje u dužini mislim min. 50m a to ova pumpa nema!
Podelite komentar
Bobby
Људи не разумеју да је Србија у рукама крупног капитала и да се све што се гради, ради у његовом интересу. Кога брига да ли ћете ви да возите 40 или 50, када он сутра може да гради на 10 метара од пута ? Град нема архитектонску концепцију. Изгледа као фавела, и сад ће од некадашњег ауто-пута да праве улицу. Наравно, кад им се у очима зацакли колико би могли да наплате квадрат. То што више нигде Београдом не може да се прође, то није њихова брига.
Podelite komentar
Mina
Ovo je uradjeno kako bi moglo da se radi i gradi na toj deonici sa direktnim prikljuckom na tu deonicu. Neka donesu uredbu o zabrani gradnje sa direktnim prikljuckom i zabranu kretanja teskih kamiona kroz tu deonicu.
Podelite komentar
Lola
Kome je ovo palo napamet, i zasto?
Podelite komentar
Otpad
Sada će kumovi da raskivaju ogradu, šahte, znake, zaprege ima da idu tim putem sa raglasom "kupujemo staro gvožđe"...Idilična slika...
Podelite komentar
Sele
Eee samo to nam treba i ovako je guzva e sad ce tek da bude kakvi mozgovi
Podelite komentar
...
Zamisli sad kakve ce guzve biti, biciklisti, pa zaustavljanje ,pa parkiranje pa pesacki prelazi, pesaci...
Podelite komentar
Nik
Šta je Beogradjani,ni ovo Vam ne odgovara. Ne može da Vam se udovolji.
Podelite komentar
???
Znaci sad kod Studenjaka ogranicenje 30 km/h i lezeci? Zona skole!
Podelite komentar
Darko
Ne mogu da verujem, pa sta li ce tek sad biti na tom putu? Vozio sam po svim metropolama naseg kontinenta, auto put je auto put, nema veze sto prolazi kroz grad. Ako je trebala jos jedna traka to se rwgulise svetlosnom saobracajnom signalizacijom, povremeno ili stalno, ali ovo je zaista velik preokret
Podelite komentar
asdfdsa
ma ogranici ga na 40, ipak je ovo naseljeno mesto hahahahaha
Podelite komentar
The imperator
Pratite od sada koliko će saobraćajnih nesreća biti i koliko ċe ljudi poginuti zbog ove uredbe i pametnih glava..
Podelite komentar
Kiza
@The imperator
Ako budu postovali pravila sto bi poginuli
Podelite komentar
Prolaznik
Ova deonica nikada nije bika auto put, sem za policiju koja je pisala kazne ukoliko se vozi zaustavnom trakom. Jasno u Zakonu o saobraćaju piše kako je definisan auto put. Uostalom pitajte profesora Vujanića...
Podelite komentar
Mr Majestyk
@Prolaznik
Nisu dovoljno pisali kazne za vožnju zaustavnom. Šteta što nisu stavili kameru da bi se kažnjavali svi do jednog, bez izuzetka. Za upotrebu telefona takođe.
Podelite komentar
beogradjanin
Najbitnije niste pomenuli u tekstu. Pošto se više ne radi o auto putu, zona zaštite sa obe strane se smanjuje sa 40m na 10m, što znači da bratija dobija po 30m zemljišta sa obe strane na dužini od 30km da gradi svoje Beograde na auto putu i slična....
Podelite komentar
Ccc
@beogradjanin
Beograd na autoputu
Podelite komentar
asdf
@beogradjanin
zanimljivo...sto se to nije postovalo, recimo, na potezu oko dusanovca? tu su objekti na 5 metara, pijaca...
Podelite komentar
Mitar
@beogradjanin
Pumpa kod Sava centra je 10m od kolovoza a izgrađena je pre 20gog.
Podelite komentar
Mina
@beogradjanin
Pa ja sam to istoo pomislila...znaci nisam luda. Sad bratija ima da pere i gradi. Zivela banana drzava!
Podelite komentar
Ništa čudno
Pogledajte samo na šta liči kompletna infrastruktura u Srbiji.Logike ni na vidiku kad su u pitanju ograničenja.Na primer deonica Šabac-Loznica ograničenje brzine nema veze s mozgom,imate 50 pa 80 a prolazite kroz naseljeno mesto.Da se čovek krsti i levom i desnom.
Podelite komentar
DonKyo
@Ništa čudno
A još čudnije što nijedan od auto-prevoznika (autobusa) ne koristi novi autoput, nego idu kroz sva ona sremačka sela i dalje... Umesto da se skrati vreme putovanja ono ostalo isto Beograd - Loznica 2,5 sata
Podelite komentar
Dragan
@Ništa čudno
Druže, a ko će u taj autobus da uđe i izađe na auto putu ako zaobiđe sva ta sela. Onog trenutka kada ih zaobiđe verovatno će se komentarisati koja je budala smislila da autobus ne ide kroz ta sela.
Podelite komentar
Neko
Znači na priličnoj udaljenosti od grada maksimum 80, može se zaustaviti, voziti traktor, konjska zaprega, bicikl, naići na semafor, pešački. Po zakonu ako nema pešački u blizini od 100m možete pretrčavati. I do sad je zaustavna traka na bitnim relacijama bila isprekidana te je bila iskorišćena. Tako da ne znam šta se dobija ovim...
Podelite komentar
цака
Do sada su putevi Srbije naplaćivali 90 din za 12 kilometara od Vrčina do Malog požarevca vadeći se na autoput od aerodfoma...hoće li sada putarina na toj ceonici bigi uskladjena kilometražno sa ostalim deonicama autoputa?
Podelite komentar
Mile
Onda mogu i zaprežna vozila,kao i kroz svaki drugi grad..!!
Podelite komentar
Peđa
Parkiranje na kolovozu?
Podelite komentar
Vojislav
Usporavamo jedinu brzu saobracajnicu koja povrzuje zapad sa istokom Beograda??? Kom geniju je ovo palo na pamet???
Podelite komentar
Dusan
Ovo samo ludom coveku moze pasti na pamet,sad tek pocinje ludilo,guzva je bila od Genexa a od sad ima da bude od Simanovaca,aplauz za osobu plitkog uma kojoj je ovako nesto dunulo u glavi
Podelite komentar
Vanja
Dakle od NBGD do aerodroma max 80?! Pa jel ste vi normalni
Podelite komentar
Anonymus
Još jedan odlučan korak stručnjaka..... To što ovi naprave za 100 narednih godina nećemo ispraviti, sve je posledica znanja i visoko školovanih naprednjaka.... BRAVO Srbijo, na pravom si putu za kraj!
Podelite komentar
Ssss
Hvala sto ste nam rekli, hocemo pesacki na autokomandi preko puta b kategorije, ne mozemo da se petramo preko nadvoznjaka do autobuskog stajalista sa druge strane.
Podelite komentar
Чоле
Порушите оно ругло од Маринкове баре па ће бити места за десет трака.
Podelite komentar
Hahaha
Pa ovo je ludilo. Samo fali traktor i zaustavljanje vozila oko 17h. Vi niste normalni.
Podelite komentar
Igi
Ovo je za zatvor!
Podelite komentar
Neko
Kroz grad je bilo 80 ograničenje oduvek ali na delovima oko aerodroma ili Bubanj potoka nema smisla ograničenje na 80. Sve isto a ograničenje sa 130 spušteno na 80?!
Podelite komentar
Kodiaq
@Neko
Pa poenta je naplatiti ljudima kazne koji voze 100 na sat od zmaja ka aerodromu. Samo punjenje budzeta je bitno
Podelite komentar
Carpe Diem
Каква глупост! Трактори, пешаци, а коњска кола, ?! Зауставна трака никад томе није ни служила, углавном су увек возили њом!Да видимо и то да ли ће бити боље!!
Podelite komentar
Neko
Sad može iz svakog bloka direktno uključenje. Da li je dobro ili ne pokazaće vreme...
Podelite komentar
strasno
Ovi nisu normalni, traktorima? Prelazak puta? 80kmh?
Podelite komentar
...
Hahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahah
Podelite komentar
Goran
Pa oni nisu normalni kakvi pešaci kakvo parkiranje .....
Podelite komentar
Dt
Gospodin Okanivić se baš razume u propise. Teskobda je dozvoljeno parkiranje. Slabo on zna zakon
Podelite komentar
deks
Ovo samo kod nas ,moze pesaci al bolje nemojte dokle vise sve radite na pola
Podelite komentar
Srb
Znaci od zmaja do dobanovaca ce se voziti 80 umesto 130 kmh
Podelite komentar
A, P
Ovaj znak znac prestanak autoputa, pravila druga vaze.
Podelite komentar
M
Još jedan u nizu primera da Agencija ne služi ničemu. Znači može da se parkira i da se pretrčava, a ne može da se vozi električni trotinet... Pa odlučite se... 🤣🤣🤣🤣
Podelite komentar
Cika Maricm
Mozga bez?
Podelite komentar
časlav
xaxaxa .. Dali je ovo moguće ... pa mi ludi skroz
Podelite komentar
Jogar
JUCE I ZVANICNI PODATAK U BEOGRADU IMA 2350000 STANOVNIKA PRIJAVLJENIH.....SA NEPRIJAVLJENIMA TO ZNACI POLA SRBIJE DODLO DA ZIVI U BEOGRADU..ZATO SU GUZVE..ZASTOJI....HAOS....DOBRO JE REKAO NEKO SVI CEMO MI POD JEDNU SLJIVU ....VEROVATNO JE MISLIO BEOGRAD....
Podelite komentar
Biljana
@Jogar
A zašto je to tako? Zato što je većina novca svih građana Srbije ulagana decenijama samo u Beograd. Ljudi dolaze iz unutrašnjosti jer ne mogu da nađu posao, ne zato što su ludi za životom u betonskoj džungli. Gradovi na jugu i istoku pogotovo izumiru, poljoprivreda je potpuno uništena tako da je migracija u glavni grad neizbežna.
Podelite komentar
Srb
Koji je ovo pametnjakovic smislio da mi je znati...
Podelite komentar