Za ,, neobavezni, ali najzgodniji,, prolazak kroz centralne zone i ulice grada ,,prolaznim vozačima,, sa jedne periferne opštine u drugu sasvim suprotnu perifernu opštinu grada, treba naplaćivati mesečnu kartu (putarinu- preko mesečnih nalepnica ili kao za parking ) i brzo bi se razrešio saobraćajni haos. Ko stvarno ne mora, tada ne bi sebi pravio dodatni račun i svakodnevnu gužvu u centru grada.
Gužva u Beogradu je samo u špicu ujutru od 7h 30min-9h i poslepodne od 15h i 30min do 17h i 30min, u ostalim terminima uglavnom nema problema.Da bi naplatio takse moraš da obezbediš prvo ogroman izbor gradskog prevoza sa jako puno polazaka, pa da nema logike da ideš kolima.Automobili su već ograničeni odlaskom u grad zato što im je parking ograničen na max tri sata, a garaže su pune.Tako da bi mnogi rado koristili javni prevoz, ali ne bi da ispadaju iz autobusa ili da stoje na jednoj nozi i to tuđoj, da iz prevoza izađu izgužvani i oznojeni,da ne mogu da predvide da li će im trebati za put do i od posla 30 ili 120 minuta.
U Rimu jest gužva ali postoji infrastruktura i uredjene saobraćajnice , trotoari , biciklističke staze ... Takodje postoji ogromne zelene površine , parkovi , drvoredi kroz bulevare kao , Kristofer Kolumbo...... ali postoji i veliki broj skutera koje voze svi od 7-77 ..
Ali nisam imao nikakvih problema i uzivao sam . Svaki dan 30 km za 50 min kroz centar
Kakvo poredjenje Beograd ni nije metropola to je selendra dodjosa (gi gu bre) cobani i sabani kakvi ljudi takav i grad metropole pocinju tek od Budimpeste pa nadalje prema zapadu....
U Rimu su vozaci KATASROFA! Da bi ti u opste stao da predjes moras da se bacis ispred auta, a onda samo sto te ne pogura autom da brze predjes ulicu na pesackom prelazu.
U Budimpesti, Pragu... Nisam cula sirenu u zivotu kao sto kod nas trube non stop. Nasi vozaci su mahom naj gori vozaci, svi voze kako hoce nemaju nikakvu kulturu u saobracaju!
Kao prvo uništeno je selo i manji gradovi, pa su ljudi došli u BG da žive.Drugo javni prevoz se zasniva uglavnom na mali broj autobusa u špicevima u odnosu na broj putnika.Ja recimo putujem BG vozom do grada kada idem na posao i od recimo Rakovice do Vuka treba 10 minuta vožnje.Ali potrebno je mnogo više linija i pravaca da bi pokrio mnogo veći broj ljudi iako puno ljudi koristi taj vid prevoza.Nije poenta da se upoređujemo ni sa kim.Možemo tako da se upoređujemo i sa Kairom, Bankokom...gde je tek katastrofa.Treba gledati šta može da se uradi.Recimo umesto beskorisnog stadiona od 200 miliona eura u Leskovcu, bolje da su uložili u privredu tog grada, pa da se tamo vrati jedan broj ljudi koji žive u Bg-u, kao i u Zaječaru, Loznici...A u Beogradu, najbolje je ulagati u šinski prevoz u njegovu mrežu, jer u jednom vozu stane ljudi kao u 10 autobusa u jednom pravcu, a jeftinije je i efikasnije.Toliko se para baca na gluposti i isisavanje u privatne džepove, a ne može da se napravi metro?Nikada neće biti idealno, kao što nije nigde, ali se ne vidi ni napredak s obzirom na povećanje broja stanovnika u BG-u.
Taksa za centar grada
Za ,, neobavezni, ali najzgodniji,, prolazak kroz centralne zone i ulice grada ,,prolaznim vozačima,, sa jedne periferne opštine u drugu sasvim suprotnu perifernu opštinu grada, treba naplaćivati mesečnu kartu (putarinu- preko mesečnih nalepnica ili kao za parking ) i brzo bi se razrešio saobraćajni haos. Ko stvarno ne mora, tada ne bi sebi pravio dodatni račun i svakodnevnu gužvu u centru grada.
Podelite komentar
Mile od Stalaća
@Taksa za centar grada
Gužva u Beogradu je samo u špicu ujutru od 7h 30min-9h i poslepodne od 15h i 30min do 17h i 30min, u ostalim terminima uglavnom nema problema.Da bi naplatio takse moraš da obezbediš prvo ogroman izbor gradskog prevoza sa jako puno polazaka, pa da nema logike da ideš kolima.Automobili su već ograničeni odlaskom u grad zato što im je parking ograničen na max tri sata, a garaže su pune.Tako da bi mnogi rado koristili javni prevoz, ali ne bi da ispadaju iz autobusa ili da stoje na jednoj nozi i to tuđoj, da iz prevoza izađu izgužvani i oznojeni,da ne mogu da predvide da li će im trebati za put do i od posla 30 ili 120 minuta.
Podelite komentar
...
Kod nas ides 10 km sat ipo vremena
Podelite komentar
nik
U Rimu jest gužva ali postoji infrastruktura i uredjene saobraćajnice , trotoari , biciklističke staze ... Takodje postoji ogromne zelene površine , parkovi , drvoredi kroz bulevare kao , Kristofer Kolumbo...... ali postoji i veliki broj skutera koje voze svi od 7-77 .. Ali nisam imao nikakvih problema i uzivao sam . Svaki dan 30 km za 50 min kroz centar
Podelite komentar
Sve nam je evropski
Testirajmo plate
Podelite komentar
G
Bicikla sine, pa da vidis kako nema gužve
Podelite komentar
Lilly love black
Kakvo poredjenje Beograd ni nije metropola to je selendra dodjosa (gi gu bre) cobani i sabani kakvi ljudi takav i grad metropole pocinju tek od Budimpeste pa nadalje prema zapadu....
Podelite komentar
Mihajlo
U Rimu su vozaci KATASROFA! Da bi ti u opste stao da predjes moras da se bacis ispred auta, a onda samo sto te ne pogura autom da brze predjes ulicu na pesackom prelazu.
Podelite komentar
T
@Mihajlo
Ti, sine, mora da nisi proputovao svet.
Podelite komentar
Neko
@Mihajlo
U Budimpesti, Pragu... Nisam cula sirenu u zivotu kao sto kod nas trube non stop. Nasi vozaci su mahom naj gori vozaci, svi voze kako hoce nemaju nikakvu kulturu u saobracaju!
Podelite komentar
Mihajlo
@Mihajlo
@T - Čiko, nisam ceo svet ali RIm jesam....
Podelite komentar
Vitez Koja
Kao prvo uništeno je selo i manji gradovi, pa su ljudi došli u BG da žive.Drugo javni prevoz se zasniva uglavnom na mali broj autobusa u špicevima u odnosu na broj putnika.Ja recimo putujem BG vozom do grada kada idem na posao i od recimo Rakovice do Vuka treba 10 minuta vožnje.Ali potrebno je mnogo više linija i pravaca da bi pokrio mnogo veći broj ljudi iako puno ljudi koristi taj vid prevoza.Nije poenta da se upoređujemo ni sa kim.Možemo tako da se upoređujemo i sa Kairom, Bankokom...gde je tek katastrofa.Treba gledati šta može da se uradi.Recimo umesto beskorisnog stadiona od 200 miliona eura u Leskovcu, bolje da su uložili u privredu tog grada, pa da se tamo vrati jedan broj ljudi koji žive u Bg-u, kao i u Zaječaru, Loznici...A u Beogradu, najbolje je ulagati u šinski prevoz u njegovu mrežu, jer u jednom vozu stane ljudi kao u 10 autobusa u jednom pravcu, a jeftinije je i efikasnije.Toliko se para baca na gluposti i isisavanje u privatne džepove, a ne može da se napravi metro?Nikada neće biti idealno, kao što nije nigde, ali se ne vidi ni napredak s obzirom na povećanje broja stanovnika u BG-u.
Podelite komentar
🇷🇸
@Vitez Koja
E neka si im rekao! Očekujem tvoju kandidaturu na sledećim izborima kao spas Srpske privrede.😀
Podelite komentar
Rile
Nisu problem guzve,nego bahatost i samozivost vozaca..
Podelite komentar
YYY
A gorivo 30-40 % jeftinije tamo u odnosu na plate!
Podelite komentar
neko
Ja vozio po parizu više puta laganica
Podelite komentar
cz
Nas covek kad ode preko on se odmah prilagodi i sve je ok iako nije samo mu u svojoj zemlji sve smeta…
Podelite komentar
Cxxx
Al imaju metroooo a mi nemamo
Podelite komentar
Isitna
@Cxxx
I po 10 miliona stanovnika....U Bg 2 jedva
Podelite komentar