Reorganizacija trasa gradskog prevoza u Zemunu zbog obimnih radova, radovi se nastavljaju i u Sarajevskoj
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Dixi
Gde su novinari da snime šta se dešava u Uemunu i kako se maltretiraju gradjani. Ova slika je ko zna od kada, mi nemamo žute autobuse već crvene.
Ivica
Možete misliti busem 83 od Branka Pešića do bolnice Zemun 48minuta išao,a nekada 10'.Išao u 10h ujutro.
Ena
Organizacija radova ne 0 nego 10 puta 0.putokaza nigde, reka ljudi pešači od Nade Dimić pa niz Muhar pa do Tvorničke ds bo presekli put i uhvatili neki autobus da dodju do posla. Svi autobusi su preusmereni kroz jednu usku uličicu gde se voziš satima.čovek u radnom odelu szoji kod pumpe na ulazu u glavnu ulicu i mlati rukama da se vrate automobili koji su se spustili niz Muhar pošto nigde nema obeleženo da su radovi. Sve se odvija tako traljavo lao da smo u 19 veku gde nema ni signalizacije ni putokaza ma katastrofaa za ozvodjača radova.