Saobraćajna nezgoda na Autokomandi: Stvaraju se veliki zastoji
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Laki
Ако избегнеш судар са неким аутом у тoм кружном току, онда се надај судару са трамвајем , с' бока који сече директно комплетан цео ток саобраћаја! Архитекта кружног тока на Аутокоманди је заслужио прву награду за инвентивност .
Bgd 011
Bar 90% vozača ne zna kako se vozi u kružnom toku. Dokaz je u prilogu. Čovek vozi spoljnom trakom i pravi krug(ima pravo), a ovaj iz unutrašnje mu seče put i udara ga.
Mirko
Taj kružni tok je kao ruski rulet. Uleću kako stignu i kako žele.