Ugao ove dve ulice u Beogradu je "poziv u smrt": Nema saobraćajnog znaka, a skreće se u kontrasmer
Kako nam je objasnio Damir Okanović, pre nekoliko meseci na uglu Brankove i Pop Lukine ulice, vozač iz Zrenjanina skrenuo je desno i ušao direktno u jednosmernu ulicu
Danas je to politicko pitanje… Ako napises da ce pre u svetu poceti da lete privatnim dronovima u sklopu gradskog saobracaja, nego sto cemo mi dobiti saobracajne znakove, osvetljene pesacke prelaze, sinhronizovane semafore prema potrebama pesaka a ne automobila, trotoare za pesake a ne automobile, dvosmerne ulice prohodne u oba smera, obelezene pruzne prelaze… nece vam objaviti komentar. Kako onda da se bilo sta promeni?
Ja sam u Francuskoj ušao jednom u kružni tok u suprotnom smeru (tj. skrenuo sam levo) jer nigde nije postoja znak da je to kružni tok.
U Francusoj imaju glupo pravilo da se kružni tok obeležava znakom koji se nalazi na ostrvu UNUTAR unutar kružnog toka, no nije bilo NI TOG ZNAKA niti strelica na putu koje govore da se ne sme skrenuti levo.
Svi oni tamo znaju da je to kružni tok, samo eto ja koji ne znam uleteh suprotno.
To su sve sitnice... Glavni problem je sto intekigrncija nije uslov za vozacku dozvolu... Ne mislim ona pre 100, nego ona preko 10...jer tih debila sa jednocifrenom inteligencijom ina za volanom toliko da nije cudo sto se gine svakog dana!
Vreme je da se nadležni pozabave putokazima,tablama imena mesta,lokalnim putevima,označavanjima kolovoznih traka po ivicama. U Beograd putevima rade amateri,službe nisu umrežene,sve je bez ikakavog plana i programa.Dovesti u red saobraćajnu infrastrukturu konačno!!!
Nekada Pop Lukina nije bila jednosmerna,moglo se iz smera Terazija skrenuti desno u pomenutu ulicu i ja recimo dugo nisam znao da je to promenjeno i da iz Pop Lukine može samo desno ka Brankovom mostu
Problem je u samo disciplini, kad vozite treba da mislite samo o voznji i nista drugo, to saobracaj trazi, nekad je pisalo u autobusu zabranjen razgovor sa vozacem kad vozi.
Beograd je katastrofa što se tiče saobraćajnih znakova a naročito putokaza. Nedavno sam išao iz Niša za Novi Sad i svraćao na kratko u BG, jedva sam izašao posle na auto put. Kad sam stigao u NS druga priča, kao i u Nišu, na svakoj većoj raskrsnici piše šta je gde, ni budala se ne bi izgubila.
Pozabavite se i nedostatkom znakova koji oznacavaju da si na putu sa pravom prvenstva prolaza. Tih znakova gotovo uopste i nema i ako ne poznajes raskrsnice u gradu bukvalno treba da stajes na svakoj gde nema nikakvog znaka. Onda stanes da pustis ove sa desne strane,a oni ipak imaju znak STOP koji ti ne mozes da vidis,a ovi od iza sviraju.
Znak STOP je tako dizajniran, šestougao, jedini znak sa 6 uglova, upravo da vi migao da se pročita i od pozadi. To su me učili u auto školi pre više od 30 godina.
Aleksandar
Danas je to politicko pitanje… Ako napises da ce pre u svetu poceti da lete privatnim dronovima u sklopu gradskog saobracaja, nego sto cemo mi dobiti saobracajne znakove, osvetljene pesacke prelaze, sinhronizovane semafore prema potrebama pesaka a ne automobila, trotoare za pesake a ne automobile, dvosmerne ulice prohodne u oba smera, obelezene pruzne prelaze… nece vam objaviti komentar. Kako onda da se bilo sta promeni?
Podelite komentar
Gorrn
Ja sam u Francuskoj ušao jednom u kružni tok u suprotnom smeru (tj. skrenuo sam levo) jer nigde nije postoja znak da je to kružni tok. U Francusoj imaju glupo pravilo da se kružni tok obeležava znakom koji se nalazi na ostrvu UNUTAR unutar kružnog toka, no nije bilo NI TOG ZNAKA niti strelica na putu koje govore da se ne sme skrenuti levo. Svi oni tamo znaju da je to kružni tok, samo eto ja koji ne znam uleteh suprotno.
Podelite komentar
Aleks
To su sve sitnice... Glavni problem je sto intekigrncija nije uslov za vozacku dozvolu... Ne mislim ona pre 100, nego ona preko 10...jer tih debila sa jednocifrenom inteligencijom ina za volanom toliko da nije cudo sto se gine svakog dana!
Podelite komentar
SB PRAVDA
Vreme je da se nadležni pozabave putokazima,tablama imena mesta,lokalnim putevima,označavanjima kolovoznih traka po ivicama. U Beograd putevima rade amateri,službe nisu umrežene,sve je bez ikakavog plana i programa.Dovesti u red saobraćajnu infrastrukturu konačno!!!
Podelite komentar
BOBA
Nekada Pop Lukina nije bila jednosmerna,moglo se iz smera Terazija skrenuti desno u pomenutu ulicu i ja recimo dugo nisam znao da je to promenjeno i da iz Pop Lukine može samo desno ka Brankovom mostu
Podelite komentar
A. P
Problem je u samo disciplini, kad vozite treba da mislite samo o voznji i nista drugo, to saobracaj trazi, nekad je pisalo u autobusu zabranjen razgovor sa vozacem kad vozi.
Podelite komentar
teusco
Vreme je da se detaljno osvezi celokupna signalizacija na svim mogucim putevima.
Podelite komentar
Pera
Beograd je katastrofa što se tiče saobraćajnih znakova a naročito putokaza. Nedavno sam išao iz Niša za Novi Sad i svraćao na kratko u BG, jedva sam izašao posle na auto put. Kad sam stigao u NS druga priča, kao i u Nišu, na svakoj većoj raskrsnici piše šta je gde, ni budala se ne bi izgubila.
Podelite komentar
Miki
Pozabavite se i nedostatkom znakova koji oznacavaju da si na putu sa pravom prvenstva prolaza. Tih znakova gotovo uopste i nema i ako ne poznajes raskrsnice u gradu bukvalno treba da stajes na svakoj gde nema nikakvog znaka. Onda stanes da pustis ove sa desne strane,a oni ipak imaju znak STOP koji ti ne mozes da vidis,a ovi od iza sviraju.
Podelite komentar
Beli
@Miki
Znak STOP je tako dizajniran, šestougao, jedini znak sa 6 uglova, upravo da vi migao da se pročita i od pozadi. To su me učili u auto školi pre više od 30 godina.
Podelite komentar
eustahije
@Miki
Super ti je ta auto škola gde su te naučili da znak za "stop" ima 6 uglova...
Podelite komentar
Verovatno
@Miki
Ima čovek suženu percepciju pa mu deluje kao da ima samo 6 uglova?
Podelite komentar