Osim karte od 50 dinara, postojaće i vremenska koja košta 100: Ovo je najnoviji cenovnik gradskog prevoza
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Sremica
U Barseloni ima bar 20 vrsta pretplata za javni prevoz. Nema kontrolora i svi validiraju karte. Ovo je ipak pomak.
Joja
Sve su ovi gluposti. Dok ljudi gladuju najbitnije je plaćati kartu za strasno. I na kraju kolika će biti cena dnevne karte???? 200,120 ili 100 dinara... Uzas ovo je Srbija
ALOKI
Lepo i realno ali po komentarima mislim da je realno da su uveli da sve firme moraju da uplate za zaposlene na racun GSP-a, pa hteo ili ne vozio se ili prevozom ili sopstvenim kolima to je tvoje ali onda ce i bolje da se regulise red voznje i prevozi ce biti noviji i sigurniji nema kontrole belih i ostalih da smaraju a vozaci ce morati strikno da se drze redosleda voznje.