Kad bi ti vozovi funkionisali kako treba mnogi ljudi bi ziveli van Beograda gde je jeftinije i znali bi da mogu da stignu na posao itd.za pola sata ili sat.Manje bi se koristila privatna vozila a i gsp bi bolje radio.
Treba da se uključe više polazaka, i da budu redovniji, još to nije leglo na svoje mesto, zeleznicari nemaju pojma gde im je voz, ona zena na razglas ne zna šta priča, obaveštava voz da nailazi voz za Resnik ustvari taj voz ide za Batajnicu, opšti haos, mora neko ozbiljan da to preuzme, zeleznica je ozbiljan saobraćaj, zato ljudstvo mora da bude profesionalno, ovi sada su da te bog sačuva..
Taj za ili iz Lazarevac i Mladenovac u 70% slučaja nikada i ne dođe ili toliko kasni da se podudara sa drugima.Idem redovno do Vukovog spomenika i znam koliko ljudi koristi BG voz, mislim da bi trebalo da ima više polazaka u svim pravcima.
Elektromotori, tako smo u Vojvodini zvali ove plave vozove koje smo mi Vojvođani kao nove krajem osamdesetih od svojih para kupili iz fabrike u Rigi. Na njima je do 1992. pisalo ŽTP "Novi Sad" tad je Sloba u ime patriotizma pokupio i njih i dizel lokomotive, električne pisaće mašine, čak su i sve telefone iz zidova na stanici u Novom Sadu počupali i u zamenu dali indukcione koji su se narednih godina koristili. Znam na desetine sličnih primera beogradskog pristajanja tuđe imovine, to u Srbiji nikada neće prestati.
Baš neobično: "Vozovi ovog tipa su proizvedeni 80-ih godina za potrebe Jugoslovenskih Železnica. Proizvedeno je i isporučeno ukupno 53 jedinice od toga za Srbiju 43, za Crnu Goru 6 i Makedoniju 4."
Nigde nema Vojvodine. A da bi bilo prisvajanja treba da bude odvajanja a toga nikada neće biti.
Miloš
Polako još malo pa u devedesete sve ste bliži
Podelite komentar
Gola Istina
Ovde gde sam ja, kada se putuje autobusom, bude nas 3 do 4 nema guzve :), nisam bio svedok 90 ih, tada sam se rodio tako da ne znam
Podelite komentar
Pop
Kad bi ti vozovi funkionisali kako treba mnogi ljudi bi ziveli van Beograda gde je jeftinije i znali bi da mogu da stignu na posao itd.za pola sata ili sat.Manje bi se koristila privatna vozila a i gsp bi bolje radio.
Podelite komentar
Veteran
Treba da se uključe više polazaka, i da budu redovniji, još to nije leglo na svoje mesto, zeleznicari nemaju pojma gde im je voz, ona zena na razglas ne zna šta priča, obaveštava voz da nailazi voz za Resnik ustvari taj voz ide za Batajnicu, opšti haos, mora neko ozbiljan da to preuzme, zeleznica je ozbiljan saobraćaj, zato ljudstvo mora da bude profesionalno, ovi sada su da te bog sačuva..
Podelite komentar
Vitez Koja
Taj za ili iz Lazarevac i Mladenovac u 70% slučaja nikada i ne dođe ili toliko kasni da se podudara sa drugima.Idem redovno do Vukovog spomenika i znam koliko ljudi koristi BG voz, mislim da bi trebalo da ima više polazaka u svim pravcima.
Podelite komentar
Ana
Konacno nesto normalno, samo da se realizuje do kraja.
Podelite komentar
Gandravi
Mnogo stvari je kao 90tih.
Podelite komentar
ivan s
Elektromotori, tako smo u Vojvodini zvali ove plave vozove koje smo mi Vojvođani kao nove krajem osamdesetih od svojih para kupili iz fabrike u Rigi. Na njima je do 1992. pisalo ŽTP "Novi Sad" tad je Sloba u ime patriotizma pokupio i njih i dizel lokomotive, električne pisaće mašine, čak su i sve telefone iz zidova na stanici u Novom Sadu počupali i u zamenu dali indukcione koji su se narednih godina koristili. Znam na desetine sličnih primera beogradskog pristajanja tuđe imovine, to u Srbiji nikada neće prestati.
Podelite komentar
Ccc
@ivan s
Čanak, ti li si ?
Podelite komentar
Ja
@ivan s
Baš neobično: "Vozovi ovog tipa su proizvedeni 80-ih godina za potrebe Jugoslovenskih Železnica. Proizvedeno je i isporučeno ukupno 53 jedinice od toga za Srbiju 43, za Crnu Goru 6 i Makedoniju 4." Nigde nema Vojvodine. A da bi bilo prisvajanja treba da bude odvajanja a toga nikada neće biti.
Podelite komentar