U Beogradu će ipak ostati karta od 90 minuta, evo koliko će koštati: Šapić najavio "drastično pojeftinjenje"
≫
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Alisa
A sta sa radnim mestima kontrolora? Oni knjižicu u ruke? O tome ne prica gradonačelnik
Cile
Nema od toga ništa, moraju kao nekada sve firme da kupuju markice za zaposlene, i policija i vojska trebaju da plaćaju markice, ne vidim zašto oni se voze za džabe? Jel primaju oni plate? Primaju, pa kako se vozite za džabe???
Mrki
Cirkus i opet hokus-pokus eksperiment,pa da vidimo kako će da ispadne.Da je bilo pameti i razume do ovoga ne bi ni došlo.Da su cene karata u startu bile prihvatljivije,mozda bi sve bilo drugačije. Ove cene su ok,ali ako nema stalnih kontrolora opet se neće kupovati karte. I ko će biti odgovoran u slučjaju ,vrlo verovatnog, gubitka spora sa Turskom firmom,i ko će da plati to.