Karta za gradski prevoz koštaće 200 dinara, evo kako će da se koristi
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Nevena Popov
Moraće da kao i do sada izvrše katergorizaciju putnika, preko 19. god gde su studenti i nezaposleni, a mi penzioneri ispod 65 god. sada plaćamo mesečno 1.120,00 din za postojeće zone 1 i 2, buduća zona 1. Eventualna cena od 3000,00 din mesečno za navedene kategorije je preskupa po mom mišljenju i nadam se da nas nisu zaboravili.
Pera
od cega ce da placaju nezaposleni i penzioneri koji imaju manje od 65 sa malim penzijama.nema svako platu 150000.mnogi rade za 40000 samoo tome cutite
Jelena
A gde je tu kategorizacija putnika od 20 do 64 godine. Zaposleni, nezaposleni i ostale grupe tog raspona po godinama.